سامسونگ تصویر گلکسی واچ را در وب سایت خود فاش کرد

ما تا کنون نتوانسته ایم رندر فاش شده ای از ساعت هوشمند جدید سامسونگ را ببینیم، ولی به نظر میرسد این شرکت تصویر گلکسی واچ را در وب سایت خود منتشر کرده است. امروز در وب سایت رسمی سامسونگ ایالات متحده گلکسی واچ در فهرست مشاهده شد و برای آن شماره مدل SM-R810 ذکر شده بود.

در حال حاضر مشخص شده که سامسونگ در حال توسعه دو مدل از گلکسی واچ یعنی SM-R800 و SM-R810 است. هردو مدل قبلا توسط FCC تایید شده اند. عکس فاش شده در سایت سامسونگ مربوط به مدل دوم بود در حالی که صفحه حذف شد ولی تصویری از گلکسی واچ فاش شده بود که نشان میداد این مدل 42 میلی متری این ساعت هوشمند است.

برای بررسی ساعت هوشمند Gear Fit 2 Pro سامسونگ با ما در این لینک همراه شوید.

تصویر گلکسی واچ در سایت سامسونگ فاش شد

اخیرا گزارش دادیم که گلکسی واچ در دو مدل با اندازه های نمایشگر مختلف ارائه میشود. و اگر درست باشد مدل منتشر شده در سایت سامسونگ از نوع دوم است. گزارش شده که SM-R800 دارای نمایشگر 1.3 اینچی و اندازه 46 میلی متری دارد. همچنین SM-R810 دارای یک نمایگشر 1.2 اینچی و اندازه 42 میلی متری خواهد بود. بنابراین اندازه مدل دوم به طور رسمی توسط سامسونگ تایید شده است.

این مدل در صفحه ای یافت شد که مدل های گذشته ساعت های هوشمند سامسونگ شامل Gear S2، Gear S3 و Gear Sport قرار داشتند. سامسونگ از برند Gear در ساعت های هوشمند خود دور شده است. و در عوض، گجت پوشیدنی بعدی سامسونگ، گلکسی واچ نام خواهد داشت. به طور انحصاری میتوان تایید کرد که علیرغم حرکت تجاری نام ساعت های هوشمند به گلکسی، ساعت هوشمند با سیستم عامل تایزن طراحی خواهد شد.

همانطور که انتظار میرفت، پس از فاش شدن تصویر، به سرعت توسط خود سامسونگ حذف شد. تصویر لو رفته نشان میدهد که هیچ تغییر و تفاوت عمده ای در طراحی گلکسی واچ با مدل های گذشته وجود ندارد ولی رنگ رز طلایی جدید برای بسیاری از کاربران جذاب خواهد بود.

سامسونگ اعلام کرده که گلکسی واچ را در روز 9 آگوست یعنی همان روزی که گلکسی نوت 9 معرفی خواهد شد، رونمایی خواهد کرد. انتظار میرود هر دو دستگاه از تاریخ 24 آگوست روانه بازار شوند.

 

 samsung galaxy watch 42mm سامسونگ تصویر گلکسی واچ را در وب سایت خود فاش کرد

galaxy watch listing 1 سامسونگ تصویر گلکسی واچ را در وب سایت خود فاش کرد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *