گلکسی اس 11 سامسونگ فاقد جک هدفون است

تاکنون شایعاتی منتشر شده که نشان داده گلکسی نوت 10 اولین اسمارتفون سامسونگ است که جک 3.5 میلیمتری هدفون از روی آن حذف می شود. امسال سامسونگ دو مدل گلکسی نوت 10 معرفی خواهد کرد و برداشته شدن این جک از روی فبلت پرچمدار سال 2019، به معنای حذف این جک از روی گلکسی اس 11 هم است.

حتی اگر این موضوع اجتناب ناپذیر باشد، سامسونگ بدون هیچ شکی جک 3.5 میلیمتری هدفون را پس از حذف در گلکسی نوت 10، در گلکسی اس 11 هم باقی نخواهد گذاشت. البته این فرضیه هم وجود دارد که نسخه پرو گلکسی نوت 10 دارای جک هدفون نیست و نسخه استاندارد همچنان با جک 3.5 میلیمتری هدفون عرضه می شود. اگر این فرضیه درست باشد ممکن است سامسونگ در گلکسی اس 11 نیز جک را باقی بگذارد.

گلکسی اس 11 سامسونگ بدون جک 3.5 میلیمتری

1 4 گلکسی اس 11 سامسونگ فاقد جک هدفون است

اما احتمال حذف جک در روی هر دو مدل امسال گلکسی نوت بیشتر است و بعید به نظر می رسد کره ای ها با توجه به رقبا همچنان وفادار به سنت همیشگی باشند. از جمله دستگاه های بدون جک هدفون سامسونگ باید به گلکسی فولد انعطاف پذیر و گلکسی A80 میان رده اشاره کرد. حتی تبلت اخیرا عرضه شده گلکسی تب اس 5e نیز فاقد جک 3.5 میلیمتری هدفون است و گویی این شرکت کم کم می خواهد جک را از روی محصولات خود حذف کند. با این حال هیچ یک از این مدل ها در دسته مدل های پرچمدار گلکسی اس یا گلکسی نوت قرار نمی گیرند.

ممکن است سامسونگ برای طرفداران هم شده، این جک را باقی بگذارد اما احتمال آن بسیار نیست. دلیل خاصی برای حذف جک 3.5 میلیمتری وجود ندارد و شرکت ها در جهت پیشرفته تر کردن اسمارتفون ها سعی در حذف این جک کوچک دارند. در حال حاضر آیفون های اپل هیچ کدام به چنین جکی مجهز نیستند و افراد  باید با استفاده از یک مبدل یا به صورت بی سیم هدفون خود را به اسمارتفون متصل کنند.

تنها راه نجات استفاده از گلکسی بادز است و استفاده هدفون های دیگر را بی دلیل خواهد کرد. در حال حاضر نسل جدید گلکسی بادز همزمان با سری گلکسی اس 10 بروزرسانی شده و به بازار رسید، بنابراین ممکن است برای گلکسی اس 11 نیز شاهد گلکسی بادز بروزرسانی شده باشیم.

به هر حال جزئیات کافی نیست و نمی توان به شایعات متعدد افشا شده اشاره کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *