آموزش جایگذاری سیم‌کارت در گوشی‌های سامسونگ

نحوه گذاشتن سیم کارت در گوشی سامسونگ | تلفن های همراه هر کدام روش مخصوص به خود برای وارد و یا خارج کردن سیم کارت دارند‌ . این روش در تلفن های مختلف ممکن است متفاوت باشد. مراحلی که در ادامه این مطلب به ان ها پرداخته می شود نحوه قرار دادن سیم‌‌کارت در تلفن های هوشمند سامسونگ می باشد که البته در بیشتر تلفن های همراه این روش کاربرد دارد .

ریست گوشی سامسونگ : آموزش ریست کردن گوشی های سامسونگ با روش های مختلف

امروزه تمامی تلفن های همراه سامسونگ به وسیله سوزن مخصوص جایگذاری می شوند . برای این کار کافیست طبق مراحل زیر حتما از سوزن مخصوص برای خارج کردن جایگاه کارت حافظه و سیمکارت استفاده نمایید و سیمکارت را در داخل اسلاد قرار داده و جایگذاری نمایید .

حتما این نکته را به خاطر داشته باشید . سوزن مخصوص سیمکارت تیز نبوده و آسیبی به دستگاه وارد نمی کند. اگر سوزن مخصوص را در اختیار ندارید از سوزن های خیاطی و اجسام تیز دیگر استفاده نکنید . سوزن مخصوص از تمامس فروشگاه ها قابل خریداری است . عجله نداشته باشید .

نحوه نصب سیم کارت روی گوشی سامسونگ

قدم اول : داشتن سوزن مخصوص سیمکارت

سوزن مخصوص تعویض سیم‌کارت را درون سوراخ تعبیه شده در شیار سیم‌‌‌کارت که در قسمت بالایی تلفن قرار دارد قرار دهید. و سپس به ارامی به سمت داخل فشار دهید.

1 2 آموزش جایگذاری سیم‌کارت در گوشی‌های سامسونگ

قدم دوم : خارج کردن سینی سیمکارت

سینی سیم‌‌‌کارت را از درون گوشی بیرون بکشید. حتما جهت قرار گرفتن سینی را به خاطر داشته باشید تا برعکس وارد گوشی نکنید !

2 5 آموزش جایگذاری سیم‌کارت در گوشی‌های سامسونگ

قدم سوم : نصب سیمکارت روی سینی

سیم‌‌‌کارت را در شیار کوچک تر سینی قرار دهید. (همانطور که در تصویر می بینید.)

3 6 آموزش جایگذاری سیم‌کارت در گوشی‌های سامسونگ

قدم چهارم قرار دادن سینی سیمکارت درون تلفن همراه

سینی سیم‌‌کارت را مجددا در شیار خود قرار دهید. حتما در هنگام نصب سیم کارت روی گوشی سامسونگ به جهت قرارگیری سینی دقت داشته باشید و قلب از آن از جا رفتن صحیح سیمکارت و کارت حافظه مطمئن باشید . در صورت جا نرفتن صحیح ممکن است باعث گیر کردن کارت حافظه و سیمکارت  درون گوشی شما شود .

4 5 آموزش جایگذاری سیم‌کارت در گوشی‌های سامسونگ

نکته: میکروفون گوشی در قسمت بالای ان و در کنار شیار سیم‌‌کارت قرار دارد دقت کنید به اشتباه سوزن سیم‌کارت را در میکروفون گوشی قرار ندهید.

گاهی به دلیل قرار گرفتن نادرست سیم‌‌کارت و یا گرد و غبار، تلفن ممکن است سیم‌کارت را شناسایی نکند و نخواند در چنین مواقعی گوشی را خاموش کرده، سیم‌‌کارت را در آورده تمیز کنید و مجددا به طور صحیح درون گوشی قرار دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *