مشکلات رایج گلکسی J7 Pro  و راه حل ها

سامسونگ جدیدترین تلفن هوشمند گلکسی J7 Pro را به تولید انبوه رساند. این تلفن هوشمند با قابلیت داخلی پرداخت سامسونگ یا Samsung Pay  همراه می باشد. طراحی بدنه ی گوشی تمام فلز و یکدست و پوششی صاف و براق دارد. طبق معمول، همیشه خودمان را برای پیامدهایی که معمولا با آنها مواجه می شویم، آماده می کنیم. پیامدهایی از جمله مشکلات وای فای، بلوتوث و غیره. این مقاله درباره ی مشکلات رایج گلکسی J7 pro و راهکارهای برطرف کردن آنها می باشد.

اگر بخواهیم از مشخصات فنی J7 Pro سخن به میان بیاوریم، باید بگوییم دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی فول HD و سوپر AMOLED می باشد. پردازنده ی این گوشی مجهز به تراشه ی اگزینوس 7870 و فرکانس پردازنده ی 1.6 گیگاهرتزی و پردازنده ی مرکزی Octa-core  است که با 3 گیگابایت RAM و 64 گیگابایت حافظه ی داخلی همراه است. به وسیله ی رم microSD می توان حافظه ی داخلی آن را تا 128 گیگابایت افزایش داد.. این گوشی با سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا عمل می کند و از باتری 3600 میلی آمپری برای شارژ بادوام و درازمدت پشتیبانی می کند. در J7 Pro دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و 13 مگاپیکسلی جلو برای سلفی تعبیه شده است. همینطور از دو سیم کارت با شبکه های ارتباطی 3G/4G  بهره مند است.

محتواها:

نحوه ی رفع مشکلات J7 Pro :

  1. مشکلات کلی وای فای
  2. اشکال دوربین
  3. بلوتوث
  4. حسگر اثرانگشت
  5. دیر شارژ شدن یا داغ شدن گوشی هنگام شارژ
  6. راهکارهایی برای رفع مشکل داغ شدن به هنگام شارژ
  7. هاله ی قرمز روی صفحه نمایش
  8. مشکل برنامه هایی که تمام صفحه نیستند
  9. ناپدید شدن دکمه ی منوی برنامه ها
  10. خیس شدن اسپیکر
  11. فریز شدن برنامه ها
  12. DQA یا عامل کیفیت دستگاه برای جلوگیری از نمایش مکرر پیام خطای برنامه
  13. مشکل اندروید اتومبیل گلکسی J7 Pro
  14. تاخیر دریافت اعلان به طور مکرر
  15. چرخش خودکار صفحه
  16. نظر

 

نحوه ی رفع مشکلات گلکسی J7 Pro

آیا به تازگی تلفن J7 Pro حریداری کرده اید؟ پس باید از این گوشی هوشمند و خوش ظاهر که سامسونگ در آن قابلیت های فوق

العاده ای تعبیه کرده است لذت ببرید. چنانچه این گوشی را از قبل خریده اید، پس حتما با مشکلات شایع این تلفن هوشمند مواجه شده

اید.

تعدادی از مشتریان این گوشی درباره ی مسائلی که در J7 Pro خود با آن روبرو شدند، اظهارنظر کرده اند.

لذا ما در اینجا به بررسی فهرستی از این مشکلات و راه حل های رفع آنها می پردازیم.

 

#مشکلات کلی وای فای :

همانطور که چندین بار اشاره کردیم، وای فای مسئله ای بسیار معمول و رایج میان اغلب تلفن های هوشمند است و اکنون  به کاربران J7 Pro   نیز سرایت کرده است. در اینجا راه حل هایی برای رفع این مشکل آورده ایم.

راه حل :

به سادگی مودم و روتر خود را خاموش و روشن کنید. وقتی اینکار را انجام دادید، احتمالا ارتباط جدیدی آغاز می شود و نهایتا به رفع مشکل وای فای در J7 Pro شما منجر می شود. این عملیات احتمالا مشکل را حل خواهد کرد.

هنوز حل نشده است؟ اتصال وای فای خود را فراموش کنید و مجددا متصل شوید. می توانید به تنظیمات بروید، سپس وای فای و بعد روی SSID ضربه بزنید و آن را حذف کنید. بعد روی فراموش کردن ضربه بزنید و این شبکه را از میان بردارید. به این شبکه از طریق رمز عبوری که از پیش تعیین کرده اید، متصل شوید.

می توانید خاموش کردن نقطه ی اتصال 2.0 را امتحان کنید، بسیاری از افراد مدعی بوده اند که این راهکار مفیدی برای برطرف کردن مشکل وای فای در J7 Pro  بوده است.

از آنالیزور وای فای استفاده کنید و پایگاه شلوغ را بررسی کنید تا قادر باشید به شبکه ی بهتری انتقال یابید.

به تنظیمات بروید، گزینه ی پیشرفته و سپس MAC Address گوشی را بررسی کنید. اکنون مطمئن شوید که قابلیت Speech به روتر فیلتر MAC Address  مجاز است.

امیدوارم این مقاله مشکلات رایج گلکسی J7 Pro  شما را برطرف کند.

 

#مشکلات دوربین :

معضل دوربین در گلکسی J7 Pro مسئله ی دیگری است که بسیاری از کاربران این گوشی تا به امروز با آن مواجه اند. از طرفی دیگو، مشکلات دوربین مختلف اند. در حالی که برخی می گویند برنامه ی دوربین به طور ناگهانی بسته می شود و پیام خطای دوربین نشان داده می شود، برخی دیگر می گویند که برنامه فقط بسته می شود و امکان عکسبرداری را از آنها می گیرد. به هر حال، در بخش زیر راهکارهایی برای این مشکل آورده شده است.

راه حل :

نخست گوشی را خاموش و روشن کنید، زیرا این نوع پیام خطا را دریافت کرده اید و سپس دوباره امتحان کنید که ببینید آیا دوربین به درستی کار می کند یا خیر. برای به روز رسانی به تنظیمات بروید و درباره ی تلفن را انتخاب کنید و از آنحا می توانید به بود یا نبود به روز رسانی مطلع شوید. اگر به روز رسانی موجود بود، پس به روز رسانی کنید.

راه حل دیگر این است که قابلیت پشتیبان هوشمند یا Smart stay را در J7 Pro  خود خاموش کنید. این نوع مسائل طی سال گذشته نیز برای کاربران سامسونگ پیش آمده بود. در حقیقت اگر دقت کنید، روشن نگه داشتن پشتیبان هوشمند، صفحه نمایش را روشن و آماده نگه می دارد و درنتیجه از حسگر استفاده می کند. در صورت روشن بودن این قابلیت، با نرم افزار دوربین تداخل پیدا می کند و باعت بروز این مشکل می شود. پس به تنظیمات بروید، ویژگی های پیشرفته و Smart stay  را غیرفعال کنید.

 

#بلوتوث :

بلوتوث 5.0 در آخرین نسخه ی گلکسی J7 Pro  به کار رفته است که سریع تر متصل و جفت می شود، برد بالاتری دارد اما باز هم عاری از عیب و ایراد نیست و نارضایتی های زیادی از جمله اینکه بلوتوث کار نمی کند و یا عملکرد ضعیفی دارد و سایر مسائل ابراز می شود. بدین ترتیب در اینجا چند راه حل برای رفع این مشکل آورده ایم.

راه حل :

  • نخست بلوتوث خود را خاموش کنید، چند ثانیه صبر کنید و مجددا آن را روشن کنید.
  • سپس تمام دستگاه های جفت شده ی قبلی را پاک کنید و دوباره از اول شروع کنید.
  • به تتظیمات بروید و مدیریت برنامه ها را انتخاب کنید و برنامه ی بلوتوث را انتخاب کنید و از آنجا cache بلوتوث را پاک کنید.
  • می توانید به روز رسانی دستگاه را به آخرین نسخه ی موجود امتحان کنید.

 

#حسگر اثر انگشت گلکسی J7 Pro :

برخی کاربران از عملکرد نادرست حسگر اثر انگشت در گلکسی ج7 پرو گلایه دارند .

راه حل :

یکی از بهترین راهکارها این است که حسگر را مجددا راه اندازی کنید تا خوانایی دقیق تری داشته باشد. این بار زاویه و همینطور نوک انگشتتان ، جهت و غیره را تغییر دهید تا راه اندازی گوشی را بسیار آسان تر کنید.

 

#مشکل شارژ نادرست یا داغ شدن گوشی :

این یکی از بزرگترین مشکلاتی است که در J7 Pro  با آن سروکار دارید، تاکنون بسیاری از کاربران این گوشی اظهار نارضایتی کرده اند. اما چنانچه تا به حال خوش شانس بوده اید و با این مسئله روبرو نشده اید، ممکن است در آینده شما را آزار دهد. بنا به گفته ی برخی کاربران، گوشی به هنگام شارژ شدن بیش از حد داغ می شود و برخی دیگر می گویند که شارژ شدن آن طول می کشد. چند راه حل به شرح زیر است.

راه حل :

  • در ابتدا دستگاه خود را خاموش و روشن کنید و سپس سراغ گام های بعدی بروید.
  • اکنون باید مطمئن شوید که کابل شارژ سریع فعال است یا خیر. چنانچه فعال نیست، آن را فعال کنید.
  • این کار را با رفتن به تنظیمات> باتری> کابل شارژ سریع و آن را فعال کنید.
  • پیشنهاد بعدی این است که از شارژری که درون جعبه ی گلکسی J7 Pro موجود است، استفاده کنید. همچنین از کیفیت مطلوب کابل USB نوع C اطمینان حاصل نمایید.
  • در صورتی که بروز رسانی موجود است، انجام دهید. چرا که این می تواند مشکل شارژ نادرست را رفع کند، به این دلیل که هر به روز رسانی با رفع مجموعه ای از باگ ها همراه است.

 

#راهکارهایی برای داغ شدن گوشی به هنگام شارژ :

  • در صورتی که تلفن شما به هنگام شارژ شدن بسیار داغ می شود، باید از بخش تنظیمات شارژ سریع کابل را خاموش کنید. این به وضوح زمان بیشتری برای شارژ شدن می طلبد اما عمر باتری را بهبود می بخشد.
  • به دنبال به روز رسانی موجود باشید.

 

#هاله ی قرمز روی نمایشگر :

هاله ی قرمز یکی از حالات رایجی است که در گلکسی J7 Pro اتفاق می افتد و تقریبا تمام کاربران این گوشی را آزرده خاطر می کند. نمایشگر این دستگاه از سایر دستگاه ها قرمزتر می شود. مشکل را اینگونه برطرف کنید.

راه حل :

این اشتباه کوچکی است که از طرف خود شرکت سامسونگ اخیرا مورد توجه قرار گرفته است. وقتی این اشکال میان کاربران بارز شد و افزابش یافت، شرکت راهکارهای متفاوتی را پیشنهاد کرد که از جمله آنها اصلاح تنظیمات رنگ صفحه گوشی است. سامسونگ اخیرا به روز رسانی ارائه کرده است که عمدتا برای رفع مشکل هاله ی قرمز است. بنابراین، تنها راه حل، به روز رسانی آخرین نسخه ی نرم افزار است.

 

#برخی برنامه ها تمام صفحه نیستند :

گلکسی J7 Pro دارای نمایشگر بزرگ 5.8 و 6.2 اینچی می باشد که تماشای هر ویدئویی را لذت بخش می کند. اما همچنین باعث بروز معضلاتی شده است ، مشتریانی ادعا کرده اند که تعدادی از برنامه ها به صورت تمام صفحه باز نمی شوند. یعنی هنگام اجرا از تمام صفحه استفاده نمی کنند و این مشکل برای صفحه ای به این بزرگی طبیعی است.

راه حل :

به تنظیمات> صفحه نمایش> برنامه های تمام صفحه بروید و همه ی برنامه هایی که فعال نشده اند را روشن کنید.

راه حل دیگر این است که دکمه های نرم افزار در حال اجرا را بزنید و علامت سبز بزرگ کردن را لمس کنید تا برنامه را به حالت تمام صفحه تغییر دهید.

 

#ناپدید شدن دکمه ی نمایش برنامه ها :

دکمه ی نمایش برنامه ها که مانند دکمه ی برجسته ی سایر گوشی هاست، در گلکسی J7 Pro ناپدید می شود، چرا که سامسونگ با برداشتن این دکمه تمایل داشته است در فضای صفحه نمایش صرفه جویی کند و از نمادی لمسی به جای آن استفاده کند. بنابراین اگر نمی دانید چگونه منوی برنامه ها را باز کنید، در بخش زیر راه حل هایی برای این مشکل وجود دارد.

راه حل :

به سادگی نقطه ای را از زیر صفحه بکشید و نماد برنامه ها را نشان خواهد داد. پس این برای همه ساده و آسان است.

برای اینکه بتوانید دکمه ای در زیر صفحه نمایش برای باز کردن برنامه ها داشته باشید، راه حل دیگری وجود دارد. برای داشتن این دکمه، به سادگی روی نقطه ای از فضای خالی صفحه چند لحظه فشار دهید تا ویرایش و طراحی صفحه باهم نمایان شوند و گزینه های عکس و ویجت های دسکتاپ را نمایش دهند. از آنجا نماد تنظیمات و سپس ” دکمه ی برنامه ها” را انتخاب کنید. اکنون روی نمایش دکمه ی برنامه ها را که پس از آن گزینه ی ذخیره می باشد، فشار دهید. این کار دکمه ای را نمایان می کند که بر مبنای دکمه ی صفحه است و از آنجا می توانید منوی برنامه ها را باز کنید.

 

#خیس شدن اسپیکر گوشی :

گوشی J7 Pro  دارای گواهی IP68 می باشد که یه این سبب گوشی قابلیت ضدآب دارد. بنابراین، چنانچه به طور اتفاقی گوشی در آب داغی به عمق 5 فوت افتاد و ندانسته حدودا 30 دقیقه در آنجا باقی ماند، گوشی سالم خواهد ماند. این قابلیت به صورت روکشی دستگاه را می پوشاند و از آن محافظت می کند. اما چنانچه اسپیکر خیس شود، ممکن است صدا تغییر یابد و گاهی اوقات صدای خش خش از آن خواهد آمد. با این مشکل خیسی اسپیکر، گاهی اوقات این صدای بد خش خش رخ می دهد، حتی با وجود اینکه تور مشبک اسپیکر پشت صفحه نمایش قرار داد.

راه حل :

درست است که گوشی دارای گواهی IP68 است اما با این وجود هنگامی که آن را از آب یا جای مرطوب دیگری خارج می کنید، اجازه دهید خوب خشک شود  سپس خلاف جهت تور مشبک اسپیکر آن را خوب تکان دهید تا آب باقی مانده خارج شود. زمانی که اسپیکر خشک شد به درستی کار خواهد کرد.

 

#فریز شدن برنامه :

تعدادی از برنامه ها فریز می شوند، بعضی ها اظهار دارند که دستگاه تقریبا اغلب اوقات فریز می شود.

راه حل :

  • دستگاه را خاموش کنید. چند ثانیه صبر کنید و دوباره روشن کنید و برطرف شدن مشکل را بررسی کنید.
  • می توانید ریست ساده ای انجام دهید، کافیست دکمه ی پاور را فشار دهید و گرینه ی Resume را انتخاب کنید.
  • همچنین قادرید cache را از برنامه ای که اغلب فریز می شود پاک کنید. به علاوه می توانید cache را از طریق تنظیمات> حافظه و از آنجا می توانید cache تمام برنامه ها را حذف کنید.
  • ریست کارخانه را اعمال کنید.

 

DQA (عامل کیفیت دستگاه) جهت جلوگیری از نمایش مکرر پیام خطای برنامه :

کاربران بسیاری گفته اند که رابط کیفیت دستگاه، مدام پیام خطای برنامه را بدون هیچ دلیلی نمایش می دهد که واقعا آزارنده است. این برنامه ایست که نشان می دهد اتصال وای فای در گلکسی J7 Pro به چه نحو مورد استفاده قرار گرفته است.

راه حل :

  • در ابتدا اتصال وای فای را قطع کنید و سپس مجددا متصل شوید تا ببینید پیام خطای برنامه رفع شده است یا خیر.
  • سپس به تتظیمات بروید و از مدیریت برنامه ها DQA را انتخاب کنید و به اجبار آن را ببندید.
  • در پایان آنچه می توانید انجام دهید این است که به روز رسانی نرم افزار را هر وقت که شد اعمال کنید. سامسونگ نسخه ی جدید را در دسترس قرار داده است که دربردارنده ی رفع مشکلات باگ های گوناگونی است. به تنظیمات بروید و سپس به درباره ی تلفن و در آنجا چشم به راه به روز رسانی نرم افزار باشید.

 

#مشکل J7 Pro در اتصال به اندروید خودرو :

مشکل اندروید خودرو یکی از مسائلی است که مکررا رخ می دهد و مهم است در این فهرست به آن بپردازیم، چرا که کاربران بسیاری از آن گله مندند. به گفته ی آنها زمانی با این مشکل مواجه می شوند که سعی می کنند گوشی را با اندروید خودروی خود متصل کنند. چنانچه اتصال بین ماشین و گوشی انجام شود هم تعدادی از نرم افزارها مانند Spotify باز نمی شوند. راه حل های زیر را دنبال کنید.

  • نصب نرم افزار اندروید وسیله ی نقلیه را لغو کنید و مجددا نصب کنید
  • در صورتی که این مشکل برای هر نرم افزاری پیش آمد، هم خود برنامه و هم اندروید اتومبیل را لغو نصب کنید و Android Auto را با فاصله ی کمی پس از دانلود نرم افزار تنظیم کنید.
  • همه ی کاربران با ترم افزار TouchWiz آشنایی ندارند و به همین دلیل است که گوگل لانچر دیگری را در Play Store در اختیار قرار داده است تا کاربران بتوانند از بین دو لانچر، یکی را که با آن راحت ترند استفاده کنند. Nova Launcher و Google Launcher لانچرهایی هستند که می توان به کار برد.

Nova Launcher لانچر مناسبی است که باعث بروز مشکل نمی شود در حالیکه Google Launcher برای خیلی ها به درستی کار نمی کند و نماد آن در صفحه نمایش یا منوی نرم افزارها نمایان نمی شود.

 

#تاخیر در دریافت اعلان های برنامه ها :

شماری از کاربران J7 Pro گفته اند که اعلان ها را فورا دریافت نمی کنند. قطعا زمانی که دریافت اعلان مربوط به شغل رسمی شما باشد، مشکل بزرگی ایجاد می کند و شما باید به موقع اعلان مربوطه را دریافت کنید. در این صورت راه حل ها  از این جمله اند.

راه حل :

قابلیت ذخیره ی باتری به صورت مکرر، ویژگی فوق العاده ایست که ناپایداری و بی ثباتی را در اندروید 7.1.1 و گلکسی J7 Pro برطرف می کند. بنابراین اعمال تغییرلتی در تنظیمات لازم است و این مشکل را رفع خواهد کرد. به تنظیمات بروید> برنامه ها و سپس روی گزینه ی دسترسی ویژه که در سمت راست بالا قرار دارد ضربه بزنید و از آنجا گزینه ی مصرف باتری را بهینه سازی کنید. منویی به طرف پایین باز می شود و از آنجا گزینه ی تغییر یا change را بزنید که شامل تمام برنامه هایی می شود که در آنها دریافت اعلان نباید به تاخیر بیا تعویق بیفتد.

 

#چرخش خودکار :

علی رغم این حقیقت که قابلیت چرخش خودکار در تنظیمات فعال می شود و در گوشی J7 Pro به درستی کار نمی کند، این معضلی ست که کاربران بسیاری از آن ناراضی هستند.

راه حل :

  • در ابتدا گوشی را خاموش و روشن کنید و برطرف شدن نشکل را مورد بررسی قرار دهید.
  • راه حل بعدی این است که گوشی را به حالت حفاظت شده بوت کنید و ببینید آیا چرخش خودکار عمل می کند یا خیر. اگر کار نکرد، نصب برنامه ای را که به تازگی نصب کرده اید را لغو کنید چرا که امکان دارد بررز مشکل از نصب این برنامه شررع شده باشد.
  • گاهی اوقات ممکن است از ردیاب هایی مانند accelerometer و G-sensor باشد، بنابراین پیشنهاد می شود از GPS و برنامه ی Status Toolbox برای کالیبره ی مجدد این ردیاب ها استفاده کنید و رفع مشکل را بررسی کنید.
  • کنترل چرخش یا Rotation Control برنامه ی دیگری است که در App Store موجود است و به عنوان راهکاری برای این مشکل عمل می کند. این برنامه به شما اجازه می دهد جهت تصویر را به طور دستی تنظیم کنید.

 

نظر :

در حالیکه این مشکلات معمول و رایج محیط کار نسبتا ساده و آسانی دارند، مشکلات متعددی وجود دارد که از عهده ی آنها برآمدن کار دشواریست. به طور چشم گیری، برخی مدل های گلکسی J7 Pro هنوز هم سطح قابل توجهی از قرمزی صفحه را نشان می دهند و  به ایرادات اتصال وای فای اضافه بر مشکلات شارژ وایرلس دچارند.

36 دیدگاه دربارهٔ «مشکلات رایج گلکسی J7 Pro  و راه حل ها»

  1. من خریدم و برنامه گوشی رو بروز کردم و هیچ مشکلی نداره و در حد s8 کار میکنه.بنظر من j7pro تا 3میلیون ارزش داره

  2. من این گوشی و ۸ ماهه که خریدم هیچ کدوم از مشکلاتی که گفتین و بجز داغ شدن گوشی هنگام شارژ و نداره فقط حسگر اثر انگشت j7 pro کنار دوربین نیست.

  3. من تمام عکس های گوشیمو توی پوشه امن گوشی جاسازی کردم ولی الان فعالش میکنم عکسامونمیاره

  4. سلام ببخشید من گوشیم الکی یهو خاموش روشن میشه بی دلیل یهو وسط چت کردن یا موسیقی خاموش میشه دو بار در روز این اتفاق میوفته راه حلش چیه؟؟

    1. سلام من ۳ساله گوشی j7pro دارم.کنار گوشیم ی فلش توسی رنگ افتاده یعنی سمت چپ گوشی.خیلی ریز هست.و صفحه گوشی حالت دو قسمت شده یعنی یکم زرد کم رنگ.بنظر تون چیشده؟مشکل چیه؟صفحه داره میسوزهo

  5. گوشی منم جی سون پرو هست یکساله دارم .ازکنار صفحه صورتی شده.چرا شامل گارانتی نمیشه؟؟؟
    خود بخود شده.میگن زمین خورده.پس چرا اینهمه پول گوشی میگیرن هیچ استفاده ای ازگارانتیش نمیشه کرد.

  6. سلام گوشی من سامسونگj7 امروز صبح یهو خاموس شد دیگه روشن نمیشه میتونین راهنمایی کنید ممنون

  7. سلام گوشی من j7 pro و ۱۰ ماه گوشی خریدم راضی ام . الان دو روز که کنار صفحه یه حاله صورتی رنگ هست..مشکل از چیه؟؟درست میشه یا خیر؟؟

  8. سلام من حدود ۱ سال هست که j7 pro خریدم (۱میلیون و ۳۰۰)خیلی ازش راضیم .با دویتانی که گفتن مثل s8 کارمیکنه موافقم. هیچ نقصی نداره.و واقعا ارزش خرید با قیمت ۳ میلیون هم داره.

  9. من گوشیم j7poro هست ۱۰ ماه خریدم الان جدیدن هنگام تماس با تلفن یا اصلا تماس برقرار نمیشه یا خیلی با کند و با تاخیر زیاد انجام میشه میخواستم بدونم مشگلش چی هست

  10. با سلام و خسته نباشید گوشی من جی ۷ پرو ۲۰۱۷ می باشد با اندروید ۸.۱ اخیرا در سایت sammobile.com جدیدترین برنامه های اندرویدی بر مبنای اندروید ۹ در حال عرضه می باشند برخی از برنامه ها در این گوشی نصب می شوند اما برخی دیگر در واقع اکثر انها نصب نمی شوند ممنون می شوم اگر راهنمایی بفرمایید چطوری این مشکل را می شود حل کرد . با سپاس

  11. من الان نزدیک به دوساله این گوشی دارم موقع ارزونی اقدام کردم به تعویض ال سیدی ولی همه گوشی فروشی ها به من میگفتن ک تا کل ان بنفش شده عوض نکنم هرچقد هم گوشی عوض کنین ال سیدیشو بازم برمیگرده پس بی فایدس اما این هاله بنفش جلو کارایی خوب گوشی هیچه و من میخاستم با j7 2018 عوض کنم ک نظرات و خوندم منصرف شدم

  12. سلام:من یک ساله که j7 دارم و خیلی راضیم.فقط اخیرا خیلی طول میکشه تا شارژ بشه…امیدوارم با توصیه این سایت برطرف بشه…

  13. سلام
    من ده ماهه گوشی جی سون پورورادارم ولی متاسفانه درقسمت اعلان نمیتوانم اعلانی که دوست دارم اضافه کنم ولی درقسمت صدای زنگ گزینه افزودن وجوددارد.

  14. سلام من میخوام واسه گوشیم شارژ بریزم ولی بجای اینکه کد را بیاره به اون زنگ میزنه دیگر کد ها هم همینطور زنگ میزنه

  15. سلام.من ۵ ماهه j7 رو دارم.واقعا گوشی خوبیه.اما از شانس بدم یک ماه بعد از خریدن گوشیم متوجه هاله بنفش کنار گوشیم شدم بهم گفتن بخاطر ضربه این اتفاق افتاده الان کل صفحه رو گرفته و میخوام ال سی دیشو عوض کنم…اگه ال سی دی رو عوض کنم دیگه هاله بنفش برنمیگرده؟بنظرتون کلا گوشیمو عوض کنم یا ال سی دی عوض شه کافیه؟

  16. سلام من الان ۲ ماه گوشی j7رو خریدم پس از یک ماه متوجه یه لکه کوچیک کنار گوشیم شدم بنفش رنگ الان زیاد تر شده وتقریبا کل صفحه گوشی رو گرفت ایا شامل گارانتی میشه؟؟؟؟؟ولی از هرنظر گوشی خوبیه بجز داغ کردن وهاله بنفش

  17. با تمام کارایی خوبی که داره ال سی دی از مقاومت بسیار کمی برخوزداره گوشی من بعد از هفت ماه بنفش شد و سوخت ال سی دی رو با همون قیمتی ک گوشی رو خریده بودم عوض کردم و بعد از سه ماه دوباره سوخت

  18. سلام من گوشی j4 دوماه پیش خریدم برای باراول هشت ساعت گذاشتم شارژشد براباردوم والان که میزارم شارشه اگه از۱۵درصد بزارم ۲ساعت وچهل دقیقه میشه مشکلش چیه چیکارش کنم

    1. سلام
      سرعت شارژ شدن بیشتر به نوع شارژر برمیگرده
      هشت ساعت شارژ شدن زمان زیادیه
      دو ساعت هم همینطور
      با شارژر دیگری تست کنید

  19. من هم گوشي J7 pro دارم ازش راضي هستم ولي تا بحال دوبار شكسته و وقتي هم ميشكنه ال سي دي هي بنفش و بنفش تر ميشه و بعدشم خاموش ميشه كه اين خيلي بده

  20. سلام.گوشی من پریروز با دست خیس پاکش کردم .بعد از اون دیگه لمسش کار نکرد.روشن میشه دکمه هاش کلر میکنن ولی لمسش از کار افتاد چیکار کنم.ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. سلام
      گوشی رو خاموش کنید و در ظرف برنج قرار بدید رطوبت داخل گوشی از بین بره
      بعد از 24 ساعت روشن و تست کنید

  21. سلام گوشی من به مدت دو روزه خیلی دیر شارژ میشه و خیلیم زود شارژ تموم میکنه امروز وقتی رسید به ۱۰ درصد مثل شمارش معکوس در ۱۰ ثانیه به صفر رسیدو خاموش شد میشه راهنمایی کنید چیکارش کنم اخه نمیخوام باتریشو عوض کنم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *