سامسونگ Health با ویژگی‌های جدید، رابط کاربری و شخصی سازی بهبود یافته به روز شد

سامسونگ امروز نسخه جدیدی از اپلیکیشن سامسونگ Health را راه اندازی کرد. نسخه 6.0 سامسونگ Health علاوه بر رابط کاربری جدید، ویژگی های متعددی را به ارمغان می آورد. همچنین شخصی شازی در این برنامه بهبود یافته است که به کاربر اجازه می دهد تا سطح سلامت خود را بهتر کنترل کنند.

سامسونگ Health روزانه توسط بیش از 65 میلیون نفر در سراسر جهان استفاده می شود. طراحی بصری کاربرپسند جدید باعث می شود که برنامه تعاملی تر و برای استفاده راحت تر شود، چیزی که بسیاری از آن 65 میلیون نفر از آن قدردانی خواهند کرد.

ویژگی‌ها و بهبودهای نسخه 6.0 سامسونگ Health

سامسونگ نظرات کاربران را در نظر گرفته و صفحه اصلی را ساده کرده است. در حال حاضر صفحه اصلی بر اساس نیازها و عادت های شخصی طبقه بندی و اولویت بندی شده است. این به کاربر اجازه می دهد تا به ویژگی هایی که از آنها بیشتر استفاده می کند، سریعتر دسترسی پیدا کند.

برگه Together هم بهبود یافته است. کاربران می توانند تصاویر و نقاط قوت خود را با دوستان خود از درون برنامه به اشتراک بگذارند. آنها همچنین می توانند برای تعادل متون و تصاویر به منظور تشویق یکدیگر برای دستیابی به اهدف سلامتی، با جامعه بهداشت جهانی سامسونگ ارتباط برقرار کنند.

زبانه پیشرفته Discover در حال حاضر مقالات، برنامه های شریک و نقشه هایی را بر اساس علاقه و سطح تناسب اندام کاربر به او ارائه می دهد که تجربه شخصی سازی را بهبود می بخشد. این حتی به کاربران اجازه می دهد که لوازم جانبی پوشیدنی، کالاها و خدمات مرتبط با بهداشت را از داخل پلتفرم خریداری کنید.

با توجه به اینکه در حال حاضر ساعت هوشمند جدیدی، به نام گلکسی واچ در بازار وجود دارد، رابط Health در لوازم پوشیدنی شرکت هم بهبود یافته است. در یک نگاه اطلاعات بیشتری در دسرس خواهند بود، مانند اطلاعات GPS و اندازه گیری ضربان قلب و حتی شمارش معکوس تمرین. ویژگی های جدید مدیریت سلامت و استرس برنامه به کاربران اجازه می دهد تا دوره های خواب خود را از طریق این برنامه کنترل و بررسی کنند. همچنین اجازه می دهد کاربران استرس را در زمان واقعی با نظارت بر ضربان قلب و تغییر آن کنترل کنند.

a 2 سامسونگ Health با ویژگی‌های جدید، رابط کاربری و شخصی سازی بهبود یافته به روز شد

b 2 سامسونگ Health با ویژگی‌های جدید، رابط کاربری و شخصی سازی بهبود یافته به روز شد

c 1 سامسونگ Health با ویژگی‌های جدید، رابط کاربری و شخصی سازی بهبود یافته به روز شد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *