آپدیت ماه ژوئن گلکسی A50 با ویژگی های جدید

شرکت سامسونگ گوشی هوشمند Galaxy A50 را در بهار امسال معرفی کرد و مدتی بعد نیز راهی بازار شد. حال به تازگی آپدیت امنیتی ماه ژوئن در کنار بروزرسان نرم افزاری جدید برای این میان رده منتشر شده است.

به گفته کره ای ها آپدیت جدید ویژگی هایی را به بخش دوربین اسمارتفون مورد اشاره می افزاید. آپدیت تازه انتشاریافته نسخه A505FDDU2ASF2 بوده و در حال حاضر عمده صاحبان گلکسی A50 با مراجعه به بخش تنظیمات و بروزرسانی می توانند آن را دریافت کنند. سامسونگ هر ماه آپدیت نرم افزاری را برای گوشی های هوشمند خود منتشر می کند. در این آپدیت دو قابلیت Night mode و ویدئو Super Slow-mo به اسمارتفون افزوده می شود. این آپدیت همچنین موجب خواهد شد بدون برنامه Bixby Vision بتوان کد QR را از طریق دوربین اسکن کرد.

پیش از این چنین قابلیتی را در گوشی های هوشمند گلکسی نوت 9، گلکسی اس 9 و گلکسی اس 10 مشاهده کردیم. صاحبان گوشی هوشمند Galaxy A50 همچنین به آپدیت امنیتی ماه ژوئن نیز دسترسی پیدا خواهند کرد. با این آپدیت سطح امنیتی اسمارتفون مورد اشاره افزایش یافته و کمتر در معرض ویروس و تهدیدات امنیتی نرم افزاری قرار می گیرد. دو قابلیت جدید دوربین این گوشی هوشمند که با آپدیت جدید همراست باید با مراجعه به بخش دوربین و آپدیت آن دریافت کرد.

پیش از این سامسونگ با انتشار بروزرسانی آپدیت قابلیت های جدید دوربین را به دو گوشی هوشمند Galaxy A30 و Galaxy A40 نیز آورد. بروزرسانی A505FDDU2ASF2 همچنین شامل رفع آسیب پذیری اندروید Galaxy A50 خواهد شد. این نوع آسیب پذیری ها اختلالی در عملکرد نرم افزاری اسمارتفون به وجود می آورند اما خوشبختانه با آپدیت جدید کاملا برطرف شده و تجربه کاربری خوبی می توان داشت. اگر شما از گوشی هوشمند Galaxy A50 برخوردار هستید و می خواهید آپدیت را دریافت کنید اما تاکنون موفق نشدید، باید به بخش موردنظر رفته تا به صورت دستی بروزرسانی را بدست آورید. همانطور که گفته شد، با مراجعه به بخش تنظیمات و بروزرسانی نرم افزار می توانید آپدیت را پیش از ارسال آن توسط شرکت سازنده دریافت کنید.

در اخباری مرتبط سامسونگ در نظر دارد اسمارتفون های میان رده جدیدی را به سبد محصولات بخصوص سری Galaxy A بیافزاید تا تجربه کاربری خوبی کسب شود. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید به بخش تنظیمات اسمارتفون خود مراجعه کنید.

شایان ذکر است که در ماه گذشته نیز آپدیت نرم افزاری برای Galaxy A50 سامسونگ منتشر شد.

1 دیدگاه دربارهٔ «آپدیت ماه ژوئن گلکسی A50 با ویژگی های جدید»

  1. سلام وقت بخیر
    آخرین آپدیت ۲۳ ژوئن دریافت شده ولی شماره نسخه این که شما فرمودید نیست و این امکانات هم به دوربین اضافه نشده،آیا این نسخه ای که شما ذکر کردید تو راهه؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *