انتشار سیستم عامل اندروید 10 کیو برای Galaxy Tab S5e سامسونگ

شرکت سامسونگ تبلت Galaxy Tab S5e را در سال 2019 معرفی کرد. تبلتی میان رده که طراحی نسل جدید و مشخصات کلیدی قابل توجهی برای آن در نظر گرفته شد. این تبلت که شبیه به مدلی پرچمدار بوده به تازگی سیستم عامل اندروید 10 کیو را دریافت کرده است. از این رو افراد می توانند با مراجعه به بخش بروزرسان نرم افزاری آپدیت را دریافت کنند.

تبلت Galaxy Tab S5e به تازگی علاوه بر اندروید 10، آپدیت امنیتی ماه ژوئن و رابط کاربری OneUI 2.1 را دریافت کرد. این بدان معنا است که تبلت مورد اشاره سامسونگ گزینه ای برجسته بوده و با آپدیت جدید تجربه کاربری بهتری رقم خواهد زد. این به روزرسانی حالت Dark را با تصاویر پس زمینه تیره ، ابزارک ها و آلارم های جدید و برخی دیگر را دربرمی گیرد.

از ویژگی های کلیدی اندروید 10 کیو برای Galaxy Tab S5e باید به حالت کلی تاریک، آیکون های جدید اپ، بهبود طرح متن ها، پشتیبانی از ژست حرکتی، انیمیشن های نرم و برخی دیگر، سایر ویژگی های اندروید 10 کیو است. ناگفته نماند ویژگی چون Quick Share و Music Share هم در این آپدیت وجود دارد تا فهرست ویژگی های اندروید 10 برای تب اس 4 را کامل سازد.

همچنین ابتدا کاربران اروپایی هدف قرار داده شدند و به مرور زمان سایر کاربران Galaxy Tab S5e از آن برخوردار خواهند شد. اگر شما نیز از دارندگان Galaxy Tab S5e هستید، باید به بخش تنظیمات و سپس بروزرسان نرم افزاری مراجعه کنید. البته جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا این آپدیت OTA دردسترس شما قرار گیرد.

Galaxy Tab S5e تبلت رده میانی سامسونگ بوده که نه تنها طراحی زیبایی دارد، بلکه مدلی برجسته است. از مشخصات کلیدی این تبلت باید به صفحه نمایش 10.5 اینچی 2560*1600 پیکسل، دوربین عقب 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 670، حافظه رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، باتری 7040 میلی آمپرساعتی و برخی دیگر اشاره کرد.

انتظار داریم که شرکت کره ای این بروزرسان را برای کاربران بیشتری منتشر کرد و تنها تعداد مشخصی را دربرنخواهد گرفت. انتظار داریم بزودی سایر محصولات اندروید 10 را دریافت کنند. انتظار داریم جانشین گلکسی تب اس 5ای در آینده نزدیک از راه برسد و با مدلی برجسته از برند کره‌ای رو به رو هستیم.

این تبلت اگرچه پرچمدار نیست اما دست کمی از یک گزینه رده بالا ندارد. ناگفته نماند که این مدل از محصولات برجسته سامسونگ در بخش تبلت است. ناگفته نماند که ابتدا کاربران اروپایی هدف قرار داده شدند و به مرور زمان سایر کاربران Galaxy Tab S5e از آن برخوردار خواهند شد. اگر شما نیز از دارندگان Galaxy Tab S5e هستید، باید به بخش تنظیمات و سپس بروزرسان نرم افزاری مراجعه کنید. البته جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا این آپدیت OTA دردسترس شما قرار گیرد.

به هر حال پیش بینی شده بزودی تمامی کاربران گلکسی تب اس 5ای این آپدیت را دریافت کنند. بروزرسانی که ویژگی های بزرگی را در اختیار آنها قرار می دهد و انتظار داریم ویژگی های جدیدی با کمک این آپدیت به محصول اخیر سامسونگ افزوده شود.

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *