نحوه انتقال تمامی اطلاعات از گوشی آیفون به گلکسی S8

در صورتی که گوشی آیفون خود را با یک گوشی گلکسی S8 تعویض کرده اید احتمالا تمایل دارید تمامی محتویات ios را به اندروید منتقل کنید.خبر خوب این است که امکان انجام این کار وجود دارد. درصورتی که به یک آداپتور که دو دستگاه را به یکدیگر متصل کند دسترسی نداشته باشید این کار مقداری زمان بر خواهد بود.در بخش زیر نحوه انجام این کار آموزش داده شده است.

برای انتقال اطلاعات از گوشی آیفون به گلکسی S8 به یک گوشی گلکسی S8 یا +S8،گوشی آیفونی که روی ios 9 یا جدیدتر اجرا می شود،یک کابل برق،یک کامپیوتر Mac/Windows که نرم افزار Smart Switch  سامسونگ روی آن نصب باشد و کابل USB_c نیاز دارید.

قبل از انجام هر کاری گوشی آیفون خود را به کامپیوتر متصل کرده و با استفاده از iTunes یک backup تهیه کنید.نحوه انجام این کار در این بخش توضیح داده شده است.هنگامی که backup تهیه کردید،Smart Switch را باز کرده و تمامی نرم افزارهای بروزرسان موجود را نصب کنید.

مرحله 1:مطمئن شوید که کامپیوتر شما Smart Switch را پشتیبانی می کند سپس گوشی گلکسی S8 را با استفاده از کابل USB_c به کامپیوتر متصل کنید.

1 1 نحوه انتقال تمامی اطلاعات از گوشی آیفون به گلکسی S8

مرحله 2:پس از این که Smart Switch دستگاه شما را شناسایی کرد(این کار ممکن است چند دقیقه طول بکشد) روی دکمه Restore ضربه بزنید.

2 1 نحوه انتقال تمامی اطلاعات از گوشی آیفون به گلکسی S8

مرحله 3:گزینه Select a different backup را انتخاب کنید.

Smart Switch 3 نحوه انتقال تمامی اطلاعات از گوشی آیفون به گلکسی S8

مرحله 4:با استفاده از منویی که در پایین مشاهده می کنید منبع backupای را که می خواهید بازگردانی کنید از Samsung Device Data به iTunes Backup Data تغییر دهید.

4 نحوه انتقال تمامی اطلاعات از گوشی آیفون به گلکسی S8

مرحله 5:اطلاعاتی را که می خواهید بازگردانی کنید انتخاب کرده و روی Confirm کلیک کنید.

Smart Switch 5 نحوه انتقال تمامی اطلاعات از گوشی آیفون به گلکسی S8

مرحله 6:اکنون روی Restore کلیک کنید.

Smart Switch 6 نحوه انتقال تمامی اطلاعات از گوشی آیفون به گلکسی S8

مرحله 7:تا زمانی که روند بازگردانی کامل شود منتظر بمانید سپس روی Confirm ضربه زده و گوشی گلکسی S8 را از کامپیوتر جدا کنید.

Smart Switch 7 نحوه انتقال تمامی اطلاعات از گوشی آیفون به گلکسی S8

در صورت بروز هرگونه مشکل آن را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *