چگونه استوری دیگران را استوری کنیم ؟

چگونه استوری دیگران را استوری کنیم ؟ پست کردن استوری دیگران را قبلا در مقاله ای به مخاطبان گرامی آموزش داده ایم . در این مطلب با آموزش استوری کردن استوری دیگران در خدمت شما هستیم .

چگونه استوری کردن استوری دیگران یکی از سوال های اساسی کاربران اینستاگرام می باشد .اینستاگرام یکی از نرم افزار هایی است که مقاومت زیادی در برابر اشتراک گذاری در خود نشان داده است . هرچند که به تازگی در حال تست قابلیتی به نام Regram می باشد .اما در این ماجرا از فیسبوک و توییتر خیلی عقب تر است . از همین رو اشتراک گذاری استوری در استوری کار مشکلی است .

چگونه استوری دیگران را استوری کنیم ؟
چگونه استوری دیگران را استوری کنیم ؟

یک راه وجود دارد تا بتوان استوری دیگران را در استوری خود منتشر کرد . در ای آموزش ما به شما روش آن را خواهیم گفت . همراه ما باشید .

برای این کار به پیش نیاز هایی نیاز داریم ، ابتدا باید استوری دوستتان برای شما قابل مشاهده باشد . و دوستتان شما را در آن استوری تگ کرده باشد .اگر در استوری دوستتان تگ نشده باشید ،بازنشر آن کار مشکل و از راه عادی تقریبا غیر ممکن است .

مگر آنکه از استوری آن اسکرین شات بگیرید و با ویرایش تصویر را برش دهید و در استوری خود قرار دهید .

نحوه اشتراک گذاری استوری دیگران در استوری خود

همانطور که توضیح داده ام ،اگر قصد اشتراک گذاری دارید ،باید توسط دوستتان منشن شده باشید . با توجه به اینکه شما را در استوری خود منشن کرده اند . شما قادر به انجام این کار خواهید بود .

بعد از تگ شدن شما در استوری، پیامی به شما در دایرکت ارسال می شود به این معنی که فردی شما را در استوری تگ کرده است .

همگامی که پیام دایرکت را مشاهده می کنید گزینه ای در زیر تصویر با عنوان “Add This to Your Story.”  مشاهده می شود . با این گزینه شما می توانید استوری دیگران را در استوری خود منتشر کنید .

اشتراک گذاری استوری دیگران در استوری خود
نحوه استوري كردن استوري ديگران
اشتراک گذاری استوری در استوری

زمانی که بر روی گزینه “Add This to Your Story.” لمس می کند وارد فضای ویرایش استوری می شوید . در اینجا می توانید همانند تصویر آن را بزرگ و کوچ کرده و یا دیگران را بر روی آن تگ کنید . تمامی قابلیت هایی که در زمان عادی فعال می شود در زمان اشتراک گذاری استوری دیگران هم فعال می باشند .

بعد از اتمام کار ویرایش می توانید با گزینه ارسال ، استوری را برای 24 ساعت در صفحه شخصی خود منتشر کنید . همچنین می توانید استوری های خود را در هایلایت صفحه خود هم قرار دهید تا برای همیشه در دسترس باقی بمانند .

این روش در حال حاضر تنها روش رسمی ارائه شده برای اشتراک گذاری استوری می باشد . اگر روش دیگری را می شناسید با ما در میان بگذارید .

1 دیدگاه دربارهٔ «چگونه استوری دیگران را استوری کنیم ؟»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *