نحوه تغییر تم در گلکسی نوت 8

سیستم عامل اندروید به خاطر قابلیت سفارشی سازی آن شناخته شده است. شما می توانید تقریبا هر چیزی از رابط کاربری را که بخواهید تغییر دهید، اما فقط تعداد کمی از ما تغییرات طراحی زیبایی در صفحه نمایش خود صورت می دهیم. به همین دلیل است که سامسونگ در گلکسی نوت 8 با استفاده از تم ها، یک رابط کاربری منحصر به فرد و بسیار زیبا را مهیا می کند.

تم چیست؟ تم ها نقش های پیش طراحی شده اند که می توانند تصویر زمینه، آیکون ها، صداها ، تصاویر (Always On Display (AOD، و موارد دگیر را تغییر دهند. آن ها برای اجرا و انتقال روان و برای یک تجربه سفارشی سازی عالی ساخته شده اند. اگر می خواهید بدانید چگونه در گلکسی نوت 8 تم نصب کنید مراحل زیر را دنبال کنید.

برای دریافت بیشترین بهره از Always On Display گلکسی نوت 8 با ما در این لینک همراه شوید.

نحوه تغییر تم در گلکسی نوت 8

روند کار بسیار ساده است. بگذارید جلو برویم و صفحه نمایش های زیبا را برای شما بسازیم.

  • در یک منطقه خالی از صفحه نمایش خود به مدت طولانی فشار دهید.
  • “Wallpapers and themes” (عکس ها و طرح های پس زمینه) را انتخاب کنید.
  • از پایین صفحه بخش “Themes” طرح های پس زمینه را انتخاب کنید.
  • یک تم را که دوست دارید پیدا کرده و دانلود کنید (برخی رایگان و برخی نیز پولی هستند). در هر صورت یک فهرست کامل برای انتخاب وجود دارد. می توانید با استفاده از زبانه های بالا جست و جو کنید، یا با استفاده از نماد سه خط افقی (طبقه بندی) در گوشه بالا سمت راست، گزینه های خود را طبقه بندی کنید.
  • پس از دانلود، می توانید به صفحه تم دسترسی پیدا کنید و روی اجرا کردن (Apply) ضربه بزنید. صفحه تم یا در بخش طرح های پس زمینه سامسونگ یا در قسمت صفحه من “My page” است.
  • با ضربه زدن دوباره روی اجرا کردن (Apply) روند را تایید کنید.
  • اجازه دهید تا دستگاه روند خود را طی کند، اکنون از طرح پس زمینه جدید خود لذت ببرید.

a1 نحوه تغییر تم در گلکسی نوت 8 a2 نحوه تغییر تم در گلکسی نوت 8 a3 نحوه تغییر تم در گلکسی نوت 8 a4 نحوه تغییر تم در گلکسی نوت 8

مورد شگفت انگیز درباره طرح پس زمینه سامسونگ این است که برای بهتر کردن ظاهر دستگاه هنوز هم انعطاف پذیر است. طرح های پس زمینه با عکس های زنده نیز وجود دارند، در حالی که دیگران تصاویر را بسته به عوامل مختلف تغییر می دهند، نمی توان از پس زمینه های سه بعدی متحرک چشم پوشی کرد. علاوه بر این، می توان تصاویر پس زمینه، شکل آیکون ها، طراحی های AOD و موارد دیگر را انتخاب کرد و تغییر داد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *