نحوه ی ورود به حالت Safe Mode در گوشی Samsung Galaxy S9

این آموزش به شما کمک می کند تا گوشی Samsung Galaxy S9 را در حالت Safe Mode، بوت کنید. حالت Safe Mode، در هر گوشی اندرویدی وجود دارد. اما ترکیب کلید ها و نحوه ی بوت کردن در این حالت، در گوشی های Samsung Galaxy S9 و Galaxy S9+ کمی دشوار است. در این آموزش، نحوه ی بوت کردن گوشی Galaxy S9 در حالت Safe Mode را برای شما توضیح می دهیم و این روش، برای نسخه ی دیگر این گوشی یعنی همان Galaxy S9+ نیز به خوبی کارساز است. وقتی برنامه ها از کار می افتند یا باتری زود خالی می شود، حالت Safe Mode نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

بسیاری از اوقات، حافظه ی گوشی خود را تا جایی که می توانید، از برنامه ها و بازی های Google Play Store، اشغال می کنید. با اینکه همه می دانیم که این یک نقطه ضعف است اما همگی می دانیم و باید قبول کنیم که گوشی های سامسونگ پس از گذشت مدت زمانی، عملکردی کند تر ارائه می دهند و همچنین باتری و حافظه زیادی را مصرف می کنند. رابط کاربری Samsung Experience که در گذشته به نام تاچ ویز ( TouchWiz)، شناخته می شد، سرعت گوشی را کاهش می دهد.

در نهایت برای رفع این مشکلات، معمولا باید گوشی را راه اندازی مجدد کنید. این کار بسیار زمان بر است و برای برگرداندن گوشی به حالت عادی و اجرای برنامه ها و بازی ها، حداقل یک روز کامل نیاز دارید. در اکثر موارد، نرم افزار های شخص ثالث، موجب بروز مشکلاتی در گوشی سامسونگ Galaxy S9 می شوند. در این گونه مواقع، حالت Safe Mode به کمک شما می آید.

ورود به حالت Safe Mode در گوشی سامسونگ Galaxy S9

دقیقا مثل ویندوز، گوگل در سیستم اندروید، از تابعی به نام Safe Mode برای حل مشکلات استفاده می کند. زمانی که گوشی سامسونگ Galaxy S9 را در حالت Safe Mode، بوت می کنید، گوشی فقط برنامه های ساده و اساسی سیستم را اجرا می کند. تمام عملکرد های اضافی و برنامه های شخص ثالث، غیر فعال می شوند. وقتی از حالت Safe Mode خارج شوید دوباره می توانید به هر چیزی در گوشیتان دسترسی داشته باشید.

در بیشتر مقاله ها، ما بسیار از حالت Safe Mode، برای حل مشکلات گوشی استفاده کرده ایم. و باید بگویم که بسیار کارساز بود. گوشی Samsung Galaxy S9، پرچم دار جدید سامسونگ می باشد. بسیاری از مشتریان، با کنار گذاشتن سیستم عامل iOS، به سمت گوشی های Galaxy S9 و +Galaxy S9، می روند. این آموزش به آن ها کمک می کند تا در حالت Safe Mode، با فهمیدن دلایل صحیح، مشکلات گوشی خود را برطرف نمایند.

نحوه ی بوت کردن گوشی Samsung Galaxy S9 در حالت Safe Mode

این ها آموزش های گام به گامی هستند که نشان می دهند به آسانی می توانید Samsung Galaxy S9 را در حالت Safe Mode بوت کنید. این مراحل تقریبا مثل بوت کردن Galaxy S9 در حالت بازگردانی اطلاعات می باشند.

 

%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%db%8c-%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%af-%d8%a8%d9%87-%d8%ad%d8%a7%d9%84%d8%aa-safe-mode-%d8%af%d8%b1-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-samsung-galaxy-s9-%d8%8c-%d8%b1%d9%81%d8%b9-%d9%85%d8%b4-Samsung Galaxy S9 Hardware Diagram (Front)

 

  • اگر گوشی Samsung Galaxy S9 خود را خاموش نکرده اید، اکنون این کار را انجام دهید.
  • سپس کلید پاور را که در سمت راست گوشی قرار دارد، نگه دارید. اگر پیدا کردن آن مشکل است به عکس بالا مراجعه کنید.
  • وقتی لوگوی Samsung Galaxy را دیدید، کلید را رها کنید و سپس کلید کاهش صدا را فشار داده و نگه دارید.
  • همان طور کلید را نگه دارید تا صفحه ی قفل گوشی را ببینید.
  • وقتی که گوشی کاملا تنظیم مجدد شد، دنبال لوگوی کوچک Safe Mode در پایین سمت چپ صفحه ی نمایش بگردید.

نحوه بوت کردن گوشی +Samsung Galaxy S9 در حالت Safe Mode

این ها آموزش های گام به گامی هستند که نشان می دهند به آسانی می توانید Samsung Galaxy S9 را در حالت Safe Mode بوت کنید.

  • اگر گوشی +Samsung Galaxy S9 خود را خاموش نکرده اید، اکنون این کار را انجام دهید.
  • سپس کلید پاور را که در سمت راست گوشی قرار دارد، نگه دارید. اگر پیدا کردن آن مشکل است به عکس بالا مراجعه کنید.
  • وقتی لوگوی Samsung Galaxy را دیدید، کلید را رها کنید و سپس کلید کاهش صدا را فشار داده و نگه دارید.
  • همان طور کلید را نگه دارید تا صفحه قفل گوشی را ببینید.
  • وقتی که گوشی کاملا تنظیم مجدد شد، دنبال لوگوی کوچک Safe Mode در پایین سمت چپ صفحه نمایش بگردید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *