دانلود والپیپرهای رسمی سامسونگ Galaxy M02s

گلکسی M02s جدیدترین گوشی کمپانی سامسونگ است و بازار هدف آن بیشتر شامل هند می‌شود. این گوشی با مجموعه خوبی از والپیپرها ارائه شده است که می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید. والپیپرهای رسمی سامسونگ Galaxy M02s طراحی جالب و دوست داشتنی دارند و به تازگی در دسترس عموم قرار گرفته اند. در ادامه با سامسونگ یار همراه باشید.

اگر شما با گوشی آشنا نیستید، در ادامه به صورت مختصر مشخصات این گوشی عنوان می‌شود. سامسونگ گکلکسی M02s دارای یک صفحه نمایش 6.5 انچی HD+ یک چیپ ست اسنپ دراگون 450، 3 یا 4 گیگابایت رم، 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین سه لنز در پشت، دوربین جلو 5 مگاپیکسلی، جک هدفون 3.5 میلی متری و اندروید 10 است. انرژی مورد نیاز تمام این‌ها توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود.

اگر شما هم به این گوشی علاقه مند هستید، قیمت برای نسخه 3 گیگ رم و 32 گیگ فضای داخلی، 8.999 دلار و برای نسخه 4 گیگ رم و 64 گیگ فضای داخلی 9.999 دلار است.

شما می‌توانید والپیپرهای رسمی سامسونگ Galaxy M02s را با رزولیشن کامل دانلود کنید. بعد از دانلود می‌توانید به گالری رفته و والپیپر را به عنوان تصویر پس زمینه انتخاب نمایید.

والپیپرهای رسمی سامسونگ Galaxy M02s

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *