چقدر از حافظه داخلی 128 گیگابایتی گلکسی نوت 9 در دسترس خواهد بود؟

هنگامی که حرف حافظه داخلی به میان می آید، گلکسی نوت 9 خاص است زیرا دارای 128 گیگابایت حافظه در نسخه پایه است. ولی هرکس که از دستگاه های الکترونیکی استفاده کرده است احتمالا می داند حافظه قابل استفاده و ظرفیت واقعی یک دیسک همیشه مقداری کمتر از حافظه و ظرفیت خام آن است. بنابراین گلکسی نوت 9 چه مقدار ظرفیت حافظه داخلی قابل استفاده به شما ارائه می دهد؟ خب، برای مدل 128 گیگابایتی، حدود 111 گیگابایت از این حافظه قابل استفاده است.

نزدیک 110 گیگابایت جافظه قابل استفاده در گلکسی نوت 9 128 گیگابایتی

برنامه های از پیش نصب شده حدود 1 گیگابایت را به همراه چند مگابایت به عنوان تصاویر و ویدئوها فضا اشغال می کنند. 16.8گیگابایت از همه 128 گیگابایت به سیستم اختصاص داده شده است و برای کاربر غیرقابل دسترس خواهد بود (مگر اینکه دستگاه روت شود، که البته هنوز صحت آن تایید نشده است). همه اینها چیزی حدود 109 گیگابایت حافظه قابل استفاده در اختیار کاربر قرار می دهد (تصویر زیر 107 گیگابایت را نشان می دهد ولی به این دلیل است که ما برخی اطلاعات موردنیاز Smart Switch را بازیابی کردیم). 109 گیگابایت هنوز هم فضای زیادی برای ذخیره سازی توسط کاربر است و اسلات میکرو اس‌دی اطمینان می دهد هیچ یک از کاربران نوت جدید هرگز از کمبود حافظه رنج نخواهند برد.

هنوز درباره حافظه قابل استفاده برای مدل 512گیگابایتی اطلاعاتی در دست نیست. اما اگر حدود 50 گیگابایت از آن اشغال شده باشد، برای استفاده شخصی چیزی بیش از 400گیگابایت فضای در دسترس وجود دارد. از هر نظر این مقدار عدد بسیار بزرگی است و به لطف اسلات میکرو اس‌دی، اگر پول خرید یک میکرو ‌اس‌دی 512گیگابایتی را دارید، می توانید حافظه گوشی را به 1 ترابایت ارتقا دهید.

شس چقدر از حافظه داخلی 128 گیگابایتی گلکسی نوت 9 در دسترس خواهد بود؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *