آموزش کامل گرفتن اسکرین شات در گوشی A22

اسکرین شات A22 کار سخت یا پیچیده ای نیست . در مقالات قبلی در رابطه با اسکرین شات سامسونگ کامل توضیح داده ایم. اما برای بررسی بهتری و آموزش دقیق تر اسکرین شات a22 را در این مقاله از سامسونگ یار به شما آموزش می دهیم . تا پایان مقاله همراه ما باشید.

 

آموزش کامل گرفتن اسکرین شات در گوشی A22
اسکرین شات a22

ویدئوی آموزش اسکرین شات سامسونگ A22

روش شماره 1: گرفتن اسکرین شات در گوشی A22 با استفاده از کلید های ترکیبی

این روش یکی از اصول اولیه برای گرفتن اسکرین شات در گوشی های اندرویدی می باشد . که فقط با دکمه های فیزیکی قادر به انجام آن می باشد .

دکمه روشن/خاموش و کاهش صدا را همزمان فشار دهید و می توانید با آن اسکرین شات بگیرید.

برای دیدن اسکرین شات هایی که گرفته اید باید به گالری بروید، مجموعه ای از گزینه ها را پیدا خواهید کرد که می توانید از آنها استفاده کنید، می توانید آنها را ویرایش کنید، به اشتراک بگذارید، آنها را حذف کنید.و حتی شما می توانید آنها را به عنوان تصویر زمینه نیز تنظیم کنید.

اسکرین شات سامسونگ a22

نکته : این کار را سریع انجام دهید و دست را روی دکمه ها نگه ندارید. و سریعا دست را از روی دکمه بردارید.

روش شماره 2: گرفتن اسکرین شات با Edge panel

با کمک گزینه Edge panel می توانید به سرعت به برنامه ها، ویژگی ها (از جمله تصاویر) و مخاطبین مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید.

چگونه ویژگی Edge Panel را فعال کنیم؟

برای فعال کردن ویژگی Edge Panel مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا به Settings App بروید.
  • به پایین اسکرول کنید و Display را انتخاب کنید.
  • سپس روی Edge Screen ضربه بزنید.
  • حالا Edge Panels را روشن کنید.
  • اکنون Edge Panel بر روی صفحه نمایش قابل مشاهده است
  • در نهایت، انگشت خود را به سمت چپ بکشید تا ویژگی پنل لبه باز شود

 روش سوم : گرفتن اسکرین شات سامسونگ A22 توسط Assistant Menu

اگر می‌خواهید گرفتن اسکرین شات A22 آسان‌تر باشد، می‌توانید منوی دستیار را امتحان کنید. اگر تمام کلیدهای سخت افزاری گلکسی A22 شما خراب شده باشد و هیچ چیز دیگری برای شما کار نکند، این آخرین راه حل است.
برای فعال کردن منوی دستیار، به Settings > Accessibility > Interaction and dexterity بروید و روی منوی Assistant ضربه بزنید. یک دایره کوچک ظاهر می شود. روی دایره ضربه بزنید. تعدادی گزینه ظاهر می شود. روی Screenshots ضربه بزنید. صفحه به رنگ سفید چشمک می زند که نشان می دهد اسکرین شات گرفته شده است.

اسکرین شات A22 در کجا ذخیره می شود ؟

عکس های ذخیره شده در گالری ذخیره می شوند. برای پیدا کردن عکس ها کافیست به گالری گوشی رفته و در قسمت capture عکس ها را مشاهده نمایید. تمامس عکس های ذخیره شده در این قسمت قابل مشاهده می باشند.

 

اینها چند راه هستند که می توانید از آن در Samsung Galaxy A22 اسکرین شات بگیرید. خوب است که سامسونگ چند ویژگی نرم افزاری را در نظر بگیرد تا بتواند در صورت شکستن دکمه های سخت افزاری، از صفحه نمایش عکس بگیرد. آیا راه دیگری برای گرفتن عکس از صفحه نمایش دارید؟ در زیر به ما اطلاع دهید.

 

نکته : روش گرفتن اسکرین شات با کشیدن دست در گوشی سامسونگ گلکسی a22 فعال نمی باشد و به همین دلیل قادر به انجام این قابلیت برای گرفتن اسکرین شات سامسونگ A22 نیستید. برای گرفتن عکس از صفحه می توانید از روس هایی که در بالا عنوان شد استفاده نمایید.

2 دیدگاه دربارهٔ «آموزش کامل گرفتن اسکرین شات در گوشی A22»

  1. آقا مرسی
    من هیچ‌جوره نمی‌تونستم اسکرین‌شات بگیرم
    با گزینه‌ی چهارمی که نوشته بودید تونستم
    متشکر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *