سامسونگ در حال توسعه نسل جدید هدست Odyssey

شرکت سامسونگ در سال های گذشته یکی از بهترین هدست های Windows Mixed Reality VR به حساب می آید. دستگاهی که از نمایشگر با رزولوشن بالا OLED که رزولوشن 1440*1600 پیکسل ارائه می دهد و زاویه دید 110 درجه ای دارد و به ویژگی های تنظیم IPD فیزیکی و هدفون های داخلی AKG و میکروفون های دو آرایه ای مجهز است.

حال براساس گزارش ها این شرکت کره ای روی نسل جدید هدست Odyssey نسخه 2018 مشغول کار است. به تازگی این موضوع را وب سایت LetsGoDigital با ثبت پتنتی که سامسونگ داشته، کشف کرده است. این پتنت شامل تصاویر با کیفیت بالا از هدست است که تغییرات ظاهری را در جزئیات زیادی نشان می دهد. به نظر می رسد صفحه مسطح راهی برای یک صفحه نمایش لبه دار با قطعه قطعه شده است که نشان می دهد برای هر چشم از صفحه نمایش متفاوتی استفاده شده، که ممکن است وضوح تصویر و میدان دید را بهبود بخشد.

samsung 2020 vr headset سامسونگ در حال توسعه نسل جدید هدست Odyssey

چرخ تنظیم در قسمت عقب توسط کشویی اصطکاکی جایگزین شده است، و به نظر می رسد تسمه های اضافی وجود دارد که هدست را روی سر شما ایمن نگه دارد. به نظر رسیده این هدست فاقد چرخ تنظیم IPD است و ممکن است این الکترونیکی شده باشد. درنهایت، پیداست که دو دوربین ردیابی داخل به 4 دوربین ارتقا یافته است.

LetsGoDigital سعی کرده براساس این پتنت تصاویر رندر شده ای را ایجاد کرده و منتشر نماید. به هر حال باید منتظر ماند تا سامسونگ محصول جدید خود را معرفی کند. بدون شک در آینده نزدیک از راه خواهد رسید.

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *