رابط کاربری One UI 2.0 در گوشی های هوشمند دارای اندروید کیو سامسونگ

سامسونگ هر سال برای گوشی های هوشمند خود اندروید جدید را منتشر می کند و در سال 2019 و 2020 نیز به دنبال انتشار نسخه جدید اندروید روی اسمارتفون ها و تبلت هایش می باشد. این شرکت کره ای درصدد است تا بهترین ها را به کاربران ارائه دهد و از این رو خدمات بزرگی را می توان شاهد بود. این همانطور که می دانید که شرکت های مختلف نظیر سامسونگ، هواوی، سونی، شیائومی، وان پلاس و غیره دارای رابط کاربری اختصاصی هستند که وجود باعث شده است که دستگاه های تولید شده توسط این شرکت دارای هماهنگی مناسب نرم افزاری و سخت افزاری باشند.

حال با ارائه اندروید Q از سمت گوگل، شرکت های مختلف در حال شخصی سازی و آماده سازی ان برای گوشی های هوشمند خود هستند. براساس گزارش منتشر شده از سمت وب سایت سام موبایل، اعلام شده است که سامسونگ تصمیم دارد که نسل جدید از رابط کاربری تازه خود را که One UI نام گذاری شده است را به همراه اندروید Q برای گوشی های هوشمند خود ارائه کند. همچنین گفته شده است که خانواده گلکسی اس 11 این شرکت نیز در سال آینده به صورت پیش فرض به نسخه ارتقا یافته از نسل جدید ONE UI مجهز شده و به دست کاربران خواهد رسید.

سامسونگ در حال توسعه رابط کاربری One UI 2.0

بروزرسانی امنیتی

سم موبایل ادامه داده است که این رابط کاربری در کنار خود نسخه‌ جدید و بهبودیافته‌ اپلیکیشن سلامت دیجیتال گوگل (Digital Wellbeing) نیز به همراه خواهد داشت که در مراسم I/O 2019 رونمایی شده بود. اینگونه در زمان معرفی این اپ به کاربران اعلام شد، وجود حالت فوکوس این امکان را به شما خواهد داد که به راحتی اپلیکیشن های مزاحم انجام کار را میوت کرده و دیگر نوتیفیکیشنی را از ان ها را در زمان های انجام کار خاص دریافت نکنید. همچنین فارق از این موضوع ارائه اندروید Q برای این دستگاه بهبودهای کلی را در بخش های گوناگون به همراه خواهد داشت. گفته شده قابلیت‌هایی نظیر Live Captions قرار است تنها برای گوشی‌ های سری گلکسی سال 2019 نظیر سری گلکسی اس 10 در دسترس قرار گیرند.

بیکسبی روتینز یکی قابلیت های جذابی است که در سال گذشته میلادی و در هنگام رونمایی کردن از گلکسی اس 10 با رابط کاربری One UI 1.1 معرفی شد. حال به نظر می رسد که با ارائه اندروید Q، پرچمداران گذشته این شرکت شامل گلکسی اس 9 و گلکسی نوت 9 نیز این توانایی را داشته باشند که بتوانند از آن استفاده کنند. با این حال پیش بینی ها حکایت از آن دارد که نسل دهم از گلکسی نوت به صورت پیش فرض دارای برخی از ویژگی های جذاب انحصاری از این ویژگی برای چند هفته باشد.

به هر حال سم موبایل هیچ اشاره ای به تاریخ ارائه بروزرسانی های جدید نداشته و بیان نکرده است که دامنه ارائه آپدیت های جدید به چه گوشی هایی کشیده خواهد شد، ولی با توجه به سابقه خوب این شرکت در هنگام ارائه اندروید پای 9.0 به دستگاه های خود، انتظار می رود که بزرگ ترین تولیدکننده گوشی های هوشمند در آینده ای نزدیک این برنامه بروزرسانی را اجرا کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *