نحوه دریافت پنل تنظیمات سریع شفاف در گلکسی S8 یا S9

با ظهور دوباره برنامه Good Lock سامسونگ، شما بار دیگر می توانید برخی از بخش های رابط دستگاه گلکسی خود را بدون نیاز به روت یا تغییرات عمده، عوض کنید. یک افزونه موجود در آن اجازه می دهد تا پنل تنظیمات سریع را در گوشی گلکسی S8 ،S9 یا نوت 8 خود به وسیله طیف رنگ‌ها به طور کامل برای خود سفارشی کنید.

برای حذف آیکون های مختلف از نوار وضعیت گوشی های سامسونگ S8 و S9 و Note 8 در این لینک همراه ما باشید.

برنامه افزودنی QuickStar در کنار Good Lock عمل می کند تا به شما اجازه دهد تغییرات متعددی را در تنظیمات سیستم رابط کاربری TouchWiz گوشی خود ایجاد کنید. یکی از قابل توجه ترین اصلاحیه ها در افزونه ویژگی‌ای است که به شما اجازه می دهد پنل تنظیمات سریع خود را کاملا سفارشی کنید. بنابراین اگر همیشه می خواستید از یک تم تاریک با رنگ‌های خاص برای آیکون ها استفاده کنید، وقت آن رسیده رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید.

گام اول نصب Good Lock

Good Lock و QuickStar فقط در دستگاه های گلکسی سامسونگ که اندروید Oreo 8.0 را اجرا می کنند، کار خواهند کرد. اجرای این برنامه بهانه خوبی برای بروزرسانی دستگاه به اندروید 8 است. بنابراین به کشوی برنامه های خود بروید و Galaxy Apps را انتخاب کنید. سپس Good Lock را جستجو کرده و نصب کنید. برای راهنمایی بیشتر از تصاویر زیر استفاده کنید.

a1 5 نحوه دریافت پنل تنظیمات سریع شفاف در گلکسی S8 یا S9 a2 5 نحوه دریافت پنل تنظیمات سریع شفاف در گلکسی S8 یا S9

گام دوم فعال کردن QuickStar

سپس، Good Lock را باز کرده و Quick Star را از منو اصلی انتخاب کنید. انجام اینکار شما را مستقیما به صفحه دانلود QuickStar در فروشگاه Galaxy Apps خواهد برد، پس برای فعال کردن افزونه روی “Install” (نصب) کلیک کنید.

b1 5 نحوه دریافت پنل تنظیمات سریع شفاف در گلکسی S8 یا S9 b2 3 نحوه دریافت پنل تنظیمات سریع شفاف در گلکسی S8 یا S9

گام سوم سفارشی کردن پنل تنظیمات سریع

اکنون به Good Lock برگردید و روی QuickStar ضربه بزنید، سپس “Coloring” را در صفحه بازشده انتخاب کنید. از آنجا، برای فعال کردن ویژگی “Coloring” مستقیما کلید آن را روشن کنید.

c1 4 نحوه دریافت پنل تنظیمات سریع شفاف در گلکسی S8 یا S9 c2 2 نحوه دریافت پنل تنظیمات سریع شفاف در گلکسی S8 یا S9 c3 2 نحوه دریافت پنل تنظیمات سریع شفاف در گلکسی S8 یا S9

اکنون در صفحه “Coloring” می توانید به سرعت تم پنل تنظیمات سریع خود را با ضربه زدن روی یکی از قالب های توصیه شده در صفحه تغییر دهید. پس از انتخاب قالب برای تایید تغییرات “Apply” را انتخاب کنید.

d1 3 نحوه دریافت پنل تنظیمات سریع شفاف در گلکسی S8 یا S9 d2 1 نحوه دریافت پنل تنظیمات سریع شفاف در گلکسی S8 یا S9

اگر میخواهید پنل را واقعا شخصی سازی کنید، می توانید روی جعبه درست پایین My Coloring ضربه بزنید و پنل تنظیمات سریع متعلق به خود را ایجاد کنید. با ضربه زدن روی “Color 1” در صفحه سفارشی سازی، پالت رنگی را نمایش می دهد که می توانید از آن رنگ دلخواه برای آیکون های فعال را انتخاب کنید.

e 1 نحوه دریافت پنل تنظیمات سریع شفاف در گلکسی S8 یا S9

انتخاب “Color 2” گزینه ای مشابه “Color 1” را در اختیار شما می گذارد، ولی این بار می توانید رنگ مورد نظر خود برای آیکون هایی که در پنل تنظیمات سریع خاموش هستند را انتخاب کنید.

f نحوه دریافت پنل تنظیمات سریع شفاف در گلکسی S8 یا S9

“Color 3” همان کار دو گزینه قبل را انجام می دهد ولی این بار برای رنگ پس زمینه. پس روند سفارشی کردن را ادامه دهید و مانند آیکون ها رنگ پس زمینه مورد نظر برای تنظیمات سریع را انتخاب کنید.

g نحوه دریافت پنل تنظیمات سریع شفاف در گلکسی S8 یا S9

علاوه بر تنظیمات، QuickStar دارای گزینه های متعدد در دسترس برای شخصی سازی بیشتر در تنظیات سریع می باشد. این گزینه ها شامل شفاف کردن پنل، به همراه گزینه هایی برای “Blur Effect” و “Dim Effect” می باشد که به ترتیب به شما اجازه می دهند پس زمینه پنل تنظیمات سریع را تار و یا تاریک کنید.

اگر می خواهید پنل کاملا شفاف شود، نوار کشویی “Background Transparency” تا آخر به سمت راست بکشید تا پنل 100 درصد شفاف شود.

هنگامی که بهترین ترکیب مورد نظر خود را یافتید، برای ایجاد پروفایل سفارشی روی “Save” ضربه بزنید. پس از انجام این کار، یک اعلان ظاهر می شود که از شما می خواهد که انتخاب کنید تنظیمات سفارشی برای آینده ذخیره شوند یا بلافاصله اعمال شوند. هر تصمیمی می گیرید، می توانید از QuickStar خارج شوید و به بقیه کارهای خود بپردازید.

h نحوه دریافت پنل تنظیمات سریع شفاف در گلکسی S8 یا S9

تنظیمات سفارشی شده موجود در QuickStar پس از اعمال فقط برای پنل تنظیمات سریع مقرر خواهند شد، و برای اعلانات و سایر اطلاعاتی که در این پنل باز خواهند شد اعمال نمی شوند. امیدواریم که Good Lock این مسائل را در نظر گرفته و در بروزرسانی های بعدی برطرف کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *