والپیپرهای گلکسی نوت 10 را دانلود کنید

دستگاه‌های گلکسی نوت سامسونگ سابقه هر ساله سعی دارند با برطرف کردن نقص‌ها و ایرادها گوشی‌های بهتری را وارد بازار کنند. یکی از مواردی که برای کاربران گوشی‌های هوشمند از اهمیت بالایی برخوردار است، بک گراند و پس زمینه گوشی است. متاسفانه والپیپرهای پیش فرض در گوشی‌های نوت 10 این روزها زیاد چنگی به دل نمی‌زنند و کاربران به دنبال والپیپرهای بهتر و جذاب‌تر برای پس زمینه گوشی‌ها هستند. در این مقاله از سامسونگ یار ما والپیپرهای زنده و لایو را برای گوشی‌های گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

تصاویر پس زمینه گلکسی نوت 10

در این بسته شش تصویر پس زمینه وجود دارد اما متاسفانه تنها یک والپیپر برای صفحه نمایش امولد در این پکیج موجود است. تصاویر پس زمینه دیگر هم دارای زمینه روشن با متن تیره هستند که برنامه‌ها در آن یک سایه تیره پیدا می‌کند. هر تصویر هم دارای رزولیشن 3,040 x 3,040 می‌باشند. این رزولیشن برای اسکرین نوت 10 ایده‌آل است.

در عین حال گلکسی نوت 10 تنها دارای رزولیشن 1080 در 2280 است بنابراین از نظر تئوری نمی‌تواند این تصاویر را کاملا نمایش دهد. متاسفانه امکان فشرده‌تر کردن والپیپرها هم وجود ندارد.

note10 plus essential wallgalaxy note 10 silver wallpapers

galaxy note 10 blue wallpapers

والپیپرهای گلکسی نوت 10

والپیپرهای گلکسی نوت 10galaxy note 10 default wallpapersgalaxy note 10 pink wallpapers

شما می‌توانید تصاویر زمینه گلکسی نوت 10 و نوت پلاس را از لینک زیر دانلود کنید.

Samsung-Galaxy-Note-10-Wallpapers.zip

همچنین تصویر پس زمینه زنده گلکسی نوت 10 را به عنوان MP4 videos در اختیار داشته باشیم.

آیا می‌‌خواهید آهنگ‌های زنگ جدید و صدای UI از گلکسی نوت 10 هم دانلود کنید؟ برای دانلود تمام فایل‌های صوتی نوت 10 می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

Samsung Galaxy Note 10 Ringtones

علاوه بر 6 والپیپر سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس، ما تصاویر زمینه نسخه 4 Dex را هم داریم. برای باز کردن فایل زیپ باید wallpaper zip را از اپ استور گوگل دانلود کنید.

Samsung-Galaxy-Note-10-Dex-Wallpapers.zip

شما می‌توانید تصاویر زمینه سامسونگ را از آرشیو بزرگ والپیپرهای ما دانلود کنید.

والپیپرهای گلکسی نوت 10

Samsung Galaxy Note 10 & Galaxy Note 10+

این اولین باری است که سامسونگ نه یکی از سه پرچم‌دار نوت بلکه Galaxy Note 10 ، Galaxy Note 10+ و Galaxy Note 10+ 5G را به ما ارائه داده است. تنها تفاوت بین Note 10+ و Note 10+ 5G در اینترنت 5G است اما در طراحی و ساختار این گوشی‌ها کاملا شبیه به هم هستند.

دیزاین

این گوشی هم همان طراحی شیشه‌ای را دارد که این روزها در همه جا می‌بینیم. ماژول دوربین سه گانه در پشت به جای اینکه به صورت افقی در بالای صفحه باشد، به طور عمودی در امتداد طرفین قرار گرفته است. معمولا سامسونگ لوگوی خود را در مرکز گوشی قرار می‌دهد درحالی که بقیه قسمت پشتی گوشی به خاطر نبود سنسور اثر انگشت کاملا تمیز است. سانسور اثر انگشت در زیر نمایشگر قرار می‌گیرد.

در مورد صفحه نمایش، اسکرین به صورت لبه به لبه در روی بدنه جلویی گوشی با گوشه‌های خمیده قرار می‌گیرد. سامسونگ به خاطر لمس اشتباهی دکمه‌ها در سمت راست گوشی، آن‌ها را حذف کرد و دکمه‌های ولوم صدا را در طرفین سمت چپ گوشی قرار داد درحالی که سمت راست کاملا خالی است. لبه زیرین هم جایگاه پورت شارژر USB تایپ C، اسپیکر و یک قلم S قرار می‌گیرد. هیچ جک هدفونی هم این قسمت وجود ندارد.

مقالات پیشنهادی:

جایزه ۴۰ هزار دلاری سامسونگ برای طراحی لوازم جانبی آینده محصولات گلکسی

۹ ترفند باحال برای صفحه اصلی گلکسی Note 9

نقد و بررسی نسخه آزمایشی اندروید ۱۰ یا Q

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *