آموزش فعال کردن منابع ناشناخته (Unknown Sources) در گوشی‌های هواوی / آنر

فعال کردن منابع ناشناخته یکی از مواردی است که هر کس با گوشی‌های اندروید کار کرده باشد،حداقل یک بار مجبور به آموزش و انجام آن شده است. گوگل پلی استور مرجع اصلی بسیاری از اپلیکیشن‌ هایی است که ممکن است روزی به آن‌ها نیاز داشته باشید. این اپ استور بیش از 1.500 میلیون اپلیکیشن در خود دارد. در نتیجه کمتر پیش می‌آید که برنامه مورد نظرتان را در این فروشگاه پیدا نکنید. اما گاهی ممکن است یک کمپانی به هر دلیلی تمایلی به قرار دادن اپلیکیشن خود در این فروشگاه نداشته باشد و یا اینکه خود اپ استور گوگل یک اپلیکیشن را غیرقانونی شناخته و آن را حذف کند. در این موارد برای اینکه بتوانید برنامه مورد نظر را در گوشی‌تان داشته باشید، باید از سایت‌ها و منابع دیگری برای دانلود استفاده کنید.

اما برای دانلود نرم‌افزار از منابع دیگر یک مانع وجود دارد و آن هم این است که تنظیمات پیش‌فرض اندروید به گونه‌ای است که نتوانید از هیچ مرجع دیگری جز اپ استور گوگل برنامه دانلود کنید. برای اینکه اندروید اجازه دانلود نرم‌افزار از یک منبع دیگر را به شما بدهد، باید اول گزینه Unknown Sources را فعال کنید.

آموزش فعال کردن آموزش فعال کردن Unknown Sources در گوشی هواوی:

1. ابتدا وارد Setting شوید.

2. در مرحله بعد تب Security را بارز کنید.

آموزش فعال کردن منابع نامشخص

3. از بین گزینه‌های موجود، منابع ناشناخته را انتخاب کنید.

نکته: نام منابع ناشناخته در هر گوشی به نسبت ورژن اندروید می‌تواند کمی متفاوت باشد. اما در هر صورت مسیری که برای رسیدن به آن باید طی کنید، یکسان است.

4. تیک فعال کردن منابع ناشناخته را بزنید.

آموزش فعال کردن منابع نامشخص

بسیار خب! حالا می‌توانید تمام برنامه‌های مورد نظرتان را از هر منبع یا سایتی که دوست دارید، دانلود کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *