چگونه سامسونگ گلکسی J7 را بروزرسانی کنیم؟

سیستم  عامل اندروید به صورت مداوم بروز رسانی های نرم افرازی را بررسی می کند. بروزرسانی ها معمولا باگ های نرم افرازی را بر طرف و ویژگی های جدیدی به گوشی اضافه می کنند. اینجا در این پست به شما می گوییم چگونه گوشی سامسونگ گلکسی J7  را به روز رسانی کنید.زمانی که ارتقایی برای برای گوشی سامسونگ گلکسی  J7 در دسترس باشد  یک پنجره ی محاوره ای باز می شود و شما را از بروز رسانی باخبر می سازد و برای دانلود و نصب اماده می کند.  به محض زدن بر روی دکمه بروز رسانی (update)  روند دانلود و نصب ادامه پیدا میکند.

برای دانستن این که چرا این اتفاق می افتد و چرا باید این بروز رسانی را نصب کنید متن زیر را بخوانید.

چگونه سامسونگ گلکسی J7  را بروزرسانی کنیم

بررسی بروز رسانی سامسونگ گلکسی J7

بیشتر گوشی های اندروید شامل گلکسی j7  برنامه ریزی شده اند تا در صورت وجود بروز رسانی شما را باخبر کنند. بعضی دستگاه ها به شما اجازه می دهدند تا اعلان خودکار را خاموش کنید.

برای بررسی از وجود بروز رسانی اقدامات زیر را انجام دهید:

  1. به تنظیمات (settings) بروید.
  2. درباره تلفن (about phone) را انتخاب کنید.
  3. بروز رسانی سیستم(system update) و یا بروز رسانی نرم افزار سیستم (system software update) را انتخاب کنید.
android update available - چگونه سامسونگ گلکسی J7 را بروزرسانی کنیم؟
چگونه سامسونگ گلکسی J7 را بروزرسانی کنیم؟

 

روند به روز رسانی گوشی سامسونگ j7

نکته : به روز رسانی گوشی سامسونگ j7 و بروز رسانی گوشی سامسونگ j7 2015 و آپدیت اندروید سامسونگ j7 2016 و 2017 یکی می باشد .

زمانی که پنجره ی محاوره ای بروزرسانی اظلاع داد که بروز رسانی در دسترس است معمولا این اجازه را می دهد تا بروزرسانی را در زمان مناسب تری نصب کنید. کافی است بر روی دکمه “بعدا نصب کن ” یا”install later” ضربه بزنید.

اولین بخش از بروزرسانی دانلود کردن فایل های بروزرسانی است. بروزرسانی ممکن است حجیم باشید و مدت زیادی طول بکشد. پیشنهاد میکنم زمان دریافت بروزرسانی از Wi-Fi یا شبکه 4G استفاده کنید. به این نکته توجه کنید که هیچ هزینه ای بابت بروزرسانی به تحمیل نمی شود فقط هزینه ارتباط اینترنت از شما کسر می شود.

بعد از این که دانلود تمام شد از شما می خواهد تا بروزرسانی را نصب کنید. توجه کنید در هنگام نصب بروزرسانی هیچ کاری نمی توانید انجام دهید.

بعضی نصب ها گوشی را ریست می کنند و تصویری از ربات سبز کوچک اندروید را نشان می دهند . نوار پایین صفحه به شما نشان می دهد بروزرسانی تا چه اندازه ای پیش رفت کرده است. بعد از راه اندازی مجدد بسته به نوع بروز رسانی ممکن است متوجه تغییری شوید و یا هیچ تغییری احساس نکنید.

همچنین بخوانید : ریست گوشی سامسونگ : آموزش ریست فکتوری سامسونگ با روش های مختلف

چرا باید بروزرسانی کنید

اگر همه چیز خوب پیش رود ویژگی های جدید و باگ های کمتری خواهید داشت، ان هم رایگان. جالبه نه؟ بعضی بروزرسانی ها برنامه های رایگانی هم با خود به همراه دارند اما متاسفانه مدت زمان استفاده از بعضی از این برنامه ها محدود است.

چرا ممکن است نخواهید بروزرسانی را انجام دهید

اگر دستگاه اندرویدی شما روت (root) است به احتمال زیاد بروزرسانی دسترسی روت شما را از بین خواهد برد. در بعضی موارد دوباره روت کردن کار ساده است اما در موارد دیگر باید تا زمانی که روند روت جدیدی کشف شود صبر کنید.

بعضی بروزرسانی ها اگر تشخیص دهند که شما از روت برای حذف برنامه های داخلی موبایل استفاده کرده اید با مشکل مواجه می شوند. (بروزرسانی نصب نمی شود.)

194 دیدگاه دربارهٔ «چگونه سامسونگ گلکسی J7 را بروزرسانی کنیم؟»

  1. این مطالب گفتی نوزادم بلده نوکرتم.چندتا اطلاعات درست حسابی بده.واقعا خسته نباشی.ماه دیگه گوگل یا ناسا استخدام میکنه.حتما بری که اگر نری ناراحت میشم ها.داری هیف میشی تو ایران.

    1. با سلام
      آموزش ها برای همه کاربران نوشته می شوند و باید طوری نوشته شوند که کاربران غیرحرفه ای هم بتوانند انجام دهند .

      دگیر آموزش ها :
      https://samsungyar.ir/%d9%86%d8%b5%d8%a8-%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d9%84%d9%81%d9%86-%d9%87%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af
      https://samsungyar.ir/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF

      1. سلام خسته نباشید گوشی من گلکسی جی 7 و همش اعلان به روز رسانی برام میفرستاد. منم زدم روی گزینه (حالا نصب شود) بعد شروع کرد و از دیشب روی همین صفحه سبز رنگ که گفتید میمونه و تا به قسمتایی آون نوار جلو میره ولی یهو خاموش میشه و از اول میاره

      2. علی پرورش

        با عرض سلام باشه این خیلی وقته که اندروید من به روز به روز رسانی نمیاد هرکاری می کنم لطفاً پیگیری کنید یا راهنمایی کنید با تشکر از شما

  2. سلام گوشی من سامسونگ گلگسی جی۷ وقتی میخوام بروز رسانی کنم گوشی رو‌ مینویسه سیستم عامل دستگاه شما به صورت غیر مجاز ویرایش شده است با استفاده از Smart Switch در رایانه نسخه های بروز نرم افزار را دانلود کنید یا به یک مرکز خدمات مشتری مراجعه کنید.
    چجوری میتونم گوشیمو بروزرسانی کنم لطفا راهنماییم کنین ممنون.

      1. سلام وقت بخیر،گوشیم زیاد هنگ میکنه،میگن باید اندرویدش بالا بره،الان۶هستش،هرکاری میکنم اپدیت نمیشه،چکار کنم لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام لطفا بفرمایید سیستم عامل j7 بیست پانزدە اپدیت میشە یا نە ؟ همین ! چون میگن قدیمیە و شرکت سامسونگ دیە اپدیتش نمیکنە __ با تشکرزجگ فراون

  3. سلام خسته نباشید. گوشی جی۷پرو دارم که knox آن غیر فعال شده به همین خاطر برنامه تست سلامت و پوشه امن باز نمیشن و خطای (( به علت سیاست های سامسونگ در گوش های سامسونگ knox در دستگاههای روت شده اجرا نمیشه)) در حالی که گوشیم روت نیست. چندین بار رام رسمی ۴ فایل فلش زدم و حتی وایپ ریست فاکتوری کردم ا طریق ریکاوری ولی هنوز خطا رفع نشد. چگونه برطرف میشه کمکم کنید. تمام اطلاعتم داخل پوشه امن هست. اونم با از کار افتادن knox از کار افتاده راهنمایم کنید. شرمنده طولانی شد.

  4. سلام چگونه از دسترس خارجش کنم. هر کاری کردم نشد. اگه زحمتی نیست میشه بیشتر توضیح بدید آخه knox غیر فعال شده فعال نمیشه.

    1. سلام
      ببنید برای اینکه konx بعال بشه شما باید دسترسی ادمین رو به نرم افزار بدید
      وارد تنظیمات تلفن بشید – قسمت حریم خصوصی و امنیت – و قیمت مدیر دستگاه – نرم افزار Knox رو فعال کنید

      1. سلام
        گوشیم سامسونگ j700H هستش
        وقتی میزنم بروزرسانی میگه هیچ بروزرسانی جدیدی نیست درحالی که اندرویدم شیشه
        در ضمن زده آخرین نسخه نصب شده برای سال ۲۰۱۸ بوده
        پس چطور اندرویدم رو به ۷ ارتقا بدم؟
        آخرین نسخه اندروبد چنده؟

  5. سلام برادر فرمایشات شما درست .من از قبل تمام این کارها را انجام دادم ولی گزینه ی نرم افزار knox کلا از کار افتاده و هر چه روش می زنم فعال نمیشه میگه گوشی روت شده در ضمن وقتی گوشی را به حالت دانلودینگ می برم در قسمت Warranty Void مقدارش از صفر به یک تغییر کرده و گارانتی گوشی را باطل کرده و knox غیر فعال شده آیا راهی هست. که مقدار Warranty Void را دوبار صفر کرد تا knox فعال بشه من شهرستانم و تو شهر ما نمایندگی سامسونگ نیست. که گوشی را براشون ببرم مدل گوشی من Samsung Galaxy J7 Pro هست.برادر شما کسی را نمی شناسید که بتونه این مشکل را حل کنه. برنامه ایی که بشه شمارنده فلش را صفر کرد .شرمنده که زیاد سوال می کنم .بازم ممنون که وقت میزارید و پاسخ میدید.

    1. سلام
      بله ،الان متوجه ماجرا شده ام . متاسفانه بنده در این مشکل تجربه ای ندارم . اما با جستجویی که انجام دادم به یک نکته رسیده ام که بنظر منطقی میرسه . شما آخرین رامی را نصب کنید که این قابلیت در آن قرار نگرفته و بعد رام را آپدیت کنید . احتمالا شمارنده در این حالت صفر شود .

  6. سلام گوشی من سامسونگ j7 2016 هست بعد اپدیت تاچش از کار افتاده هیچ کاریش نمیشه کرد لطفا راهنمایی کنید

      1. سلام ببخشید اخرین نسخه ی j7 ۲۰۱۶ چند هستش؟گوشیه من اندرویدش ۸ هست و دیگه بروز جدیدی نداره

      2. سلام
        اگه من بزنم رو بروزرسانی برنامه‌های گوشیم مشکل پیدا نمیکنه
        من کلاس شاد دارم
        برنامه زیاد تو این گوشی دارم
        روت هم نیست

  7. سلام خسته نباشید گوشی من جی ۷ ۲۰۱۶ هستش ولی وقی میزنم بروز رسانی شه میگه پردازش انجام نشد درضمن قبلا فلش کرده بودم گوشی به نظرتون مشکله از اونه

  8. باسلام دادا با وی پی ان رفتم بازم میگه ثبت نام انجام نشد
    سوالی دیگ:من یه گوشی سامسونگ جی۷ ۲۰۱۵ دارم برا اونم میشه اندروید۷

    1. سلام
      لطفا در بخش پرسش و پاسخ مشکل رو با عکس مطرح کنید
      هر خطایی دارید اسکرین شات بگیرید و آپلود کنید

  9. سلام داداش، گوشیم جی 7 2016 هست. آپدیت میزنم دانلود میکنه و میره برای نصب اما حدود 5 درصد که نصب کرد قطع میشه، چیکار باید کرد؟ متشکرم

  10. سلام گوشی من سامسونگ جی7(2016)هستش میخوام بروزرسانیش کنم ارورمیده میگه دستگاه شما به صورت غیرمجاز ویرایش شده چیکارش کنم؟؟؟؟؟؟؟
    مشکلش کجاست؟؟؟؟؟

    1. سلام خسته نباشید من گوشی j7 2016 دارم میرم قسمت به روز رسانی مینویسه پردازش انجام نشد میشه راهنمایی کنید چرا بروزرسانی نمیشه اندروید ۵.۱ موندم لطفا راهنمایی کنید برنامه ای چیزی هست دانلود کنم از طریق اون بروزش کنم؟? تشکر

  11. سلام گوشی من جی ۷ پرایم از وقتی بروزرسانی۲۰۱۸شده منظورم اخرین بروزرسانیه ک چندروز پیش شد .بااینک مموری میخونه ونشون میده ولی اهنگام تو نرم افزارش نمیاد فقط آهنگای داخل حافظه گوشی تو پلیر میاد یاحتی موقع انتخاب اهنگ زنگ وارد مموری نمیشه فقط اهنگای حافظه خودشو میاره عکسای مموری تو گالری گوشی نمیاد ،نمیدونم چیکارش کنم قبلا اینجوری نبود

    1. سلام
      مموری رو یکبار خارج و بعد وار کنید
      نرم افزار media Storage رو در تنظیمات پیدا کنید و کش و دیتای اون رو پاک کنید

  12. سلام خسته نباشید.گوشی من j7 prim 2017 هستش.از چند روز قبل پیام آپدیت میداد.حالا که اپدیت شده همه منوها کیبورد خلاصه همه چیزش کامل عوض شده.سرعتش هم خیلی پایین اومده و همش هنگ میکنه.مموری هم دارم و چیزی هم رو حافظه گوشیم نیس.میشه راهنمایی کنید.

    1. سلام
      به اندروید 7 بروزرسانی کردید احتمالا
      تغییرات ظاهری و ساختاری در اندروید 7 بسیار زیاد بوده و مشکلی محسوب نمیشند
      اما برای حل مشکل کندی ،چون آپدیت بزرگی بود پیشنهاد میکنم ریست فکتوری کنید
      قبلش از تمام اطلاعات بکاپ بگیرید

  13. سلام من سامسونگ j7 2017 دارم چند روزپیش آخرین بروز رسانی رو انجام دادم
    تمامی برنامه ها از جمله pdfخوان، اینیستا ،جست وجو گر گوگل ،پیام رسان و .. متوقف شده.میشه راهنمایی کنید

  14. سلام
    چگونه میتوانم کارکرد گوشی j5 را به قبل از به روز رسانی برگردانم؟
    منظورم تم و … است.

  15. سلام
    من با توجه به پیامی که خود گوشی میداد باید اپدیت بشه گوشی ام را اپدیت کردم اما الان هیچکدام از برنامه هام باز نمیشن و میزنه app stoped.باید چکار کنم؟

  16. با سلام و خسته نباشید،گوشی من سامسونگ گالکسی جی ۷ هست،دیروز گوشیمو اپدیت کردم و الان لیست مخاطبین و تلفن کار نمیکنه و نمیتونم شماره هارو ببینم و به کسی زنگ بزنم،لطفا راهنماییم کنید ممنون

  17. با سلام بنده جی ۷ ۲۰۱۶ دارم اپدیت کردم الان منو وهمه چی خیلی پیشرفته شده اندرویدم شده ۷ همه چی هم حله داداش مرسی ممنونم

  18. من جی۷پرو دارم.وقتی میرم اینستا یه دفعه گیرمیکنه واصلاعمل نمیکنه..کم حکم این درد به پیام هم سرایت میکنه یعنی موقعی که دارم پیام مینویسم یه دفعه گیرمیکنه وازبرنامه خارج میشه بعومینویسه پیام بسته شد…دلیلش چیه؟خستم کرده…فلشم میکنم یه مدت درست میشه..بعدش بازم اونطورمیشه.ممنون میشم راهنمایی کنید

  19. سلام گوشیه من j7 2015 هستش اندروید5 هستش ولی گوشی اپدیت نمیده رامم میزنن قبول نمیکنه چی کار کنم

  20. سلام
    من گوشی j7 دارم گاهی اوقات الارم آپدیتش میاد ، ولی وقتی میزنم که بروز شه پیغام feilid میده .
    چیکار کنم ؟؟

  21. سلام خسته نباشید
    سوالم اینه : آیا بعداز آپدیت گوشی نسخه جدید؛ اطلاعات گوشی ازبین میرن؟ مثلا مخاطبین یا برنامه های که رو گوشی نصب کردیم….
    باتشکر از مدیرسایت

  22. سلام گوشی من گلکسیj7proهستش اندوید۶ همه ی نرم افزار ها و داده هام روی رمم ذخیره شده ام حجم تلفنم اشغال نشون میده و بعد از ریست کلی درست میشه و دوباره همون مشکل بعد چند روز پیش میاد باید چیکار کنم؟

    1. سلام
      مشکل از نرم افزار هایی هست که نصب می کنید
      اگر دانلود خودکار روی تلگرام فعال هست غیرفعال کنید

  23. سلام مرسی از مطالب خوبتون گوشیم بعد از دانلود اپدیت تو اینستالش مشکل داره و اینستال نمیکنه گزینه ریپورت هم میاد که میزنم اما هیچ اتفاقی نمیوفته

  24. سلام من گوشی j7 دارم بعد از آبدیت کردن میخوام اس ام اس بدم برنامه پیام رسان جواب نمیده می ندازه بیرون لطفا راهنمایی کنید.

  25. سلام.گوشیه من همش ارور میدده.اصلا اجازه نمیده بروز رسانی کنم .چیکار کنم؟میخوام بدم بیرون واسم بروز رسانی کنه.بنظرتون بدم؟

  26. سلام.خواستم بگم گوشیمj7 سامسونگ هستش اگه اندرویدشو آپدیت کنم قبل یا بعداز آپدیت ازم gmail نمیخاد.؟آخه یکبار تنظیمات کارخانه زدم ریست که شد بعدش ازم حساب کاربری خواست منم یادم رفته بود رفتم هزینه کردم واسم بازش کردن.حالا میترسم آپدیت کنم و همون بلا سرم بیاد.لطفا راهنمایی کنید.ممنون

    1. سلام
      اگر آپدیت از طریق گوشی باشه خیر نیازی نیست
      اما برای اطمینان حتما پسورد رو به خاطر داشته باشید

  27. سلام اندرویدگوشیم ۵هس میخام آپدیت کنم میزنه به اندروید ۶ آپدیت میشه .چکار کنم به اندروید ۷ آپدیت شه؟؟

  28. باسلام؛
    من چند روز پیش گوشیمو که j7 pro هست بروز رسانی کردم باتریش زود تر از قبل خالی میکنه. راهی هست تا به نسخه قدیمی برگرده

  29. سلام
    من گوشی سامسونگ j7pro چند روزه گرفتم
    موقعی که خریدم یه بروزرسانی 600مگابایتی اومد رو گوشی حتی بروزرسانی رو انجام دادم و نصب شد ولی خدمات گوگل پلی گوشی مشکل داشت مجبور شدم گوشی رو فلش کنم،حالا اون بروزرسانی 600مگابایتی از رو گوشی پرید و بالا نمیاد!
    باید چکار کنم؟
    لطفا راهنمایی بکنید…

  30. سلام.بعد از دانلود نسخه نرم افزار گوشی جی ۷ میخوام نصبش کنم ایا هر چه در حافظه داخلی گوشیم پاک میشه؟؟لطفا هر چه سریعتر جواب بدید ممنونتون میشم

    1. پاسخ لطفامیشه بیشتر توضیح بدید متوجه نشدم چکار باید کنم .اول که گوشی خودش شروع به دانلود نسخه اندروید ۷ کرد الان هنوز نصبش نکردم گفتم قبل از نصب بپرسم که اطلاعات گوشیم پیام ها و برنامه ها و عکس ها و …پاک میشن یا نه
      تسکی که میگید شاید هنگام نصب بالا بیاد درسته؟
      بکاپ چطور انجام بدم؟

      1. اگر بروزرسانی برر روی گوشی ظاهر شده مشکلی از بابت پاک شدن اطلاعات ندارید و اطالعات شما حذف نخواهو شد
        در تنظیمات گوشی قسمتی به عنوان بکاپ گیری قرار داده شده از اون طریق می تونید از اطلاعات خودتون بکاپ بگیرید
        اون گزینه برای آپدیت به صورت دستی بود که عرض کردم .

  31. سلام من گوشی سامسونگ J7دارم که سال سا۷تش زده 2016 والان اندرویدش 6 هست رفتم قسمت درباره گوشی و قسمت بروزرسانی نوشته این گوشی بروزرسانی شده پس چرا اندرویدم 7 نوقا نشده اگه جوابمو بدین ممنونتون میشم با تشکر

  32. سلام گوشی من j72016صفرکردم طرف گفت ابدیت اندروید ۷داره بزنی میشه من زدم باز ۶اصلاحیه بود بردم پیش فروشنده گفت میدم بیرون رام بزنن گفتم روت نشه گفت نه بابا اندروید ۷رازدن باطری مصرفش زیاد شده به جهنم میرم قسمت ابدیت میگه پردازش انجام نشد با وی پین متصل می شوم میگه ثبت نام نشد هر کاری می کنم چیزی نمی یاد که نیاز به ابدیت داره یا اخرین ابدیت هست پرسیدم از فروشنده گفت اطلاع ندارم حالا باید چیکار کنم ممنون می شوم جواب بدهید کاش رام نمی دادم بزنن رو ۶می ماند ۱میلیون ۶۰هزار تومان هم پول دادم اکبند

  33. من گوشیم j7پرام هستش نسخه بروزش اومد بروزرسنایش که داشتم میکردم وقتی تموم شد بعد اینکه مینوشت که برنامه ها داره به روز میشه خاموش شد دیگه هم روشن نشد .. تورو خدا چکار کنم؟!

  34. سلام من گوشی j 7 prim دارم.دیروز آپدیتش کردم
    آپدیت اندروید ۷ شد و آپدیت سامسونگش ۸.۱ شده
    متاسفانه سیم کارت دومم از کار افتاده و اصلا نمیتونم ازش استفاده کنم
    چطور میتونم این مشکلو حل کنم ؟
    انگار گوشی از حالت دو سیم کارت به یک سیم کارت تبدیل شده .
    ممنونم از پاسخگوییتون

  35. سلام
    گوشیم سامسونگ j7 هست
    به روز رسانی خودکار و غیر فعال کردم
    بعد الان هرچی میکنم علامت ب روز رسانی از بالا گوشی نمیره
    و نوشته دانلود موقتا متوقف شد.
    البته حالا کار نداریم ب این حرفا
    اصل سوالم اینه که این علامت اصلا از بالای گوشی نمیره

    1. سلام
      روی اطلاعیه لمس کنید وداشته باشید
      بر روی I ضربه بزنید و در تنظیمات مربوطه اطلاعیه رو غیرفعال کنید

  36. یکی منو کمکم کنه
    من خود به خود به روز رسانیه اندروید انجام میشه و گوشیم خاموش میشه و روشن نمیشه دیگه به زورم که روشن بشه باید تنظیمات کارخونه ش کنم که روشن بمونه همه بزنانه هام میپره تا حالا چند بار اینجوری شده چیکار کنم

  37. منم همون مشکل نیما رو دارم خودبه خود به روز رسانی میشه ودیگه روشن نمیشه به زورم که روشن کنی باید تنظیمات کارخونه ش کنی که روشن بمونه باید چیکار کنم

  38. سلام
    آیا کسی هست ک از آخرین آپدیت جدید راضی باشه؟آخه اونقد از مشکلات آپدیت اینجا گفتن ک نمیدونم آپدیت کنم یا ن؟؟؟

  39. سلام
    گوشی جی۷پرو۲۰۱۷دارم بروز کردم داخل اسمس بعضی از مخاطبام نمیرع
    ممنون میشم راهنماییم کنین

  40. سلام من گوشی سامسونگ گلکسی j7 پرو دارم بیشتر وقت ها ک پیام برام میاد از برنامه پیام رسانی خارج میشه و مینویسه برنامه متوقف شده است یبارم بازگشت به کارخانه زدم یه هفته خوب بود ولی بازم اینجوری میشه باید چیکار کنم؟؟؟؟

  41. سلام ببخشید میشه کمک کنید گوشی منJ7.2016 اندرویدش7.0میخواستم بگم یه اپدیت265mحدودن اومده اپدیتش کردم یک دفعه تو67درصد موند گفته در حال راه اندازی اندروید 3ساعت صبر کردم ولی باز هم گفته در حال را اندازی اندروید اینو تکرار میکرد باید چه کار کرد جواب بدید

  42. سلام.خسته نباشید.مدل گوشی من j7 2016 هست و بعد از آپدیت همش پیام میاد خدمات google playe مرتب متوقف شده است و برنامه فروشگاه google play از گوشیم پاک شده.قسمت تنظیمات گوگل هم میرم از برنامه خارج میشه.چیکار باید کنم؟؟؟

  43. سلام گوشی من جی ۷ هست اوایل سال۲۰۱۶ هس بیرون بردم گفتن این مدلش ۲۰۱۵ هست الان چجوری اندروید نوقا کنم یبار بروز رسانی فرستادن کردم الانم میخوام ۷ کنم

  44. سلام … گوشیع من J7 2015 س ورژنش j700h
    پارسال میگفتن اگع آپدیتش کنین خاموش میشع دیگع روشن نمیشع برا همین من ترسیدم آپدیت کنم .. ینی واقعن راستع؟ یا حل شدع ؟؟ جریان چی بودع؟؟

  45. برای آپدیت که اندروید ارتقا پیدا میکنه ، بهترین کار اینه قبل از نصب ، گوشی ریست فکتور بشه. بخصوص برا اونایی که گوشیشون مثل انباری می مونه و تا خرخره نرم افزار نصب کردن یا روت کردن.

  46. سلام .گوشی جی 7 پرو .بعد اپدیت گوشی دیگه بالا نمیاد .فقط اسکرین سامسونگ مثل حالت فلاش کم نور و پرنور میشه..بعد اپدیت خودش رفت واسه رستارت و دیگه بالا نیومد ..ممنون میشم راهنمایی کنیین.

  47. با سلام من گوشیم هنوز آپدیت 5 اندروید هستش نمیتونم آپدیت کنم هر وقع گزینه آپدیت رومیزنم میگه گوشی شما [رین آپدیت رو گرفته مشکل از کجا هستش

  48. سلام گوشی j7core دارم بااندروید۷
    الان یکی دوروزه بروزرسانیش اومده یکبار دانلود کردم ۹۹درصد گیرکرد و نوشت دانلود ناموفق حجم اینترنتمم کم شد
    دلیلش چیه باید چکارکنم
    ممنون

  49. با عرض سلام و خسته نباشید..گوشیم مدل J7 2016 هرکاری میکنم ورژن جدید برام نمیاد..لطفأ راهنمای کنید ممنون

  50. سلام . از دیروز گفته شد که آپدیت اندروید ۸ برای galaxy j7 prime عرضه شده اما من نه به صورت دستی می تونم آپدیت کنم و نه دستگاه مثل گذشته پیغام می ده . وقتی می خوام به صورت دستی آپدیت کنم میگه جدید ترین نسخه قبلا نصب شده
    چه باید کرد؟

  51. سلام ..گوشی من j7 ۲۰۱۵ چندین بار برام اطلاعیه بروز رسانی اومد ۱ دفعه بروز رسانی کردم بقیرو رد کردم.الان چندین ماهه ک دیگ‌ اطلاعیه بروز رسانی نمیاد گوشی من هم کُند شده .میشه بگید چجوری دوباره بروز رسانی کنم و برام اطلاعیه بیاد .ممنون میشم.

  52. ببخشید گوشی من از سه سال پیش که خریدم تا امروز اصلا به روز رسانی نشده حتی یه بار رفتم بیرون دادم برام ورژن جدید ریختن چرا اینطوریه؟منم میخام به روز رسانیش خود به خود بیاد نمیشه کاریش کرد؟مدل گوشیم j7 primeهست

  53. سلام من J7pro 2017 دارم،به روز رسانی نرم افزار کردم،از آندروید 7.0.0 به 8.1.0،حالا دریچه دوربین اصلی که f/1.7 بود شده f/1.9،چرا اینطور شده؟ چطور بشه همون کیفیت قبل؟

  54. سلام حدود شیش ماهه برای گوشی من گلگسی j7 آپدیت میاد ولی وقتی دانلود میکنم موقع نصب میزنه امکانش نیست .چیکار باید کنم؟؟

  55. سلام گوشی سامسونگ j7 2016 داریم بعد چند وقت خاموش بوده بعد روشن کردن متوجه اپدیت شدم و میزنم اپدیت دانلود میشع و موقع نصب کردن وقتی گوشی خاموش ک روشن میشع در نصب شدن اندروید یهو شکل مردن اندروید میاد و خاموش روشن میشه و نسخه قبلی بالا میاد و میزنه اپدیت نصب نشد و دوباره اپدیت میاد برای دانلود
    چه کنم؟

  56. سلام من گوشیم j7 وقتی میخام بزنم بروزرسانی پیام میاد خطا در پردازش با فیلترشکن هم امتحان کردم باز همین پیام اومد تا حالا گوشیم هم روت نکردم ،همون روزهای اول یه بروزرسانی اومد براش ولی دیگه همش خطا میده

  57. سلام.واقعا متاسفم،چرا گوشیو برزورسانی کردم همه چیو بهم ریخت.انقد متنفر شدم از بروز رسانی که الان واقعا پشیمونم.این بروزرسانی چرا برنامه روش نصب نمیشه؟کلی برنامه برا نصب دانلود کردم.اما نصب نمیشه.باید چیکار کنم؟

  58. سلام مدل گوشیم j7fx2016 براش توقسمت تنظیمات آپدیت اندروید 8 اومده 5 بار تا حالا دانلود کردم وزمان دانلودش به صفر رسیده. وتا99 درصد دانلود شده بعدخطاداده. فضای کافیم موجوده. یکی میشهخوب منو راهنمایی کنه آیدیم nasim_mp

  59. سلام ببخشید سامسونگj7 2015 هم اپدیت میشه چون من صفحه اپدیت برام نیومد قسمت بروز رسانی رفتم نوشته که بروز شده در صورتی که هیچ تغییری نکرد اندرویدش همون 6.0.1 خواهشا راهنمایی کنید ممنون

  60. سلام گوشیj7 دارم بروز رسانیش کردم همه چیزش خوب پیش رفت گوشی کد قفل داره هر چی میزنم قبول نمیکنه توروقران اگه راهی میدونین راهنماییم کنین که فقط حافظه گوشی ریست نشه

  61. سلام من گوشی گلکسی j7پرایم دارم نسخه اندورید هفت موجوده به نظر شما بروز رسانی کنم یا که نکنم نظر ها رو خواندم بیشتری ها موبایلشو خراب شده حالا بروز بکنم یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  62. سلام خسته نباشید من گوشیم گلکسی j7 هستش هر بار که از من بروز رسانی میخواست انجام میدادم دفعه اخر که انجام دادم تو تنظیمات گوشی قسمت موبایل نتورک تنظیم 4g از بین رفته و فقط 3g هستش چطوری درستش کنم گوشی رو هم روت نکردم.ممنون میشم جواب بدین.

  63. سلام خسته نباشید…من گوشیم j7 2017 هستش تا حالا دو سه باری آپدیتش کردم اما هرباری ک اپدیت میکنم هیچ تغییری نمیکنه و بازم ب همون شکله…ولی گوشی خواهرم ک j7 pro هستش اپدیت ک کردیم کلا تغییر کرده و بروز تر شده..میشه بگید مشکل کجاس؟:(

  64. با سلام .گوشی من جی سون هست نمیتونم نسخه بروزشو دانلود کنم قبلا یبار دانلود کردم بعد فلش زدم گوشیو بعد اون نمیشه با وی پی ان هم امتحان کردم .میزنه پردازش انجام نشد .مبشه لطفا راهنماییم کنید ؟

  65. سلام گوشی من j7 2015 هستش اندرویدش 5 هر موقع میزنم که به روز شه میزنه آخرین نسخه اجرا شده و به روز نمیشه

  66. سلام گوشی من جی ۷ پرایم هستش هروقت میرم اندرویدش رو آپدیت کنم میگه نسخه جدید قبلا آپدیت شده درحالی که اصلا اپدیت نشده.میتونید کمکم کنید؟

  67. سلام گوشیم j7 2017 از موقعی که بروز رسانی کردم بیشتر برنامه هارو نصب نمیکنه حتی برنامه هایی که دارمم هم مه میخوام بروز کنم تا مرحله بروز رسانی میره مرحله آخر که میخواد نصب کنه اخطار میزنه که برنامه نصب نشد مشکلش چیه چیکار کنم؟؟؟

  68. سلام، گوشی من سامسونگ 2015 j7 هست، آخرین آبدیتش ورژن ۶ هست، به روزرسانی می‌کنم، می‌نویسه: جدیدترین به روزرسانی‌ها قبلا نصب شده است. چرا آخرین ورژن نصب نمی‌شه؟

  69. سلام.خداقوت
    یعنی تا الان هیچ نسخه بروزتری از 6.0.1 منتشر نشده!!!!؟؟؟؟؟
    منو باش فکر میکردم ایراد از گوشیمِ که بروزرسانی جدیدی براش ارائه نمیشده😝😅

  70. س.داداش من گوشیم s62015هستش.رام زدم و فکتوری کردم.باراول ک سیم انداختم تو گوشیم زنگ میخورد و پیامم میدادم.بمحضی ک سیم رو در اوردم دیگه اثری از انتن نبود و یه دایره و یه خط وسطش بالای صفحه ظا۶ر شد و الانم هست.سیمکارت رو نمیخونه.علایم انتن دهی نداره.لدفن میشه راهنمایی کنین مشکلم حل بشه.مرسی

  71. حسین شیرازی

    سلام گوشی من همj7 2016هست متاسفانه مثل بقیه دوستان میزنه پردازش انجام نشد اسکرین کردم ولی نداره گزینه ی فرستادن اپدیت دستی میزنم یه سرچ میزنه پشتش میزنه پردازش انجام نشدبا وای فای با نت ۴جی امتحان کردم نشده گوشیم تاالان ریست نکردمونشده واز تاریخ 3.11.2016تاالانم نه دانلود شده نه بروز امده براش نه هیچی گوشی هم نه هنگ میکنه و نه مشکلی براش پیش امده فقط ویبرم قطع شده که تکون یا ضربه بهش میزنم وصل میشه که مشکل سخت افزاره نرم افزار نیست و اینکه گفتین وی پی ان امتحان کنید من نمیدونم این چیه برنامه هست داخل گوشیمه چیه کجاس باید کجا پیداش کنم و چجور امتحانش کنم ممنون میشم راهنمایی کنید تشکرفراوان واحترام.

  72. با سلام من گوشی j5 2016 دارم موقع اپدیت کردن احطار میده میگه پردازش انجام نشد ولی اپدیت رو میشناسه اما اپدیت نمیشه میشه راهنمایی کنید ممنون

  73. سلام
    مدل گوشی منj7prime هست الان دوساله که خریدم ولی تاحالا یکبار هم آپدیت روی گوشیم نیومده وقتی هم میرم که بروز رسانیش کنم همیشه مینویسه بروز رسانی های جدید قبلا نصب شده اند!!!!!چیکار کنم؟؟

    1. سلام
      اندروید 8 آخرین نسخه اندروید برای گوشی شما است
      چک کنید ، اگر نبود از طریق کامپیوتر اقدام به بروزرسانی کنید

  74. سلام گوشی من j7 معمولی ولی روی بروز رسانی میزنم میگه اخرین نصب شده درخالی که اندروید من۶.۱ ممنون میشم پاسخ بدین

  75. سلام من گوشی جی هفت پریم است مدل ۲۰۱۷اندروید شش است هرچی میزنم به روز بشه میزنه نخسه قبلی به روز است چطوری باید به روزش کنم مدلشم اینهG610FDDU1APJ5

    1. سلام
      اندروید 8 برای این تلفن همراه عرضه شده
      از طریق آموزش های موجو در سایت به صورت دستی بروزرسانی کنید

  76. سلام
    گوشی جی ۷ پرو دارم ولی میرم تنظیمات میزنم روی بروزرسانی نخسته مینویسه پردازش انجام نشد لطفاً راهنمایی کنید ممنون

      1. سلام گوشیمJ7 پرایم رم۳ است ۵ سال میشه خریدم تا حالا یه بارم آپدیت نیاورده میگه نسخه قبلا نصب شده چکار کنم

  77. سلام خسته نباشین من گوشیم j7 ,2018هستش بعد اندرویدم از ۶بالاتر نمیره و میگع بروزرسانی وجود نداره!
    میشه بگید بی زحمت باید چکار کنم تا بتونم اندرویدشو ارتقا بدم؟

  78. سلام گوشی من جی سون هست از وقتی زدم بروزرسانی یه صفحه سبز میاد و بعد گوشی خاموش میشه و دوباره باید از اول روشن کنم ولی باز خاموش میشه.چیکار کنم؟

      1. سلام من گوشی جی7دارم تازگیا خیلی داغ میشه به حدی که دست ادم میسوزه میشه بگین از چی هستش،

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *