نحوه‌ی غیر فعال کردن قفل صفحه در اندروید

چگونه رمز گوشی را غیر فعال کنیم ؟ مهم نیست که گوشی تان چه نوع اندرویدی است، اما احتمالا یک صفحه نمایش قفل که اولین چیزی که هر بار که دستگاه خود را روشن می کنید نمایان می شود قفل صفحه می باشد. ممکن است با استفاده از یک لمس روی صفحه یا وارد کردن یک الگوی، پین، رمز عبور یا اسکن اثر انگشت، این صفحه را باز کنید، که چندین ثانیه طول می کشد تا به برنامه های تان دسترسی پیدا کنید.

در حال حاضر اگر بیش از حد در مورد حریم خصوصی دستگاه خود نگران نیستید و نمی خواهید با کشیدن و ضربه زدن روی صفحه، هر بار که می خواهید از آن استفاده کنید، وقت تان را هدر بدهید، می توانید قفل صفحه را کاملا غیر فعال کنید .

اکثر گوشی های اندروید بلافاصله پس از راه اندازی به صفحه قفل نیاز ندارند، بنابراین این روش ها بهترین روش هایی است که می توانید استفاده کنید و از صفحه قفل خود خلاص شوید. در حالی که ما توصیه می کنیم از یکی از این روش ها استفاده کنیم، اگر سهولت استفاده از امنیت بیش تر برایتان اهمیت دارد، فقط این مراحل را دنبال کنید:

برداشتن رمز گوشی سامسونگ

برداشتن رمز گوشی سامسونگ در گوشی های امروزی ساده تر از آن چیزی است که فکرش را بکنید، کافیست برای برداشتن رمز گوشی سامسونگ مسیر زیر را دنبال کرده و انجام دهید.

  • روی گزینه تنظیمات (Settings) کلیک کنید.
  • وارد بخش قفل صفحه (lock screen) شوید و روی گزینه امنیت بزنید و وارد شوید.
  • روی گزینه نوع قفل صفحه کلیک کنید و رمز پیش فرض را وارد کنید
  • و روی گزینه (none) کلیک کنید. این کار باعث می شود که رمز گوشی شما برداشته شود.
چگونگی برداشتن رمز گوشی سامسونگ
چگونگی برداشتن رمز گوشی سامسونگ

مراحل غیر فعال کردن قفل صفحه ی نمایش در گوشی های اندروید قدیمی

  1. تنظیمات را باز کنید. می توانید تنظیمات را در کشوی برنامه و یا با ضربه زدن به نماد چرخ دنده در گوشه بالا سمت راست سایه اطلاع رسانی می توانید آن را پیدا کنید.

    نحوه‌ی غیر فعال کردن قفل صفحه در اندروید
    برداشتن قفل صفحه سامسونگ
  2. امنیت را انتخاب کنید.

    چرا نمیتونم رمز گوشیمو بردارم
    چرا نمیتونم رمز گوشیمو بردارم
  3. روی قفل صفحه نمایش ضربه بزنید.

    نحوه‌ی غیر فعال کردن قفل صفحه در اندروید
    غیر فعال شدن قفل صفحه سامسونگ
  4. None را انتخاب کنید. اگر یک قفل امن وجود (الگو، PIN، رمز عبور یا اسکن اثر انگشت) دارد، قبل از اینکه بتوانید صفحه قفل را غیرفعال کنید، آن را وارد کنید.

5a58861e10717 نحوه ی غیر فعال کردن قفل صفحه در اندروید نحوه‌ی غیر فعال کردن قفل صفحه در اندروید

از این روش می توانید برای برداشتن پین گوشی اندروید و یا رمز گوشی یا تشخیص چهره استفاده نمایید.

اخطار

شما اکنون قفل صفحه خود را به طور کامل برداشته اید و هنگامی که گوشی خود را روشن می کنید، بلافاصله وارد صفحه مورد نظرتان که قبل از آن استفاده کرده اید، خواهید شد. به خاطر داشته باشید که اگر قبلا از یک روش قفل امنیتی مناسب استفاده می کردید، اکنون هر کسی می تواند به دستگاه شما دسترسی پیدا کند.

ممکن است بخواهید نصب مدیر دستگاه Android یا یک برنامه امنیتی شخص ثالث را در نظر بگیرید که به شما امکان می دهد اطلاعات مربوط به دستگاه خود را از بین ببرید یا اگر گوشی تان به سرقت رفته است، آن را قفل و (در صورت لزوم) پاک کنید.

12 دیدگاه دربارهٔ «نحوه‌ی غیر فعال کردن قفل صفحه در اندروید»

  1. رمز گوشیمو ک میزنم وارد میشه منتها وقتی میخوام رمزو عوض کنم وارد تنظیمات ک میشم باید این رمزو بزنم میزنمش ولی تایید نمیشه چرا؟؟؟؟

  2. سلام من نمی تونم رمز گوشیم رو بردارم نوشته توسط سر پرست دستگاه یا سیاست امنیت غیرفعال شد گوشیم هر سرپرستی داشت رو غیر فعال کردم ولی باز هم نمیشه لطفا کمک کنید

  3. من گوشیم رو نمی تونم رمزشو بردارم نوشته توسط سیاست امنیت یا سرپرست دستگاه غیرفعال شد سر پرست ها رو غیر فعال کردم ولی درست نشد

  4. رمز رو وقتی خواستم تغییر بدم گزینه none یا همان هیچ‌کدام غیر فعال بود. به چندین مقاله دیگر هم رجوع کردم ولی متاسفانه همگی همین توضیح را داده بود. به طور اتفاقی گزینه “پاک کردن اطلاعات ورود” را زدم و “همه گواهی ها حذف شود” را غیرفعال کردم و بعد مجدد اقدام کردم و این بار گزینه none فعال شده بود و با غیر فعال کردن آن مشکل را حل کردم

  5. سلام من تبلت سامسونگ گلکسی A6دارم . وارد تنظیمات و صفحه قفل و امنیت میشم و گزینه نوع قفل صفحه رو میزنم اما متاسفانه گزینه های هیچکدام و کشیدن انگشت توسط سرپرست، سیاست رمزگذاری و اطلاعات محرمانه ؛ غیر فعال شده

  6. مهدی اشتری

    چیدمان صفحه اصلی قفل شده
    هربار برای حذف هر برنامه از روی صفحه نمایش
    با این جمله روبرو میشم
    چکنم
    هواویy5
    مدل گوی

    1. توی صفحه اصلی دو تا انگشتت رو به هم نزدیک کن (روی صفحه ) . بعد از گزینه ها قفل چیدمان رو خاموش کن . تمام .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *