دانلود والپیپرهای سامسونگ گلکسی A30s

در این مقاله می‌توانید والپیپرهای سامسونگ گلکسی A30s را دانلود کنید. تمام تصاویر پس زمینه 1080 x 2340 pixels با نسبت تصویر 19.5:9 می باشند. در کل 5 تصویر زمینه سامسونگ گلکسی A30s وجود دارد که در یک فایل زیپ قرار داده‌ایم. در ادامه با سامسونگ یار همراه باشید.

والپیپرهای سامسونگ گلکسی A30s

به نظر می‌رسد که سامسونگ همچنین هدف خود را در تولید بهترین گوشی‌های هوشمند در تمام رنج‌ها و دسته‌بندی‌ها پی می‌گیرد. سامسونگ بعد از انتشار دستگاه‌های سری  Galaxy S10 و Galaxy M10، اکنون Galaxy A10s را تولید و روانه بازار کرده است. همچنین گوشی‌های Galaxy A30s و A50s هم بازار گوشی‌های میان رده و ارزان قیمت ر ا تحت تاثیر قرار داده‌اند.

در این بخش در مورد دستگاه‌های گلکسی A30s  صحبت می‌کنیم. این دستگاه تعداد خوبی از والپیپرها را در خود دارد. خوشبختانه شما می‌توانید تمام این والپیپرها را دانلود کنید. اما ابتدا بهتر است نگاهی به مشخصات این گوشی بیندازیم.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A30s

Galaxy A30sطراحی و ساخت

اگرچه بدنه پلاستیکی اسپرت این گوشی ساختار زیبا و چشم نوازی دارد، اما پنل پشتی آن هنوز هم ظاهر براق و یکدست خود را حفظ کرده است. سامسونگ همچنین تصمیم گرفته است که اسکنر اثر انگشت نوری این گوشی را در صفحه نمایش بگنجاند. در قسمت جلوی صفحه نمایش دستگاه دارای صفحه نمایش تقریبا بدون حاشیه و دارای نسبت 85 درصدی است که با توجه به بدنه نسبتا قابل قبول است.

صفحه نمایش و دوربین

سامسونگ با قرار دادن یک صفحه نمایش بزرگ 6.4 اینچی امولد  720 x 1560 در این گوشی سنگ تمام گذاشته است. در جلو گوشی تنها دوربین جلو کار گذاشته شده است و هیچ سازه دیگری در این قسمت مشاهده نمی‌شود.

در زمان صحبت کردن در خصوص دوربین این گوشی هم نمی‌توان تنظیمات سه گانه دوربین پشتی (25MP + 8MP + 5MP) را نادیده گرفت. با این دوربین شما می توانید عکس‌های خوب و ماندگاری را ثبت کنید. جدا از این یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هم در جلو گوشی گنجانده شده است که برای عکس‌های سلفی و ویدئو چت می‌باشد و باعث می‌شود بتوانید تصویر واضح و شفافی از خودتان را مشاهده کنید.

چیپست و مموری

دستگاه با سیستم عامل پیش فرض Android 9.0 Pie از دستگاه خارج می‌شود. این سیستم از یک چیپست octa-core Exynos 7885 پشتیبانی می‌کند. برای ذخیره سازی یک کارت حافظه دارد که به نوبه خود می‌تواند تا 1 ترابایت ارتقا داده شود. از نظر ذخیره سازی داخلی هم این گوشی در سه مدل 32 گیگابایتی / 3 گیگابایتی ، رم 64/4 گیگابایتی و رم 128/4 ارائه می‌شود.

برای دانلود والپیپرها می‌توانید به لینک گوگل درایو مراجعه کنید و تصاویر با کیفیت HD دریافت کنید.

دانلود با کیفیت اورجینال

galaxy a30s wallpaper 02

والپیپرهای سامسونگ گلکسی A30sgalaxy a series wallpaper 03والپیپرهای سامسونگ گلکسی A30syellow-green lava wall

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *