ارسال لوکیشن در واتساپ ؛ چگونه در واتس اپ لوکیشن خود را ارسال کنیم ؟

ارسال لوکیشن در واتساپ به لطف تکنولوژی Live Location کار پیچیده ای نیست . نرم افزار واتس اپ یکی از محبوب ترین نرم افزار های پیام رسان در دنیا است که بعد از مسدود شدن نرم افزار تلگرام در ایران طرفدارانی پیدا کرده است . سرعت بالا، امنیت کافی و قدرت فوق‌العاده این نرم افزار باعث شده است که در جهان پر طرفدار ترین باشد .

Live Location قابلیتی است در نرم افزار واتساپ ،که به شما این امکان را می دهد ،لوکیشن خود را با دیگران به اشتراک بگذارید . با فعال کردن این قابلیت شما می توانید مشخص کنید که از چه مکانی در حال گفتگو با دوست خود هستید .و یا دوستان شما آخرین مکانی که در ان آنلاین بوده اید را مشاهده می کنند. برای ارسال لوکیشن در واتساپ و فعال کردن این قابلیت ادامه این آموزش را مطالعه بفرمایید .

 

چگونه در واتساپ لوکیشن ارسال کنیم ؟

برای فعال کردن این قابلیت ،ابتدا باید مکان یابی را در تلفن همراه خود فعال نمایید . برای این کار وارد مسیر زیر شوید و نرم افزار WhatsApp را فعال نمایید.

Settings > Apps & notifications > Advanced > App permissions > Location

 

اگر قبلا نرم افزار واتساپ را اجرا کرده اید و دسترسی لوکیشن را در آن محدود کرده اید ،از مسیر زیر دسترسی ارسال موقعیت مکانی را برای واتساپ فعال نمایید .

Settings > Apps & notifications > WhatsApp > Permissions

 ارسال لوکیشن در واتساپ :

چت یا گروهی که می خواهید در آن لوکیشن را به اشتراک بگذارید باز کنید .

  • بر روی Attach 52312876 365667707355719 6533860310318305691 n.bin? nc oc=AQnMkrV6tRXnlOC XS zUG241DDmWbLKYpvcAhaiNZKRiTXAniQnedIr9O58aycyRc& nc ht=scontent.whatsapp ارسال لوکیشن در واتساپ ؛ چگونه در واتس اپ لوکیشن خود را ارسال کنیم ؟ لمس کنید .
  • سپس Location 51149113 2035789433135194 4587534539507896181 n.bin? nc oc=AQmYvlW8O1KbKu3TKAVsbZ1 Y aja2dEEX53oZzl7GSP6fQ03 er2wwDr4a9FtjWUZ8& nc ht=scontent.whatsapp ارسال لوکیشن در واتساپ ؛ چگونه در واتس اپ لوکیشن خود را ارسال کنیم ؟ را انتخاب نمایید .
  • در ادامه Share live location ارسال لوکیشن در واتساپ ؛ چگونه در واتس اپ لوکیشن خود را ارسال کنیم ؟ را انتخاب نمایید.
  • مدت زمانی را که می خواهید لوکیشن شما نمایش داده شود انتخاب کنید . لوکیشن شما بعد از زمان مشخص دیگر نشان داده نخواهد شد.

img 5d978fa3da6f7 ارسال لوکیشن در واتساپ ؛ چگونه در واتس اپ لوکیشن خود را ارسال کنیم ؟

  • بر روی دکمه Send ارسال لوکیشن در واتساپ ؛ چگونه در واتس اپ لوکیشن خود را ارسال کنیم ؟ لمس کنید.

تبریک ،شما به راحتی توانستید لوکیشن خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . اگر قصد غیرفعال کردن اشتراک گذاری را داری آموزش بعدی را حتما مطالعه نمایید .

 

نحوه غیرفعال کردن ارسال موقعیت مکانی در واتساپ

اگر می خواهید اشتراک گذاری را در یک چت یا گروه غیرفعال کنید ،وارد چت یا گروه خود شوید و بر روی Stop sharing > STOP لمس کنید.

در صورتی که می خواهید در تمامی گروه ها قابلیت اشتراک گذاری را غیرفعال نمایید . می توانید از مسیر زیر این کار را انجام دهید .

 Settings > Account > Privacy > Live location STOP SHARING > STOP

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *