اگزینوس i S111 IoT جدید سامسونگ می‌تواند از فواصل طولانی با انرژی کم ارتباط برقرار کند

سامسونگ یک نیروی غالب در بازار قطعات نیمه هادی است و پتانسیل بزرگی در فضای اینترنت اشیا (IoT) دارد. این شرکت بسیاری از راه حل های ویژه اینترنت اشیا را برای طیف وسیعی از کاربران و کاربردهای بسیار عرضه کرده است. جدیدترین راه اندازی این شرکت برای اینترنت اشیا تراشه اگزینوس i S111 با پهنای باند باریک است که می توانید از مسافت های طولانی و با انرژی بسیار کم ارتباط برقرار کند.

دستگاه های IoT در فضاهای محدود به استانداردهایی مانند اتصال بلوتوث و زیگ‌بی برای انتقال داده ها متکی هستند. آنها برای سناریوهای کوتاه برد مناسب هستند اما در اتصالات دوربرد مناسب نیستند. در آنها NB-IoT (اینترنت اشیا با پهنای باند باریک) که در تصاویر به کار می رود. NB-IoT یک استاندارد اتصال 3GPP کم قدرت برای انتقال مقادیر کوچک اطلاعات به طور قابل اعتماد، ایمن و قدرتمند در فواصل طولانی است.

به عنوان یک راه حل NB-IoT، تراشه اگزینوس i S111 یک پوشش گسترده، کم قدرت، اطلاعات دقیق مکان و امنیت را ترکیب می کند، تا این تراشه برای سناریوهای دوربرد IoT نیز مناسب باشد. این تراشه یک مودم، پردازنده، حافظه، GNSS (سیستم ناوبری ماهواره‌ای جهانی) را در یک پردازنده واحد جمع می کند تا در تولید، کارایی و انعطاف پذیری داشته باشد.

وجود زمان آماده به کار طولانی اگزینوس i S111 IoT

اگزینوس i S111 می تواند مسافت 10 کیلومتری یا بیشتر را با انرژی  بسیار کم پوشش دهد. تراشه دارای حالت آماده به کار با حالت صرفه جویی در مصرف انرژی (PSM) و پذیرش منبسط ناپیوسته (eDRX) است که می تواند دستگاه را به مدت 10 سال یا بیشتر در شرایط خاصی خاموش نگه دارد. مودم داخلی آن قادر به انتقال داده ها با سرعت 127 کیلوبایت در ثانیه برای دریافت و 158 کیلوبایت در ثانیه برای ارسال است که برای موارد استفاده IoT بیش از اندازه کافی است.

بن هور، نایب رئیس بخش بازاریابی جهانی سامسونگ الکترونیکس می گوید: “IoT قادر است ویژگی های جدید فراتر از فضای خانگی متعارف را با راه حل های اختصاصی IoT که طیف گسترده ای که فرصت ها را ارائه می دهند، بیرون بکشد. اگزینوس i S111 بسیار امن و کارآمد است و ارتباطات NB-IoT هیجان انگیزی را برای زندگی به ارمغان می آورد.”

Exynos i S111 01 Final 1 اگزینوس i S111 IoT جدید سامسونگ می‌تواند از فواصل طولانی با انرژی کم ارتباط برقرار کند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *