سه روش برای مخفی کردن و محافظت کردن از برنامه ها در گلکسی J7 Max

امروزه همگی از وضعیت فعلی حریم خصوصی و امنیت آن مطلعیم؛ از هک شدن پسورد ها گرفته تا لو رفتن اطلاعات شخصی. بنابراین تقریبا همه چیز تحت حفاظت اسکنرها هستند. بنابراین در این مطلب می خواهید به شما چگونگی محافظت کردن از برنامه ها در گلکسی j7 Max را آموزش دهیم.

guest mode android 13 935adec67b324b146ff212ec4c69054f سه روش برای مخفی کردن و محافظت کردن از برنامه ها در گلکسی J7 Max

در آخر، مسئولیت محافظت کردن از دارایی ها و سرمایه ها (دیجیتالی یا غیر دیجیتالی) برعهده صاحب آن ها است. و اگر شما صاحب گوشی گلکسی j7 Max هستید باید بدانید که این گوشی علاوه بر سیستم های امینیتی معمول، دارای تنظیمات امنیتی دیگری نیز هست.

1. مخفی کردن برنامه ها

اولین و بهترین روش، مخفی کردن برنامه ها از دید مستقیم است. بر خلاف دیگر گوشی ها که برای مخفی کردن باید آیکون برنامه را ویرایش کنید یا از یک لانچر برای این کار کمک بگیرید، گلکسی J7 Max دارای قابلیت داخلی برای مخفی کردن برنامه ها است.

How to protect apps in Samsung galaxy j7 max easily سه روش برای مخفی کردن و محافظت کردن از برنامه ها در گلکسی J7 Max

How to protect apps in Samsung galaxy j7 max easily 1 سه روش برای مخفی کردن و محافظت کردن از برنامه ها در گلکسی J7 Max

برای این کار، دست خود را روی صفحه خانه نگه دارید. از بین گزینه های ظاهر شده Home screen settings را انتخاب کنید. وقتی این کار را انجام دادید، در صفحه بالا آمده روی Hide apps ضربه بزنید و سپس برنامه های مورد نظر را انتخاب کنید. بعد از آن روی گزینه Apply ضربه بزنید تا مخفی شوند.

از این پس اگر دزدی یا آدم فضولی سعی کند که اطلاعات شما را بدزدد، به راحتی نخواهد توانست آن ها را پیدا کنند.

How to protect apps in Samsung galaxy j7 max easily 10 سه روش برای مخفی کردن و محافظت کردن از برنامه ها در گلکسی J7 Max

اگرچه این روش دارای یک اشکال است. به طوری که اگر با استفاده از قسمت جست و جو گوشی برنامه مورد نظر را جست وجو کنید، برنامه در نتایج نشان داده خواهد شد.

2. برنامه ها را قفل کنید یا بپوشانید

دومین روش قفل کردن (Lock) یا پوشاندن (Mask) برنامه ها است. این قابلیت نقص قابلیت بالا را جبران می کند. برای فعال کردن آن، به قسمت Advanced  تنظیمات بروید و Lock and Mask Apps را انتخاب کنید.

How to protect apps in Samsung galaxy j7 max easily 12 سه روش برای مخفی کردن و محافظت کردن از برنامه ها در گلکسی J7 Max

How to protect apps in Samsung galaxy j7 max easily 13 سه روش برای مخفی کردن و محافظت کردن از برنامه ها در گلکسی J7 Max

این قابلیت دارای دو قابلیت مجزا است- قفل کردن برنامه ها و پوشاندن برنامه ها. اولین قابلیت برنامه مورد نظر را با یک الگو، پین، پسورد یا اثرانگشت قفل می کند. در حالی که دومین قابلیت برنامه مورد نظر را مخفی می کند (حتی از قسمت جست و جو گوشی) و حتی نوتیفیکیشن های آن را نیز مسدود می کند.

تنها کاری که باید انجام دهید نتظیم کردن نوع قفل و انتخاب برنامه های موردنظر است.

بنابراین به راحتی می توان از آن بهره برد. اولین قابلیت مانند هر برنامه-قفل دیگر کار می کند؛ برای دسترسی به برنامه پسورد یا پین را وارد می کنید.

How to protect apps in Samsung galaxy j7 max easily 16 سه روش برای مخفی کردن و محافظت کردن از برنامه ها در گلکسی J7 Max

How to protect apps in Samsung galaxy j7 max easily 11 سه روش برای مخفی کردن و محافظت کردن از برنامه ها در گلکسی J7 Max

قابلیت دوم نه تنها نوتیفیکیشن های برنامه مورد نظر را مسدود می کند بلکه برنامه را به کلی مخفی می کند. بنابراین اگر می خواهید به یک برنامه پوشیده شده دسترسی پیدا کنید، نخست باید آن را از حالت پوشیده در آوردید و سپس از آن استفاده کنید.

3. پوشه امن

آخرین روش پوشه امن سامسونگ (Samsung Secure Folder) است. قابلیت پوشه امن اولین بار در گوشی گلکسی S7 به کار رفت و بعد از آن در گوشی های پرچمدار مانند گلکسی S8 و گوشی های میان رده مانند C7 Pro نیز قرار گرفت.

پوشه امن فضای جداگانه ای درون گوشی شما می سازد. به طوری که هر فایل یا برنامه ای که درون این فضا باشد رمزگذاری شده است و دسترسی خارجی به آن وجود ندارد.

How to protect apps in Samsung galaxy j7 max easily 6 سه روش برای مخفی کردن و محافظت کردن از برنامه ها در گلکسی J7 Max

How to protect apps in Samsung galaxy j7 max easily 7 سه روش برای مخفی کردن و محافظت کردن از برنامه ها در گلکسی J7 Max

بنابراین اگر می خواهید تصاویر گالری یا برنامه هایی مانند فیس بوک یا واتس اپ را ایمن سازی کنید و درون این پوشه قرار دهید، فقط به یک حساب سامسونگ احتیاج دارید.

نخست حساب کاربری سامسونگ خود را بسازید و با آن وارد برنامه پوشه امن شوید. وقتی این کار را انجام دادید، نوع قفل را نتظیم کنید و سپس برنامه های مورد نظر خود را به این پوشه اضافه کنید.

How to protect apps in Samsung galaxy j7 max easily 16 1 سه روش برای مخفی کردن و محافظت کردن از برنامه ها در گلکسی J7 Max

How to protect apps in Samsung galaxy j7 max easily 8 سه روش برای مخفی کردن و محافظت کردن از برنامه ها در گلکسی J7 Max

همچنین می توانید نوتیفیکیشن های برنامه های قفل شده را شخصی سازی کنید. بعلاوه این، می توانید زمان و چگونگی قفل شدن پوشه امن را نیز انتخاب کنید.

کدام روش را انتخاب می کنید؟

شما ترجیح می دهید از کدام یک از این روش ها استفاده کنید؟ اگر از من می پرسید، قفل کردن برنامه ها بهترین روش است. از آنجایی که بسیار راحت است . تنها کاری که باید برای ورود به برنامه انجام داد وارد کردن پین یا پسورد است. به هر حال هر روشی که انتخاب می کنید بسته به اطلاعاتی که می خواهید محافظت کنید متغییر است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *