آیا Wi-Fi، حالت پرواز و صفحه ی نمایش بر مدت زمان شارژ شدن گوشی تاثیر می گذارند؟

من اخیرا در حالی که شارژر های بسیار پر سرعت و جدید آیفون 8 Plus را با شارژر های iPad مقایسه می کردم و در حالی که Wi-Fi را خاموش نمی کردم، یک ویدئو تماشا کرده ام که Wi-Fi یک گوشی را خاموش و یکی دیگر را روشن گذاشته تا مدت زمان شارژ شدن آن ها را مقایسه کند. من اصلا فکر نمی کردم که Wi-Fi تاثیری بر مدت زمان شارژ شدن گوشی داشته باشد، اما این که تعداد کارابران بسیار زیادی این مسئله را تصدیق می کردند اندکی من را شگفت زده کرد.

https://samsungyar.ir/wp-content/uploads/-000//1/آیا-wi-fi،-حالت-پرواز-صفحه-ی-نمایش-بر-مدت-ز-550x413.jpg

بنابراین یک گوشی آیفون 8 Plus را سه مرتبه در حالی که باتری آن کاملا خالی شده بود، شارژ کردم. یک مرتبه با wifi روشن و هشدار های در حال اعلان، یک مرتبه با airplane mode روشن و بار آخر با airplane mode و صفحه ی نمایش خاموش (به جز چک کردن دو ثانیه ای در هر 15 دقیقه برای چک کردن سطح باتری).

اکنون ببینید چگونه عمل کردند:

%d8%a2%db%8c%d8%a7-wi-fi%d8%8c-%d8%ad%d8%a7%d9%84%d8%aa-%d9%be%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%b2-%d8%b5%d9%81%d8%ad%d9%87-%db%8c-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%a8%d8%b1-%d9%85%d8%af%d8%aa-%d8%b2-Charging Results Comparison

طبق چیزی که مشاهده کردید به نظر نمی رسد که هشدار ها و Wi-Fi خاموش یا روشن تاثیری در شارژ شدن گوشی داشته باشند؛ زیرا به نظر نمی رسد که به قدری از میزان باتری کم کنند که مدت زمان شارژ شدن گوشی را به تعویق بیاندازند. اما با توجه به چیزی که مشاهده کردیم، مشخص شد که صفحه ی نمایش خاموش تاثیر زیادی بر شارژ شدن گوشی داشته است، اما از آن میزانی که من تصور می کردم بسیار کمتر بوده و تنها چند درصد تفاوت داشته.

اگر از این بخش لذت بردید لطفا برای ما در قسمت پایین نظر خود را بازگو کنید. با تشکر از این که مقاله ی ما را مطالعه کردید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *