چگونگی عکس برداری از صفحه (اسکرین شات) در گوشی سامسونگ گلکسی A5

آموزش های این پست را می توان برای تمام مدل های سامسونگ گلکسی A5 از زمانی که اولین مدل آن در اواخر سال 2014 ارائه شد استفاده کرد. گرفتن اسکرین شات با هر یک از این مدل ها بسیار آسان است، می توانید یکی از دو روش مختلف ذکر شده در زیر را انتخاب کنید.

 

روش اول. چگونگی گرفتن اسکرین شات در گوشی  Galaxy A5 با استفاده از دکمه های سخت افزاری:

این مورد رایج ترین روش گرفتن اسکرین شات در هر گوشی Galaxy است.

صفحه / برنامه ای که می خواهید از آن اسکرین شات بگیرید را باز کنید. اکنون، دکمه های Power و Home را فشار داده و نگه دارید. دکمه ها را هنگامی که صدای شاتر دوربین با دستگاه پخش می شود، رها کنید.. برای چند ثانیه یک پاپ آپ از تصویر گرفته شده نمایان میشود. تصویر را می توانید در پانل اعلانات خود پیدا کنید یا می توانید برنامه گالری  را باز کرده و آن را در آنجا بیابید.

 

روش دوم. نحوه گرفتن اسکرین شات در دستگاه های Galaxy A5 با استفاده از حرکات دست:

من این روش را ساده تر از روش سخت افزاری می دانم، چون مورد قبلی نیاز به فشار بیش از یک دکمه بصورت همزمان دارد.

این روش می تواند به راحتی در کمتر از یک ثانیه اجرا شود. ابتدا باید مطمئن شوید که این گزینه در دستگاه Galaxy A5 شما فعال است:

به منوی تنظیمات> حرکات بروید، بخش حرکات دست را باز کرده و روی گزینه Palm Swipe ضربه بزنید. اگر نسخه از Android 7.0 یا بالاتر استفاده می کنید به بخش تنظیمات> ویژگی های پیشرفته بروید و این ویژگی را فعال کنید.

 

نحوه گرفتن اسکرین شات با استفاده از ویژگی Palm-Swipe:

صفحه /برنامه / مرورگر / را که میخواهید از آن عکس بگیرید را باز کنید. دست خود باز خود را در یک سمت قرار داده و صفحه را به طرف دیگر بکشید.یک پاپ آپ کوچک ظاهر می شود که نشان میدهد اسکرین شات با موفقیت گرفته شده.

این مراحلی بود که باید به منظور گرفتن اسکرین شات در گوشی خود یاد بگیرید.

چنانچه مایل به گرفتن اسکرین شات های بیشتری از  آنچه Galaxy A5 نمایش میدهد هستید، مانند اطلاعات نمایش داده شده توسط یک صفحه وب، باید اینکار را انجام دهید: از هر یک از روش های بالا برای گرفتن اسکرین شات استفاده کنید، و هنگامی که تصویر پاپ آپ نمایش داده شد تنها نیاز به یک بار ضربه زدن گزینه های پایین تر به نام “Scroll Capture” دارید.

به پایین صفحه بروید تا به انتهای آن برسید. اگر به کمک بیشتری نیاز داشتید ، در بخش نظرات آن را با ما به اشتراک بگذارید.

توجه داشته باشید که اگر مایل به انتقال اسکرین شات ها به کامپیوتر از طریق کابل USB هستید، می توانید همه آنها را در زیر پوشه / تصاویر / اسکرین شات ها پیدا کنید.

1 دیدگاه دربارهٔ «چگونگی عکس برداری از صفحه (اسکرین شات) در گوشی سامسونگ گلکسی A5»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *