چگونه گوشی هواوی آنر ۹ لایت را ریست فکتوری کنیم؟

سیستم عامل اندروید نرم افزار کامل برای استفاده نیست اما به لطف بروزرسانی ماهانه و تکه های اختصاصی که موقتا منتشر می‌شوند، تلاش می کند که برنامه پایدار و ثابت را تمام وقت داشته باشد. با این حال بسته به برنامه‌هایی که استفاده میکنید یا در مورد چگونگی استفاده روزانه از گوشی هواوی آنر ۹ لایت، در نهایت در معرض مشکلات مربوط به نرم افزار قرار می گیرید طوریکه به ریست کردن گوشی نیاز خواهید داشت. از آنجایی که همه ما می‌خواهیم مشکلات اساسی اندروید را در اسرع وقت حل کنیم، اکنون می توانید با این آموزش نحوه ریست فکتوری هواوی آنر ۹ لایت را به سرعت انجام دهید. ریست کردن یک روند اصطلاحی است که شما می توانید مشکلاتی از قبیل خرابی ،هنگ کردن ،تخلیه باتری، داغ کردن، مسائل مربوط به قدرت سیگنال، خاموش شدن کامل و موارد دیگر خلاص شوید. با ریست کردن گوشی تمامی اطلاعات و داده ها از گوشی تان حذف خواهد شد بنابراین فرایند پاک کردن می تواند کمک کند طرح گوشی هواوی آنر ۹ لایت شما به خوبی کار کند. علاوه بر این عملیات هارد ریست می تواند به شما کمک کند به راحتی موقعیت های دیگر را مدیریت کنید. برای مثال اگر بخواهید فضای بیشتری را آزاد کنید می‌توانید از این عمل استفاده کنید. به شما کمک می کند تا سیستم عامل اندروید مانند اول عمل کند و سرعت گوشی بیشتر شود. همچنین در محافظت از اطلاعات شما کمک می کند) اگر از قبل از آنها بک آپ گرفته باشید (فقط از این راه می توانید از اطلاعات شخصی، حسابها و فایل های خود محافظت کنید، در غیر اینصورت همه چیز هایی که از روز اول وجود داشته حذف خواهند شد. همانطور که متوجه شدید ریست کردن به دو صورت انجام میشود. می‌توانید هر دو روش را امتحان کنید یا از یکی از مواردی که بیشتر ترجیح می‌دهید استفاده کنید. اگر شارژ کمتر از ۵۰% باشد ممکن است گوشی شما هنگام هارد ریست کردن خاموش شود. در صورت لزوم قبل از انجام هر کاری شارژ را وصل کنید تا مشکلات بیشتری ایجاد نشود.

روش اول ریست فکتوری هواوی آنر 9

ابتدا گوشی هواوی هانر ۹ لایت را خاموش کنید: دکمه پاور را فشار دهید و نگه دارید تا زمانی که گوشی خاموش شود و یا دکمه پاور را یک بار فشار دهید و گزینه خاموش کردن را انتخاب کنید.

کلید افزایش صدا (ولوم بالا) + کلید پاور ( خاموش و روشن کردن گوشی) را همزمان فشار دهیم و نگه دارید تا صفحه روشن شود.

بعد از انجام مراحل بالا شما وارد صفحه android system recovery menu میشوید. اکنون شما می‌توانید با  فشردن کلیدهای افزایش و کاهش صدا (ولوم بالا و پایین) در منوها حرکت کنید و گزینه wipe data /factory reset را با فشردن کلید پاور انتخاب نمایید و تایید کنید.صبر کنید تا تنظیمات سخت افزاری به طور خودکار انجام شود.

اکنون به منوی اصلی بر می گردید،در اینجا باید گزینه ی reboot system now  را انتخاب نمایید تا گوشی مجددا راه اندازی شود.

روش دوم ریست فکتوری هواوی آنر 9

دستگاه خود را روشن کنید و به منو بروید و روی تنظیمات ضربه بزنید.

به پایین صفحه بروید و به گزینه system ضربه بزنید. سپس از system find،گزینه ی  reset را وارد کنید.  این گزینه باید در پایین لیست تنظیمات قرار دارد گرفته باشد. سپس تنظیمات مربوط به کارخانه را انتخاب کنید و هشدار را بخوانید، با این دستورات موافقت کنید و سپس گزینه ی پاک کردن حافظه داخلی  را بررسی کنید.در نهایت بر روی reset phone ضربه بزنید. در صورت درخواست کد امنیتی را وارد و تایید کنید. حال منتظر بمانید تا بازیابی کارخانه انجام شود و در پایان دستگاه خود را دوباره راه اندازی کنید.

همین طور است، اینها روش هایی هستند که می‌توانید گوشی هواوی هانر ۹ لایت را با موفقیت ریست کنید. اگر هنوز مشکلات مربوط به نرم افزار را در دستگاه خود دارید می‌توانید این کار را انجام دهید: راه اندازی مجدد در حالت امن و انتخاب برنامه های خاص به صورت دستی، پاکسازی داده های برنامه در حالت بازیابی یا نصب مجدد نرم افزار  اصلی اندروید، همچنین شما می توانید مشاهدات خود را در این مورد با ما و سایر کاربران که ممکن است نیاز به کمک داشته باشند به اشتراک بگذارید. به راحتی می توانید از طریق قسمت نظرات در پایین با ما تماس بگیرید.

هشدار: با هارد ریست یا ریست فکتوری تمام اطلاعات گوشی شما پاک می‌شود از این رو پیشنهاد می‌شود اگر اطلاعات مهمی دارید قبل از انجام این کار هست بک آپ تهیه نمایید.

مترجم : مرجان رجبعلی پور

1 دیدگاه دربارهٔ « چگونه گوشی هواوی آنر ۹ لایت را ریست فکتوری کنیم؟»

  1. عباس پورمیر زاهدان خ بزرگمهر 4 میلان 4 پ 13

    سلام گوشی سامسونگ G532f/DS دراثرضربه محبور شدیم فلش بزنیم حال از من جیمیل میخواد منم فراموش کردم حتی شبکه وگذروازه رانمیگیره فقط 3 خط که کارمیکرده حفظم میتونم بفرستم جیمیل رافراموش کردم ش **2 الان داخل گوشی است بازنمیشه کمکم کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *