انواع شارژر های سامسونگ

سامسونگ یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در جهان است و به همین دلیل، طیف گسترده‌ای از شارژرهای مختلف را برای محصولات خود ارائه می‌دهد. این شارژرها از لحاظ توان خروجی، نوع درگاه خروجی، اندازه و وزن با یکدیگر متفاوت هستند. که شما با توجه به مدل گوشی خود و البته بودجه ای که برای خرید شارژر در نظر گرفته اید می توانید شارژر مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

شارژر ساده یا 5 وات سامسونگ

شارژر ساده یا 5 وات سامسونگ، ارزان‌ترین و رایج‌ترین نوع شارژر این شرکت است. این شارژر یک درگاه خروجی USB دارد و توان خروجی آن 5 ولت و 1 آمپر است. این بدان معناست که می‌تواند با توان 5 وات دستگاه‌های خود را شارژ کند. که البته این نوع شارژر در حال حاضر عملا از چرخه بازار خارج شده و گوشی های قدیمی سامسونگ دیگر در بازار نیستند که شما نیازی به این نوع شارژر ها داشته باشید.

شارژر 15 وات سامسونگ

شارژر 15 وات سامسونگ، توان خروجی بیشتری نسبت به شارژر ساده دارد و می‌تواند دستگاه‌های شما را سریع‌تر شارژ کند. این شارژر یک درگاه خروجی USB دارد و توان خروجی آن 5 ولت و 3 آمپر یا 9 ولت و 2 آمپر است. این بدان معناست که می‌تواند با توان 15 وات دستگاه‌های خود را شارژ کند.

شارژر 25 وات سامسونگ

photo 2023 09 12 18 02 17 2 انواع شارژر های سامسونگ

شارژر 25 وات سامسونگ، توان خروجی بیشتری نسبت به شارژر 15 وات دارد و می‌تواند دستگاه‌های شما را سریع‌تر شارژ کند. این شارژر یک درگاه خروجی USB دارد و توان خروجی آن 5 ولت و 5 آمپر یا 9 ولت و 3 آمپر یا 12 ولت و 2 آمپر است. این بدان معناست که می‌تواند با توان 25 وات دستگاه‌های خود را شارژ کند. و در این نوع شارژر ها در بازار به شارژر های سوپر فست معروف می باشند و سامسونگ نیز در انیمیشن شارژ برای نشان دادن تفاوت شارژر های 25 وات عبارت سوپر فست شارژ را برای این شارژر ها در هنگام شارژ استفاده کرده است.

شارژر 33 وات سامسونگ

شارژر 33 وات سامسونگ، توان خروجی بیشتری نسبت به شارژر 25 وات دارد و می‌تواند دستگاه‌های شما را سریع‌تر شارژ کند. این شارژر دو درگاه خروجی USB دارد و توان خروجی آن 5 ولت و 6.6 آمپر یا 9 ولت و 3.3 آمپر یا 12 ولت و 2.7 آمپر است. این بدان معناست که می‌تواند با توان 33 وات دستگاه‌های خود را شارژ کند.

شارژر 45 وات سامسونگ

شارژر 45 وات سامسونگ، توان خروجی بیشتری نسبت به شارژر 33 وات دارد و می‌تواند دستگاه‌های شما را سریع‌تر شارژ کند. این شارژر سه درگاه خروجی USB دارد و توان خروجی آن 5 ولت و 9 آمپر یا 9 ولت و 4.5 آمپر یا 12 ولت و 3 آمپر است. این بدان معناست که می‌تواند با توان 45 وات دستگاه‌های خود را شارژ کند.

تفاوت‌های شارژرهای سامسونگ

تفاوت اصلی شارژرهای سامسونگ، توان خروجی آنها است. توان خروجی شارژر، تعیین‌کننده سرعت شارژ دستگاه شما است. شارژرهای با توان خروجی بالاتر، می‌توانند دستگاه شما را سریع‌تر شارژ کنند.

علاوه بر توان خروجی، شارژرهای سامسونگ از لحاظ نوع درگاه خروجی نیز با یکدیگر متفاوت هستند. برخی از شارژرهای سامسونگ فقط یک درگاه خروجی USB دارند، در حالی که برخی دیگر دو یا سه درگاه خروجی USB دارند.

نکات ایمنی هنگام استفاده از شارژرهای سامسونگ

هنگام استفاده از شارژرهای سامسونگ، باید نکات ایمنی زیر را رعایت کنید:

  • از شارژرهایی استفاده کنید که برای دستگاه شما طراحی شده‌اند.
  • از شارژرهایی که آسیب دیده‌اند، استفاده نکنید.
  • شارژر را در محیط‌های گرم یا مرطوب قرار ندهید.
  • هنگام شارژ دستگاه، آن را از نظر حرارت و سایر علائم آسیب بررسی کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *