روت کردن +Samsung Galaxy S8  در اندروید 8

همانطور که می دانید، هنگامی که، Galaxy S8+ را با آخرین سیستم عامل رسمی سامسونگ به رورسانی کنید، دسترسی دستی (دسترسی روت) شما به گوشی به صورت پیش فرض لغو می شود. این اتفاق به این دلیل رخ می دهد، که گوشی هوشمند شما به حالت کارخانه بازگردانده می شود. وضعیتی که توسط سیستم اندروید فلش شده برای گوشی تایید شده است. بنابراین به طور خلاصه اگراین توییک(tweak) اعمال شود، بعد از ادامه دادن روند نصب اندروید Oreo، این توییک ها (تغییر سیستم عامل برای ارتقای عملکرد آن) غیر فعال می شوند. اساسا در این زمان و هنگامی که این آموزش ها را می خوانید به دنبال راه حل جدیدی برای روت کردن اندروید Oreo هستید.

Galaxy S8 S8 Coral Blue 2 روت کردن +Samsung Galaxy S8  در اندروید 8

اگر این گونه باشد هیچ جای نگرانی وجود ندارد، مراحلی که در زیر توضیح داده شده اند شما را در طول عملیات روت کردن گوشی  Galaxy S8+ با جدیدترین سیستم عامل اندروید Oreo راهنمایی می کند. اگر برای اولین بار می خواهید سیستم عامل اندروید را روت کنید، باید چند نکته را از قبل بررسی کنید. بنابراین قبل از رفتن به مراحل روت کردن، تمام خطوط آموزشی را بخوانید. این تنها راهی است که می توانید همه چیز را در هر زمان امن و مطمئن نگه دارید.

روت کردن، هسته سیستم عامل اندروید را که به گوشی Galaxy S8+ شما قدرت می دهد را آزاد می کند. پس در آخر می توانید از دسترسی نامحدود به نرم افزار های داخلی، ویژگی ها، قابلیت ها و تمام سیستم عامل اندروید لذت ببرید.

بنابراین، در دستگاه روت شده می توانید برای ارتقای سطح عملکرد کلی دستگاه، افزایش سرعت گوشی، یا ارتقای عمر باتری اندروید را دست کاری، بهینه و یا سفارشی کنید. علاوه بر این، هنگامی که این فرایند تکمیل شود، می توانید ترفند های دیگری مانند: حذف و راه اندازی برنامه های ضد ویروس، اضافه کردن برنامه های سفارشی از  Google play یا منابع دیگر، استفاده از هسته های سفارشی و MODها، به روز رسانی با ROMهای سفارشی(مانند: Lineage OS، AOKP یا paranoid android) فرکانس پردازنده را افزایش، کاهش یا بسیاری از کارهای دیگر را انجام دهید.

مطمئنا چنین دسترسی نامحدودی، با مشکلات عمده ای همراه است: شما گارانتی گوشی خود را از دست خواهید داد، زیرا  سامانه KNOX سامسونگ هنگامی که دسترسی روت تضمین می شود از کار می افتد. مراقب باشید و قبل از هر کاری اجازه گوشی شارژ شود.

مراقب باشید که خراب کاری نکنید، چرا که به راحتی گوشی Galaxy S8+ را می توانید بریک (bricking) نرم افزاری کنید.همینطور ممکن است دسترسی تان به بعضی از برنامه های پیش فرض از دست برود، چرا که روت به کار رفته در گوشی نمی تواند با تولید کنند تجهیزات اصلی(OEM) هم خوانی داشته باشد، چرا که توسط توسعه دهندگان شخص ثالث صورت گرفته است. هر چند اگر تصمیم بگیرید دوباره اندروید اصلی را بر روی گوشی نصب کنید گارانتی شما مجددا بازگردانده می شود. این کار را می توان با استفاده از نرم افزار Odin انجام داد.

علاوه بر این شما می توانید Galaxy S8+ که بر روی اندروید Oreo اجرا می شود را اگر از آخرین نسخه بازیابی TWRP استفاده شود را روت کنید. پس قبل از هر کاری یادبگیرید چگونه این تصویر بازیابی شده سفارشی را بر روی گوشی نصب کنید، اگر نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید، نترسید، چرا که مراحل زیر این عملیات را هم به شما توضیح خواهد داد.

نکته: TWRP یک تصویر بازیابی سفارشی بر اساس بازیابی CWM و همچنین رابط کاربری لمسی است. این بازیابی مسیری مجازی بین سیستم داخلی تلفن و شما ایجاد می کند و عملیات روت را امکان پذیر می سازد.

[megadesc]

یک پشتیبانی نیز باید بر روی Galaxy S8+ نصب و اعمال شود، زیرا در طول عملیات روت، داده های شخصی، اطلاعات، حساب ها و فایل های شما ممکن است خراب یا پاک شود. بنابراین، با تکمیل فرایند پشتیبان اختصاصی برای حفاظت از چیز هایی که برای شما اهمیت دارد_ فقط انتخاب کنید که ازانبوه سرویس های ذخیره سازی سامسونگ استفاده کنید، فایل های خود را با حساب Google  خود همگام سازی کنید یا از پشتیبان گیری تخصصی و بازگرداندن برنامه ها از Google play استفاده کنید.در آخر، هدف این است که همه چیز را که از روز اول وجود ندارد، شامل: مخاطبین، تماس ها ، متون، تصاویر، فیلم ها، فایل های صوتی، برنامه های بازار، تنظیمات اینترنت، پوشه EFS، داده های IMEI/NVRAM و غیره را ذخیره کنید.

یک کامپیوتر مورد نیاز است. زیرا این روش ها به صورت دستی می باشد. البته، Galaxy S8+ و کابل USB آن مورد نیاز است. در حال حاضر، تنظیمات برنامه تلفن خود باید فعال شود; اگر این طور نیست باید به مسیر درباره تلفن،( در تنظیمات) بروید در آن جا باید 7 مرتبه پشت سر هم بر روی build number ضربه بزنید تا این که پیام you are a developer  را دریافت کنید. سپس در بخش developer option(گزینه های توسعه دهنده) در مسیر منو_تنظیمات_گزینه های توسعه دهنده)تیک گزینه USB debugging را بزنید.

گوشی Galaxy S8+  را قبل از شروع عملیات روت، شارژ کنید. در صورتی که مقدار شارژ باتری کمتر از 50% باشد ، باید شارژر را وصل کنید. درغیر این صورت ممکن است گوشی شما بدون باتری باقی بماند و ناگهان خاموش شود. شرایطی که

[/megadesc] به بریک شدن نرم افزاری منجر می شود، می تواند باعث بروز مشکلات متعددی شود.مراقب باشید و قبل از هر کاری اجازه دهید گوشی شارژ شود.

*چگونه Galaxy S8+ را در اندروید 8 روت کنیم؟

TWRP را بر روی Galaxy S8+ نصب و اجرا کنید.

  • 1. در کامپیوتر به این صفحه بروید و در آن جا پکیج ریکاوری TWRP را دانلود کنید.
  • 2. Odin را دانلود کرده و دستورات روی صفحه را دنبال کنید تا برنامه فلش را بر روی رایانه خود نصب کنید.
  • 3. درایو های Galaxy S8+ باید بر روی کامپیوتر نصب باشند، برای این منظور می توانید از نرم افزار Samsung kies استفاده کنید.
  • 4. نرم افزار Odin را اجرا کنید و سپس گوشی را در حالت دانلود قرار دهید. برای رفتن به حالت دانلود تلفن خود را خاموش کنید و سپس دکمه های خاموش روشن کردن، کاهش صدا و Bixbi را همزمان فشار داده و نگه دارید.
  • 5.هنگامی که انجام شد گوشی خود را از طریق کابل USB به کامپیوتر متصل کنید.
  • 6. زمانی که این کار را در نرمه افزار Odin انجام دادید، قدم بعدی را انجام دهید: پیام “اضافه شد”(added) باید ظاهر شود و قسمت شناسه:COD باید به رنگ زرد و یا آبی دربیاید، اگر رنگ آن متفاوت بود، درایو های تلفن را مجددا نصب کنید و همین مراحل را تکرار کنید.
  • 7. سپس، از Odin روی گزینه AP کلیک کنید و فایل بازیابی TWRP را انتخاب کنید. زمانی که از شما خواسته شد تیک گزینه های Re Partition و Auto Reboot را نزنید.
  • 8. روی Start کلیک کنید و منتظر بمانید تا TWRP بازیابی شده بر روی دستگاه شما فلاش بزند.
  • 9. در نهایت پیام”PASS” در Odin باز می گردد و شناسه: COD FIELD سبز خواهد شد.
  • 10. اکنون، Odin را ببندید، کابل USB را جدا کرده و Galaxy S8+ را دوباره راه اندازی کنید.

دسترسی روت با استفاده از کاستوم ریکاوری TWRP:

  • 1. بر روی کامپیوتر به این صفحه بروید و نرم افزار Super SU را برای Galaxy S8+ دانلود کنید.
  • 2. این فایل را روی دسکتاپ ذخیره کنید.
  • 3. دستگاه اندرویدیتان را خاموش کنید و به حالت بازیابی وارد شوید: برای رفتن به حالت بازیابی دکمه خاموش روشن و افزایش صدا و Bixby را نگه دارید.

4.در حالت ریکاوری مود بر روی نصب ضربه زده و فایل های روت را بارگذاری کنید.

  1. 5. برای ادامه دادن به روند فلاش کردن حالت بازیابی صفحه را لمس کنید.
  2. 6. وقتی که نصب حالت بازیابی تمام شد از منوی اصلی بازیابی گزینه “reboot” کردن سیستم را انتخاب کنید.

7.اگر boot loob (چرخه بوت) برای شما اتفاق افتاد با استفاده از hard reset به بازیابی وارد شوید و گزینه ” wipe data factory reset”  به همراه” wipe cache partition” را انتخاب کنید.

نتیجه گیری:

اکنون دسترسی روت برای گوشی Galaxy S8+ انجام شده است و اکنون می توانید با موفقیت اندرویدOreo را تغییر دهید. فراموش نکنید که در صورت کار کردن مراحل بالا آن طور که انتظار داشتیم ما را در جریان بگذارید. اگر نتوانستید مراحل بالا را انجام دهید و یا توضیحات مارا متوجه نشدید با ما تماس بگیرید و ما در اسرع وقت شما را یاری می کنیم. برای ارتباط برقرار کردن با تیم می توانید از قسمت نظرات در پایین استفاده کنید.

2 دیدگاه دربارهٔ «روت کردن +Samsung Galaxy S8  در اندروید 8»

  1. سلام خسته نباشید بنده j7 2016 دارم،به تازگی به اندروید ۸ ارتقا دادم ابتدا رام ویتنام نصب کردم بعد از فرمت دیتا برای روت کردن سیم کارت را شناسائی نکرد فایل امارات را فلش زدم حالا سیم کارت شناسایی میشود و براحتی روت شد ولی بعد از هر بار ریست گوشی در ریکاوری قسمت mount تیک دیتا برداشته میشود و عملا unmount میشود و وقتی گوشی بالا میآید دسترسی روت داده میشود ولی برنامه ها کار نمیکنند مثلا برنامه تیتانیم بکاپ ها را بازگردانی نمیکند در هر دو برنامه magisk و supersu این مشکل وجود دارد،خلاصه بعد از هربار ریست گوشی آنروت میشود و تا دیتا فرمت نشود و دوباره فایل روت فلش نشود این مشکل وجود دارد لطفا راهنمایی کنید ممنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *