دانلود تم سامسونگ گلکسی S9 برای تمام گوشی های اندروید

این مطلب آموزشی در مورد چگونگی دانلود و نصب تم سامسونگ گلکسی S9 در هر گوشی اندروید است.به تازگی آخرین مدل گوشی های سامسونگ را خریداری کرده اید؟این پست کوتاه در مورد چگونگی نصب تم Galaxy S9 در هر دستگاه اندروید و گوشی Galaxy S9 را مطالعه کنید. مدل جدید سامسونگ گلکسی S9 و Galaxy S9 + آخرین تلفن و گل سرسبد این تولید کننده کره ای است. این دستگاه ها در هفته گذشته در MWC 2018 اعلام شده و در اواسط ماه مارس عرضه خواهند شد. اگر نمی توانید صبر کنید تا این گوشی به بازار برسد، اکنون می توانید تم Galaxy S9 را بر روی تلفن Android خود نصب کنید.

زیبایی اندروید نسبت به دیگر سیستم عامل های تلفن همراه، به خاطر انبوهی از قابلیت های سفارسی سازی است که در اختیار کاربر قرار می دهد .با رشد اندروید، نه تنها بخش شخصی سازی آن  رشد یافته بلکه نحوه سقارشی کردن آن نیز توسعه پیدا کرده. این راهنما به شما نشان می دهد که دقیقا چگونه می توانید  تم Galaxy S9 را دانلود کرده و آن را در دستگاه فعلی خود اجرا کنید. ما از Substratum برای تغییر ظاهر و جلوه گوشی خود به Galaxy S9 سامسونگ استفاده خواهیم کرد. بدین معنی است که شما باید Substratum را بر روی گوشی خود نصب کنید. برای استفاده از دستورالعمل کامل، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

دانلود تم سامسونگ گلکسی S9 برای تمام گوشی های اندروید

سامسونگ در گوشی Galaxy S9 جدید خود تغییرات زیادی در سخت افزار ایجاد کرده، اما در کنار آن،  تغییرات نرم افزاری بزرگ و کوچک بسیاری را به ارمغان آورده است. آخرین نسخه از رابط کاربری مخصوص سامسونگ با نام  TouchWiz UX که اکنون  با نام Samsung experience شناخته می شود، اصلاحات بسیاری به خود دیده و اکنون بسیار بهینه تر از گذشته شده است. خوشبختانه، حتی قبل از اینکه این  تلفن به فروشگاه ها وارد شود، توسعه دهندگان توانسته اند تکرار کنند که سامسونگ گلکسی اس 9 تا چه اندازه در نصب نرم افزار تم Substratum  هوشمند عمل می کند. تنها چیزی که نیاز دارید نصب نرم افزار Substratum بر روی تلفن هوشمندتان است. در ادمه با توضیح کامل این آموزش با ما همراه باشید.

دانلود تم سامسونگ گلکسی S9 برای تمام گوشی های اندروید

جزئیات تم گوشی گلکسیS9 

بیلد (ساختار) تم گوشی گلکسیS9 بسیار شبیه به مدل واقعی است. همانند گوشی هوشمند اولیه ، پایه کار با نسخه ی تاچ ویز به کار رفته در گلکسی اس 8 آغاز شد و بعد از اضافه شدن تعدادی ویژگی، در آخر تبدیل به چیزی شد که اکنون در گلکسی اس 9 شاهد آن هستیم. خوشبختانه این تم، دارای سبک جدید دکمه های ناوبری است که می توانید بین آن ها جا به جا شوید و همچنین دارای آخرین رنگ سفید با لمس آبی میباشد.

تم گوشی Galaxy S9 بر موتور Substratum استوار است که محبوب ترین موتور تم گذاری برای اندروید است. بیشتر علاقه مندان به اندروید در حال حاضر Substratum را به عنوان تم روزانه خود اجرا می کنند و تغییر به تم جدید Galaxy S9 زیاد احساس نمیشود. با این وجود، ما در ادامه گام های نصب را بطور کامل قرار داده ایم.

 

 دانلود تم Samsung Galaxy S9

قبل از راه اندازی پروسه، شما نیاز به دانلود تم گلکسی S9 بر روی گوشی خود دارید.میتوانید از لینک زیر دانلود و نصب کنید:

دانلود Galaxy S9 Theme: Galaxy Evolution [فروشگاه پلی استور]

 

نحوه نصب تم گلکسی S9 با Substratum

اکنون این مراحل را در مورد چگونگی نصب، اعمال و راه اندازی Galaxy Evolution / Galaxy S9 از برنامه Substratum بر روی گوشی خود دنبال کنید.

مرحله 1 – پیکربندی موتور تم Substratum بر روی دستگاه شما. اگر شما Android Oreo را اجرا می کنید، نیازی به روت کردن نیست. در اینجا راهنمای کامل در مورد نحوه نصب قرار داده شده: چگونگی نصب موتور Substratum روی گوشی های اندروید بدون روت کردن [Android 8.0 Oreo].

مرحله 2 – برنامه Galaxy Evolution را از فروشگاه Play از طریق لینک داده شده  نصب کنید.

مرحله 3 – برنامه تم Substratum را باز کنید.

مرحله 4 – Galaxy Evolution را انتخاب کنید و سپس روی گزینه اعمال کلیک کنید.

این همه چیزی است که باید انجام دهید!هم اکنون می توانید از اجرای تم کامل Galaxy S9 در دستگاه Android فعلی خود لذت ببرید.

اگر نیاز به کمک در نصب یا راه اندازی تم گلکسی S9 یا موتور تمSubstratum دارید، نظر بدهید.

7 دیدگاه دربارهٔ «دانلود تم سامسونگ گلکسی S9 برای تمام گوشی های اندروید»

  1. سلام میشه یه راهنمایی کنین
    برای اندروید ۷ باید چکار کرد؟
    این برنامه substratum رو نصب کردم میگه باید یه افزونه از پلی لستور دان کنی ولی تو استور میزنه که در ایران در دسترس نیست

    1. سلام
      با وی پی ان کانکت بشید و بعد کش و دیتای پلی استور را حذف کنید
      دوباره وارد پلی استور بشید و دانلود کنید

  2. سلام
    دانلود کردمش ولی واسم باز نمیشه اصلا. تو برنامه هام هم میگردم نیس. گوشیم اس 7 اج

  3. محمدحسین مفتح

    سلام ببخشید من نصب کردم میرم داخل عکس استیکر میاد بعد نمیتونم وارد بشم یه چند جمله انگلیسی هم مینویسه: could not fall back to rooted mode. There are no other theme engines able to be utilized on this device at this current time… این رو می‌نویسه بعد کار نمیکنه . گوشی من اندروید ۷ و روت هم نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *