ساعتهای زیبا سامسونگ به خاطر طراحی زیبا و رابط کاربری ساده و کاربرپسندی که دارند، از محبوبیت زیادی هم برخوردار هستند. این ساعتها با تلفنهای هوشمند ارتباط برقرار میکنند و در برخی از موارد امکانات جدیدتری را برای کاربر حین کار با گوشی فراهم میکنند. معمولا این ساعتها قادرند بیش از 60 ساعت با هر بار شارژ به کارشان ادامه دهند. با این حال اخیرا گزارشهای زیادی در خصوص متوقف و کند شدن این ساعتها به دست ما رسیده است. در این مقاله از سامسونگ یار قصد داریم دلیل این ارور و راهکارهای برطرف کردن آن را با هم بررسی کنیم. با ما همراه باشید.
فهرست موضوعات مقاله
دلایل ایجاد ارور Plugin Has Stopped
حافظه پنهان
کش توسط بسیاری از برنامهها در سیستم پر میشود تا در وقت و همچنین حجم اینترنت صرفهجویی شود. با این حال با گذشت زمان و پر شدن این حافظه ممکن است مشکلات زیادی برای کاربران پیش بیاید.
تعارض با برنامههای سامسونگ
این احتمال هم وجود دارد که یکی از برنامههای سامسونگ با برخی از عناصر و ویژگیهای ساعت Gear S تداخل پیدا کند و باعث شود دستگاه نتواند به درستی کارش را انجام دهد.
برنامههای قدیمی سامسونگ
اگر همه برنامههای سامسونگ را به آخرین نسخهای که کمپانیهای تولید کننده ارائه میدهند، آپدیت نکرده باشید، ممکن است برخی از آنها با یکی از عملکردهای Gear S تداخل پیدا کرده و باعث شوند ساعت به درستی کارش را انجام ندهد.
راهکارهای رفع ارور Plugin Has Stopped
خب حالا یک درک کلی از دلایلی که باعث درست کار نکردن سامسونگ Gear S میشوند، دارید. در ادامه میخواهیم راهحلهایی برای برطرف کردن این عوامل به شما یاد بدهیم.
راهحل 1. حذف حافظه پنهان
اگر حافظه پنهان Gear S در روند ساعت اختلال ایجاد میکند، با حذف این حافظه میتوانید این مشکل را برطرف کنید. برای این کار طبق دستورالعمل زیر عمل کنید.
در ساعت هوشمند سامسونگ برای دسترسی به منوی تنظیمات باید انگشتتان را به سمت بالا بکشید.
در منوی تنظیمات گزینه “Connections“ را انتخاب کنید.
گزینه “Airplane Mode” را فعال کنید.
حالا دوباره به منوی تنظیمات رفته و گزینه برنامهها را انتخاب کنید. سپس روی گزینه “Gear S Plugin” ضربه بزنید.
روی دکمه “Force Stop” و سپس روی “Storage” ضربه بزنید.
روی دکمه “Clear Cache” کلیک کنید.
این باعث تغییر مجدد برنامه Gear خواهد شد. آن را به تلفن خود وصل کنید و ببینید که هنوز مشکلی هست یا خیر.
راهحل 2. بررسی به روزرسانی برنامههای گلکسی برای رفع ارور Plugin Has Stopped
ممکن است بعضی از برنامههای گلکسی به روز نشده باشند ممکن است باعث ایجاد اختلال در روند کار گلکسی گیر اس شود. بنابراین با آپدیت برنامههای گلکسی گوشی موبایلتان میتوانید این مشکل را حل کنید. برای این کار از دستورالعمل زیر استفاده کنید.
نکته راهنما: اگر مشکل از رایانه یا نوت بوک شماست، باید از Reimage Plus استفاده کنید که سیستم را اسکن کرده و فایلهای خراب و مفقود شده را جایگزین میکند. این کار بیشتر در موارد کاربرد دارد که مشکل از سیستم باشد. با کلیک در اینجا میتوانید این برنامه را دانلود کنید.
روی گزینه “Galaxy Apps” در سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید.
روی گزینه “My Apps” ضربه بزنید و سپس بر روی “Updates” ضربه بزنید تا لیستی از به روزرسانیهای جدید را ببینید.
اگر به روزرسانی های برنامه های نصب شده Galaxy موجود است ، روی “Update All” ضربه بزنید.
صبر کنید تا به روزرسانی ها بارگیری و نصب شوند.
خب حالا ساعت را به گوشی وصل کنید و ببینید که هنوز مشکل ا برجاست یا خیر.
راهحل 3. حذف برنامههای خراب و مشکلدار
این احتمال هم وجود دارد که بعضی از برنامههای گلکسی با برنامههای سامسونگ گیر تداخل داشته باشند و باعث شوند ساعت نتواند به درستی کارش را بکند. بنابراین در این مرحله ما یکی یکی برنامهها را حذف میکنیم تا برنامه مخرب را پیدا کنیم.
برای این کار هم روند زیر را دنبال کنید.
پنل اعلانات را پایین کشیده و روی آیکون ستینگ گوشی کلیک کنید.
در منوی تنظیمات دکمه Applications را انتخاب کرده و یکی از برنامههای سامسونگ برای مثال برنامه هواشناسی را انتخاب کنید.
روی گزینه “Force Stop” ضربه زده و “Uninstall“ را انتخاب کنید. یک پیام نمایش داده میشود که باید گزینه OK را انتخاب کنید.
حالا بررسی کنید که آیا هنوز مشکل وجود دارد یا خیر. اگر هنوز در روند متصل شدن ساعت به گوشی مشکلی وجود دارد، برنامههای دیگر به غیر از “Samsung Gear” و “Plugin Samsung را امتحان کنید.
همچنین میتوانید دکمه پاور روی ساعت هوشمند را فشار دهید تا وارد منوی برنامهها شوید.
در پایین منو آیکون “Play Store” را انتخاب کنید.
در منوی جدید گزینه “My Apps“ را انتخاب کنید.
روی برنامه “Weather” ضربه زده و “Uninstall“ را انتخاب کنید.
حالا دوباره گوشی را چک کنید و ببینید مشکل رفع شده است یا خیر.
نکته: اگر هیچ کدام از این روش ها مشکلتان را حل نکردند، توصیه ما این است که از ابزار Reimage Repair استفاده کنید. این ابزار دستگاه را برای جایگزینی پروندههای خراب و گمشده اسکن میکند. این کار بیشتر مواقعی انجام میشود که اندروید به خاطر خرابی سیستم بارگیری نشود. میتوانید با کلیک در اینجا این ابزار را دانلود کنید.
سلام
امکان خرید تم از گلکسی تم وجود نداره و ارور میده
لطفا بگید چیکار کنیم ؟
در کامنت دیگر شما پاسخ داده شد