نحوه حذف اکانت پینترست (Pinterest)

پینترست یکی از برنامه‌های شبکه اجتماعی اشتراک‌گذاری تصاویر است که محبوبیت زیادی در جهان دارد، بااین‌حال این برنامه در بین کاربران ایرانی زیاد جا نیفتاده است، شاید دلیل این اتفاق محبوبیت بیش از حد اینستاگرام باشد. البته استفاده از این برنامه در ایران در حال افزایش است، به همین علت در این مقاله به حذف اکانت پینترست و عواقب آن میپردازیم. پینترست یک برنامه برای پین گردن یا اشتراک‌گذاری تصاویر موردعلاقه شما است، اما به‌هیچ‌عنوان طرز کارش شبیه اینستاگرام نیست. در این مقاله می‌خواهیم به نحوه حذف اکانت پینترست بپردازیم. اگر شما هم قصد خارج‌شدن کامل و حذف اکانت پینترست خود را دارید، با ما در این مقاله از سامسونگ یار همراه باشید.

حذف اکانت پینترست

حذف اکانت پینترست

هنگامی که اقدام به حذف اکانت پینترست خود می‌کنید، تمام پین‌ها و تابلوهای شما در این برنامه حذف می‌شوند. سپس بلافاصله نمایه عمومی شما حذف خواهد شد، بااین‌حال حدود 14 روز زمان می‌برد تا پینترست به طور کامل اکانت شما را حذف کند.

در این 14 روز اگر از حذف اکانت پینترست خود پشیمان شدید و قصد فعال‌سازی مجدد آن را داشتید، می‌توانید با ورود به‌حساب کاربری خود در پلتفرم این کار را انجام دهید. بعد از ورود ایمیلی دریافت خواهید گرد که در آن باید روی لینک فعال‌سازی مجدد حساب کلیک کنید.

اگر اکانت پینترست شما یک اکانت تجاری است که در آن تبلیغات گرفته‌اید، باید صورت‌حساب‌های معوقه را پاک کنید و برای حذف اکانت پینترست خود با شرکت توسعه‌دهنده پینترست تماس بگیرید.

هشدار: شما نمی‌توانید پین‌ها و بردهای خود را پس از حذف اکانت مجدد بازیابی کنید؛ بنابراین قبل از اقدام به حذف اکانت پینترست خود، از انجام این کار مطمئن شوید.

حذف اکانت پینترست در دسکتاپ

برای حذف اکانت پینترست در رایانه‌های رومیزی ویندوز، لینوکس یا مک از وب‌سایت پینترست استفاده کنید.

برای شروع مرورگر رایانه خود را باز کنید و سایت Pinterest را باز کنید و اکانتی که قصد حذف کردن آن را دارید، راه‌اندازی کنید. در گوشه سمت راست‌بالای وب‌سایت پینترست روی نماد فلش رو به پایین کلیک کنید.

حذف اکانت پینترست

از منوی باز شده تنظیمات (settings) را انتخاب کنید.

حذف اکانت پینترست

در نوار کناری روی گزینه تنظیمات حساب (account settings) کلیک کنید.

حذف اکانت پینترست

این صفحه را به پایین اسکرول کنید و روی گزینه حذف اکانت (delete account) کلیک کنید.

حذف اکانت پینترست

در صفحه باز شده بر روی ادامه (continue) کلیک کنید.

حذف اکانت پینترست

در صفحه بعدی از شما دلیل حذف اکانت پینترست را می‌پرسد، روی گزینه سایر کلیک کرده و ارسال ایمیل (send mail) را انتخاب کنید.

حذف اکانت پینترست

در آخر صندوق ورودی ایمیل خود را باز کنید و ایمیل پینترست را پیدا کنید. در داخل ایمیل یک لینک برای تأیید حذف اکانت پینترست وجود دارد، روی آن کلیک کنید و گزینه بله حذف اکانت (yes, delete account) را انتخاب کنید.

حذف اکانت پینترست

شما موفق به حذف اکانت پینترست خود شده‌اید. اکنون نمایه عمومی شما دیگر قابل‌مشاهده نیست، اما هنوز هم در صورت تمایل می‌توانید تا 14 روز اکانت خود را مجدداً فعال کنید.

حذف اکانت پینترست در موبایل

برای حذف اکانت پینترست خود در دستگاه‌های اندروید، مک و iOS از برنامه پینترست استفاده کنید.

برنامه پینترست را درگوشی خود اجرا کنید. در نوار پایین برنامه روی نماد نمایه ضربه بزنید.

حذف اکانت پینترست

در صفحه باز شده در گوشه سمت راست، بر روی نماد سه‌نقطه ضربه بزنید.

حذف اکانت پینترست

در منوی سه‌نقطه گزینه تنظیمات (settings) را انتخاب کنید.

حذف اکانت پینترست

روی گزینه تنظیمات اکانت (account settings) ضربه بزنید.

حذف اکانت پینترست

در صفحه تنظیمات حساب به پایین اسکرول کنید و بر روی حذف اکانت (delete account) ضربه بزنید.

حذف اکانت پینترست

در ادامه روی گزینه ادامه (continue) ضربه بزنید.

حذف اکانت پینترست

در منوی بعد از شما دلیل حذف اکانت خود را می‌پرسد. دلیل خود را انتخاب کنید و ر.ی ارسال ایمیل (send mail) ضربه بزنید.

حذف اکانت پینترست

اکنون صندوق ورودی ایمیل‌های خود را باز کنید و در آن ایمیل پینترست را پیدا کنید. بر روی لینک داخل ایمیل ضربه بزنید و گزینه بله حذف اکانت (yes, delete account) را انتخاب کنید.

حذف اکانت پینترست

اکنون اکانت پینترست شما به طور کامل حذف شده است و دیگر نمایه عمومی آن را مشاهده نخواهید کرد. امیدوارم که این مقاله به شما در مورد نحوه حذف اکانت پینترست کمک کرده باشد.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *