نحوه پرینت از تلفن هوشمند یا تبلت اندرویدی شما

گجت های مدرن ابزاری شگفت انگیز هستند که از پس هر وظیفه ای برمی آیند که از عهده آنها برمی آیند. چاپگرهای باستانی ، که قبلاً به اتصال اتصال به رایانه احتیاج داشتند ، نیز مدرن شده اند. اکنون می توانیم از طریق تلفن های هوشمند و تبلت Android به راحتی چاپ کنیم ، حتی اگر از چاپگر در سراسر دنیا باشید!

چاپگرهای مدرن می توانند با استفاده از Wi-Fi ، بلوتوث و حتی NFC از دستگاه های Android چاپ کنند. البته هرکسی یکی از این پرینترهای پیشرفته را ندارد ، اما هنوز هم می توانید از دستگاه های Android با استفاده از چاپگرهای قدیمی چاپ کنید. برای یادگیری بیشتر خواندن را ادامه دهید.

Google Cloud Print

چاپگرهای دارای Google Cloud Print محبوب و مقرون به صرفه می شوند. من اخیراً یک چاپگر خریداری کردم که فقط 50 دلار برای من بازپرداخت می کرد و دارای قابلیت های بی سیم از جمله Google Cloud Print بود. با در نظر داشتن این موضوع ، برخی از تولیدکنندگان هنوز در عصر حجر زندگی می کنند و چاپگرهایی را بدون پشتیبانی از Google Cloud Print منتشر می کنند. برای نجات شما در استفاده از آزمون و خطا ، Google لیستی از چاپگرهایی را که با Cloud Print کار می کنند ، تهیه کرد.

Google Cloud Print ابزاری مناسب برای چاپ از Android است. از آنجا که Google Cloud Print چاپگر شما را به اینترنت متصل می کند ، در صورت عدم دسترسی به شبکه Wi-Fi ، امکان چاپ وجود دارد. تمام آنچه شما نیاز دارید اتصال به اینترنت است.

اگر چاپگری متصل دارید که قابلیت Google Cloud Print آن کاملاً پخته است ، برای راه اندازی آن نیازی به کارهای زیادی نخواهید داشت. همانطور که گفته شد ، هر چاپگر و سازنده به طور متفاوتی از این روند استفاده می کنند. ایده این است که چاپگر خود را به حساب Google خود متصل کنید ، بنابراین نام کاربری و رمز عبور خود را آماده کنید.

پس از راه اندازی چاپگر ، مطمئن شوید که برنامه Cloud Print را در دستگاه Android خود دارید و وارد حساب خود شوید. روند چاپ پس از آن مانند هر دستگاه دیگری خواهد بود.

نحوه چاپ از Android:

  • سندی را که می خواهید چاپ کنید باز کنید. این می تواند یک سند درایو Google ، یک عکس در گالری شما یا هر برنامه / سند دیگری باشد که از چاپ پشتیبانی می کند.
  • دکمه Menu را انتخاب کنید.
  • روی چاپ کلیک کنید.
  • در صفحه جدید ، روی پیکان رو به پایین که درست در سمت راست ذخیره به عنوان PDF قرار دارد ، کلیک کنید.
  • چاپگری را که می خواهید از آن چاپ کنید انتخاب کنید. اگر نمی توانید آن را خفاش پیدا کنید ، روی همه چاپگرها کلیک کنید تا لیستی
  • از هر چاپگر متصل شده را دریافت کنید.
  • پس از آماده شدن ، روی دکمه چاپ کلیک کنید.

چاپگر مدرسه قدیمی دارید؟ همچنان می توانید از Google Cloud Print استفاده کنید!

گوگل راهی برای هوشمند کردن حتی چاپگرهای “گنگ” با استفاده از مرورگر Chrome خود پیدا کرده است. این روش با هر چاپگری که به کامپیوتر شما با سیستم عامل Chrome ارتباط فیزیکی دارد کار می کند. این بدان معنی است که شما باید رایانه را روشن نگه دارید و چاپگر همیشه برای چاپ از Android متصل باشد ، اما حداقل این کار انجام می شود.

  1. Google Chrome را در رایانه خود راه اندازی کنید.
  2. اگر به طور خودکار وارد سیستم نشده اید ، وارد Google Chrome شوید.
  3. روی دکمه Menu در گوشه بالا سمت راست پنجره کلیک کنید.
  4. تنظیمات را انتخاب کنید.
  5. Advanced را کلیک کنید تا گزینه های بیشتر گسترش یابد.
  6. به پایین به بخش چاپ بروید و Google Cloud Print را انتخاب کنید.
  7. روی مدیریت دستگاههای چاپ ابری کلیک کنید.
  8. به دنبال بخشی به نام چاپگرهای کلاسیک باشید.
  9. روی افزودن چاپگرها کلیک کنید.
  10. شما به لیست کوتاهی از همه چاپگرهای موجود منتقل خواهید شد. مواردی را که می خواهید به شبکه Google Cloud Print خود اضافه کنید بررسی کنید و مراحل را برای تکمیل مراحل دنبال کنید.
  11. بعد از این کار می توانید از تلفن هوشمند هوشمند یا رایانه لوحی Android خود استفاده کنید تا هر برنامه یا فایلی را که اجازه چاپ می دهد به راحتی پیدا کنید. به گزینه های منو رفته و چاپ را انتخاب کنید. مراحل را دنبال کنید ، کار چاپ خود را سفارشی کنید و ارسال کنید.

از برنامه سازنده استفاده کنید

 

اکثر چاپگرهایی که از سازندگان محبوب تهیه می شوند ، یک برنامه تلفن هوشمند / رایانه لوحی برای چاپ از تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی Android ارائه می دهند. Canon ، HP ، Epson ، Brother ، Lexmark و سایر موارد در این لیست گنجانده شده اند. ما نمی توانیم دستورالعمل های گام به گام برای استفاده از این برنامه ها را به شما ارائه دهیم ، زیرا همه آنها متفاوت هستند ، اما در اینجا پیوندی وجود دارد که ممکن است آنها را پیدا کنید. اگر نمی توانید برنامه را پیدا کنید ، فقط کافی است آن را در فروشگاه Google Play جستجو کنید.

از Android با استفاده از ایمیل چاپ کنید

برخی از چاپگرها آدرس های ایمیل خود را دارند و به همین دلیل چاپ از Android بدون استفاده از برنامه ها یا سرویس های دیگر آسان است. اگر یکی از آنها را دارید ، فقط مراحل لازم را برای آنلاین چاپگر خود انجام دهید و چاپ ایمیل را تنظیم کنید. سپس می توانید اسنادی یا پرونده هایی را که می خواهید چاپ کنید به آدرس ایمیل چاپگر خود ایمیل ارسال کنید.

با استفاده از کابل USB از Android چاپ کنید

در حالی که هنوز تولیدکنندگان زیادی این ویژگی ساده را ندارند ، برخی از چاپگرها امکان اتصال فیزیکی دستگاه شما و چاپ مستقیم از Android را فراهم می کنند. اگر شما این کار را انجام دهید ، ممکن است بخواهید از این ویژگی استفاده کنید. شما به یک کابل USB Type-A به USB Type-B و همچنین یک مبدل نیاز دارید که از درگاه تلفن هوشمند شما به سمت USB Type-A کابل دیگر متصل شود. مراحل ممکن است در هر تولید کننده و چاپگر متفاوت باشد ، اما در اینجا یک آموزش عمومی برای دستیابی به این مهم وجود دارد.

  • مبدل USB را به تلفن هوشمند وصل کنید.
  • کابل USB Type-B را به چاپگر وصل کنید.
  • افزونه ها را بپذیرید (یا دانلود کنید).
  • مطابق معمول با دستگاه Android خود چاپ کنید.

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *