چگونه بدون استفاده از iTunes بر روی آیفون خود موزیک بریزیم؟

محصولات تلفن همراه اپل در معرض بسیاری از نقص ها هستند. یکی از آن ها iTunes برای همگام سازی موسیقی می باشد. اگر می خواهید یک آهنگ روی آیفون خود داشته باشید، باید از iTunes برای دریافت آن استفاده کنید. یا باید مستقیما از برنامه iTunes در دستگاه خود آن را خریداری کنید.

iTunes یک راه خوب برای خرید و سازماندهی مجموعه موسیقی است، اما چه چیزی می تواند جایگزین آن شود؟ شاید تعجب کنید، اما در واقع شما یک راه برای قرار دادن موسیقی در آیفون خود بدون استفاده از iTunes دارید!

 گزینه 1: خدمات فضای ابری

سرویس های فضای ابری وجود دارند که به شما اجازه می دهند تا مجموعه موسیقی را برای پخش روی آیفون، به صورت آفلاین، آپلود کنید .

موسیقی گوگل پلی

یکی از بهترین برنامه های پخش موسیقی مبتنی بر فضای ابری، موسیقی گوگل پلی است، که به کاربران اجازه می دهد تا بدون نیاز به آپلود از 50000 آهنگ رایگان استفاده کنند. بدون پرداخت هزینه، می توانید آهنگ های خود را در فضای ابری آپلود کرده و در هر دستگاهی گوش کنید اگر چه نیاز به یک کامپیوتر جهت مدیریت آپلود اولیه دارید، اما اضافه کردن مجموعه موسیقی به گوگل پلی فوق العاده آسان است.

موسیقی گوگل پلی، همانند iTunes است. وقتی آهنگ یا آلبوم را از طریق برنامه گوگل پلی خریداری می کنید، بلافاصله در مجموعه موسیقی اضافه می شوند که به شما اجازه می دهند یک کپی از MP3 را در تلفن یا رایانه خود ذخیره کنید.  فراتر از پخش موزیک، موسیقی گوگل پلی یک سرویس ثبت نام اختیاری به نام All access ارائه داده که به شما امکان می دهد که همه مجموعه موسیقی گوگل را به صورت رایگان و بدون تبلیغات پخش کنید.

موسیقی Amazon

اگر در برنامه گوگل نیستید، آمازون نیز دارای سرویس موسیقی فضای ابری است که با آیفون به نام موسیقی آمازون کار می کند. با این حال، بر خلاف پیشنهاد گوگل جهت آپلود 50000 آهنگ، آمازون تنها 250 آهنگ از مجموعه خود را در فضای ابری به صورت رایگان دانلود می کند.

نکته مهم این است که اگر می خواهید موسیقی را خریداری کنید، باید از وب سایت آمازون با استفاده از مرورگر وب safary بازدید کنید. نمی توانید mp3 را از طریق برنامه cloud player خریداری کنید. اما در وب سایت آمازون، می توانید مجموعه ای با بیش از 20 میلیون آهنگ و آلبوم را مرور کنید.

پس از وارد شدن یا دانلود، آهنگ های خود را بلافاصله به فضای ابری آمازون آپلود کنید، جایی که پس از آن می توانید از طریق برنامه cloud player آمازون آن ها را پخش کنید و همچنین به صورت آفلاین نیز با این برنامه کار کنید.

Dropbox

اگر مجموعه موسیقی خود را در Dropbox ذخیره کنید، به هیچ برنامه دیگری برای پخش فایل نیاز ندارید، فقط به حساب Dropbox وارد شوید و هر ترانه ای که می خواهید بشنوید را انتخاب کنید. این آهنگ به طور خودکار در مرورگر وب پخش خواهد شد و حتی به شما جهت صرفه جویی در باتری، یک صفحه نمایش تیره نیز ارائه می دهد.

شما همچنین می توانید مرورگر را ترک کرده و برنامه های دیگری را باز کنید یا به هر جایی از دستگاه بروید و پخش موسیقی را متوقف کنید. اگر نمی خواهید از مرورگر خود استفاده کنید، می توانید برنامه رایگان Dropbox را دانلود کرده و همچنین موسیقی خود را نیز آن جا پخش کنید. Dropbox نسبت به مرورگر، کارایی بهتری دارد و در هنگام ترک برنامه به طور مستمر موسیقی را پخش می کند.

یکی دیگر از ویژگی های خوب، توانایی پخش آهنگ های “ستاره” دار و یا گروه های آهنگ به صورت آفلاین می باشد. Dropbox، یک راه فوق العاده آسان جهت دریافت موزیک های جدید بر روی آیفون و پخش آن ها در هر مکان و هر زمان است. اگر بتوانید لیست های پخش را ایجاد کنید، ممکن است هرگز به پخش کننده موسیقی دیگری نیاز نداشته باشید.

گزینه دوم: جایگزین های iTunes

آیا نمی خواهید از هر یک از خدمات بالا استفاده کنید؟ در این جا چند برنامه وجود دارند که می توانید به جای iTunes برای انتقال موسیقی از رایانه به آیفون خود استفاده کنید. ( آموزش انتقال اطلاعات از ایفون به اندروید)

نرم افزار مدیریت CopyTranc برای ویندوز

اگر یک کاربر ویندوز هستید، یک برنامه رایگان به نام copytrance manager وجود دارد که می تواند به طور کامل جایگزین iTunes شود و بعضی از مشکلات رایج را از بین ببرد. نرم افزار رایگان اجازه می دهد تا بر روی ویرایش و اضافه کردن موسیقی به مجموعه موسیقی به دلخواه عمل کنید.  می توانید در یک درایو فلش جهت مدیریت چند کامپیوتر موزیک ها را کپی کنید.

copytrance manager، همچنین مجموعه موسیقی iTunes خود را به دستگاه پخش موسیقی انتقال می دهد. این کار برای افرادی که قبلا گروهی از موسیقی را در iTunes داشته اند و از استفاده سرویس دیگری نگرانند و بسیار عالی است.

Media monkey برای ویندوز:

Media monkey یکی دیگر از پخش کننده های رسانه ای برای ویندوز رایانه ها می باشد. پس از نصب، Media monkey کامپیوتر شما را برای فایل های صوتی اسکن کرده و به طور خودکار آن ها را به مجموعه موسیقی اضافه می کند. همچنین می توانید آیفون خود را با Media monkey هماهنگ کرده و از iTunes اجتناب کنید. این برنامه با استفاده از افزودنی ها، دسته ای از پوسته ها و ویژگی های قابل تنظیم دارد.Media monkey اخیرا سازگاری با محصولات اپل را اضافه کرده است، اما پیش تر نیز تمام ویژگی های iTunes و موارد دیگر را فراهم کرده است. لیست خود را بررسی کنید تا ببینید آیا دستگاه شما سازگار است یا خیر.

گزینه سوم: Cydia Tweaks برای ایفون Jailbroken

اگر آیفون شما Jailbroken می باشد، می توانید از ترفند Cydia  برای وارد کردن موسیقی به طور مستقیم بر روی دستگاه خود استفاده کنید. متاسفانه، بسیاری از این ترفندها اخیرا قدیمی شده اند، بنابراین ما در حال حاضر تنها یک توصیه به شما می کنیم. اکنون هیچ روش کار جادویی برای نسخه های iOS 10.3.x وجود ندارد، اما اگر هنوز iOS 10.2 یا بالاتر را اجرا می کنید، می توانید از این راهنمایی برای شروع استفاده کنید:

Bridge

Bridge یک برنامه عالی Cydia است که به شما اجازه می دهد تا موسیقی و فیلم ها را به طور مستقیم از تلفن به مجموعه رسانه خود بدون نیاز به اتصال به کامپیوتر یا همگام سازی با iTunes وارد کنید.

هر فایل رسانه ای که روی آیفون خود دارید را می توانید به مجموعه رسانه های خود وارد کنید. اگر دوستانتان آهنگ ها را از طریق ایمیل برای شما می فرستند، و یا اگر برخی از موزیک ها را از Dropbox دانلود می کنید، می توانید از Bridge برای اضافه کردن آن ها در چند ثانیه در مجموعه موسیقی آیفون خود استفاده کنید.

گزینه چهارم: پخش کننده رادیو

یکی از راحت ترین راه های “اضافه کردن” موسیقی به گوشی از طریق پخش کننده موسیقی است. Pandora,tuneinradio,radio و Spotify چند برنامه محبوب موسیقی است که اجازه پخش موسیقی در آیفون را به شما می دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *