نحوه تبدیل ویدئو های فوق آهسته گلکسی S9 به GIF

ویژگی فیلم های فوق آهسته (Super slow-mo) در گلکسی S9 یکی از مجموعه ابزارهایی است که به شما کمک می کند مانند یک حرفه ای کلیپ های حرکت آهسته تهیه کنید. در این میان توانایی تبدیل فیلم های حرکت آهسته به GIF (گیف) با رابط کاربری مورد پسند نیز وجود دارد. در نتیجه، تبدیل فیلم ها به GIF (گیف) و اشتراک گذاری آنها می تواند ایده ای جذاب و بسیار آسان باشد.

تا همین اواخر، گزینه ای در گالری وجود داشت که با آن می توانستید با تنظیمات سریع از ویدئوهای خود کپی گرفته و آنها را مستقیما به گیف تبدیل کنید. گرچه پس از بروزرسانی نرم افزار این گزینه از رابط کاربری حذف شد. با این حال، سامسونگ به جای آن گزینه ای قرار داده که کنترل دقیق تر گیف ها را در اختیار شما می گذارد.

برای بررسی نکات و ترفندهای دوربین گوشی S9 در این لینک همراه ما باشید.

گام اول انتخاب یک کلیپ فوق آهسته برای تبدیل

برای تبدیل یک ویدئو فوق آهسته به گیف ابتدا باید به گالری گوشی S9 خود وارد شوید و کلیپ مورد نظر برای تبدیل را انتخاب کنید. هنگامی که کلیپ را انتخاب کردید، روی گزینه پخش ضربه بزنید. سپس دوباره روی ویدئو ضربه بزنید تا گزینه های منو در بالا و پایین نمایشگر ظاهر شوند. از آنجا، روی دکمه GIF در پایین صفحه ضربه بزنید تا فرآیند تبدیل آغاز شود.

گام دوم اصلاح ویدئو در گلکسی S9

اکنون می توانید به حالت ویرایش وارد شوید. در اینجا می توانید طول زمان گیف را بین حداکثر 6 ثانیه و حداقل 0.5 تنظیم کنید. اینکار با کشیدن انگشت در هر دو ظرف پنجره پیش نمایش صورت می گیرد. علاوه بر این، می توانید پنجره پیش نمایش را یک طرف بکشید تا قسمت خاصی از ویدئو که بهتر است را به عنوان گیف ذخیره و ضبط کنید.

a1 3 نحوه تبدیل ویدئو های فوق آهسته گلکسی S9 به GIF a2 3 نحوه تبدیل ویدئو های فوق آهسته گلکسی S9 به GIF

گام سوم سفارشی کردن گیف

شما همچنین یک ویژگی اضافه برای تغییر حرکت گیف دارید (به صورت پیش فرض رو به جلو تنظیم شده است). از این ویژگی با ضربه زدن روی دکمه فلش در گوشه پایین صفحه می توانید استفاده کنید.

b1 3 نحوه تبدیل ویدئو های فوق آهسته گلکسی S9 به GIF

ضربه زدن روی فلش حرکت گیف را رو به عقب تنظیم می کند که در این صورت فایل در صورت معکوس پخش خواهد شد.

c1 2 نحوه تبدیل ویدئو های فوق آهسته گلکسی S9 به GIF

با یکبار دیگر ضربه زدن روی فلش حرکت عقب و جلو ارائه داده می شود. در این حالت گیف شما به یک حلقه گرانشی تبدیل خواهد شد.

d1 2 نحوه تبدیل ویدئو های فوق آهسته گلکسی S9 به GIF

گام چهارم تنظیم سرعت انیمیشن و اشتراک گذاری گیف

اگر این گزینه ها کافی نیستند، شما همچنین در گلکسی S9 با استفاده از ضربه زدن روی عدد در گوشه پایین سمت چپ نمایشگر می توانید سرعت گیف را تنظیم کنید. به طور پیش فرض روی “1.0x” قرار دارد. با ضربه زدن روی آن می توانید برای سرعت بیشتر “2.0x” و برای سرعت بسیار کمتر “0.5x” را انتخاب کنید.

هنگامی که ویرایش گیف خود را انجام دادید می توانید بین گزینه اشتراک گذاری (Share) و دخیره (Save) یکی را از سمت راست بالای صفحه انتخاب کنید. انتخاب اشتراک گذاری گیف یک لیست از برنامه ها را مانند فیس بوک، واتس اپ و … را در اختیار شما می گذارد تا بتوانید بلافاصله گیف را با عزیزان یا در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. این روش فایل را در گوشی شما ذخیره نمی کند، بنابراین اگر می خواهید دوباره در آینده این گیف را تماشا کنید، روی ذخیره ضربه بزنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *