آموزش ریست کردن گوشی شیائومی

آیا می خواهید تمام تنظیمات گوشی شیائومی را به تنظیمات پیشفرض کارخانه برگردانید؟ آیا می خواهید سریعا تمامی فایل های ذخیره شده مانند موزیک، تصاویر، ویدیوها، و دیگر داده های کاربری را از گوشی شیائومی حذف کنید؟ آیا گوشی شما بسیار کند عمل می کند؟ گوشی شما زیاد هنگ می کند؟ اگر از گوشی شیائومی یا ردمی استفاده می کنید که از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کنند و با مشکلات بالا مواجه شده اید، برای حل این مشکلات می توانید گوشی خود را ریست فکتوری (reset factory) کنید که دلیل آن را در این مطلب توضیح داده ایم. در این مطلب چگونگی ریست کردن گوشی شیائومی را به صورت مرحله به مرحله  به شما نشان می دهیم. به شدت پیشنهاد می کنیم قبل از ریست کردن گوشی خود از داده های شخصی خود از گوشی به کامپیوتر بکاپ بگیرید. برای بکاپ گیری اطلاعات و داده ها در گوشی اندروید این مطلب را بخوانید.

چگونگی اجرای ریست فکتوری در گوشی شیائومی

گوشی شیائومی یا ردمی خود را باز کنید. روی برنامه تنظیمات گوشی ضربه بزنید. در تنظیمات قسمت Additional settings سپس Backup & reset را مانند تصویر پایین انتخاب کنید.

Screenshot 15 آموزش ریست کردن گوشی شیائومی

وقتی صفحه Backup & reset شیائومی را باز کردید، می توانید زیر بخش Personal Data گزینه Factory data reset را پیدا کنید.

Screenshot 16 آموزش ریست کردن گوشی شیائومی

سپس روی Factory data reset ضربه بزنید تا باز شود؛ سپس می توانید تمام داده های شخصی خود را اعم از اطلاعات حساب Mi خود، تنظیمات سیستم، داده های برنامه را از گوشی شیائومی پاک کنید. همچنین می توانید به دلخواه تمامی فایل های ذخیره شده مانند موزیک، تصاویر، ویدیوها و دیگر داده های کاربری را پاک کنید. برای حذف کردن همه چیز از گوشی اعم از تنظیمات سیستم و اطلاعات کاربری، روی گزینه Reset phone ضربه بزنید؛ در این صورت اگر با حساب Mi به گوشی خود متصل هستید باید پسورد حساب Mi خود را تایید کنید.

Untitled آموزش ریست کردن گوشی شیائومی

هارد ریست کردن گوشی های شیائومی

اگر به هر دلیلی نتوانستید با دنبال کردن مراحل بالا گوشی خود را ریست کنید، می توانید به حالت ریکاوری گوشی وارد شوید و از آنجا داده ها را پاک و ریست فکتوری کنید. برای آموزش هارد ریست کردن گوشی شیائومی این مطلب را بخوانید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *