نگاهی به ساعت هوشمند Gear Fit 2 Pro سامسونگ

همه می دانیم که سامسونگ توجه ویژه ای به طراحی دستگاه های خود دارد و این موضوع در ساعت هوشمند Gear Fit 2 Pro سامسونگ نیز بیشتر به چشم می خورد. Gear Fit 2 Pro یکی از برندهای خوش طرح سامسونگ می باشد که مدتی پس از مدل قبلی خود یعنی Gear Fit 2  روانه بازار شد.Gear Fit 2 Pro  تغییر چندانی نسبت به Gear Fit 2  که در سال گذشته تقریبا به قیمت 237 دلار روانه ی بازار شد نداشته است. Gear Fit 2 Pro که در ماه آگوست عرضه شد اکنون یک ساعت هوشمند ضد آب است که در عمق 5ATM نیز آسیبی نمی بیند. این ساعت هوشمند از برنامه ی Spotify و GPS داخلی نیز برخوردار است.

Gear Fit 2 Pro تقریبا به قیمت 215 دلار روانه بازار شد که این قیمت تاکنون تغییری هم نداشته است. لازم به ذکر است که Gear Fit 2  اکنون به قیمت 187 دلار که تقریبا 28 دلار پایین تر از قیمت Gear Fit 2 Pro است موجود می باشد. آن چه که امروز ما در این مقاله می خواهیم به آن به پردازیم این است که آیا ویژگی های جدیدی که در ساعت هوشمند Gear Fit 2 Pro اعمال شده اند ارزش این تفاوت قیمت را دارند یا خیر.

ظاهر Gear Fit 2 Pro

در نگاه اول این ساعت جذاب از نظر ظاهری تفاوت چندانی با مدل قبلی خود ندارد و تغییرات چشمگیری در آن مشهود نیست اما لزوما این امر نمی تواند نطقه ی ضعفی باشد. از آن جایی که سامسونگ از طراحی مدل پیشین این ساعت هوشمند بسیار راضی است اقدامی در جهت تغییر آن نکرده است. این دستگاه از یک نمایشگر خمیده ی 1.5 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 432×216 برخوردار است و در زیر نور خورشید نیز می توان به راحتی نمایشگر این ساعت را مشاهده کرد. بند چرمی این ساعت با گیره ی فوق العاده و بدنه ی مشکی آن به خوبی جفت و جور شده است. این دستگاه از یک دکمه ی Home و یک دکمه ی برگشت به عقب در پنل سمت راست خود برخوردار است.

Gear Fit 2 pro

نحوه ی عملکرد Gear Fit 2 Pro

این ساعت از یک رَم 500MB و حافظه ی داخلی 4GB برخوردار است که می توانید در آن موزیک، برنامه ها و واچ فیس ها را ذخیره کنید. این ساعت هوشمند بر روی سیستم عامل Tizen اجرا می شود و از وای فای 802.11b/g/n2.4GHz و بلوتوث v4.2 نیز پشتیبانی می کند.

Gear Fit 2 Pro دارای سنسور شتاب سنج، فشار سنج، سنسور Gyro و سنسور HR می باشد. در حین انجام ورزش و سایر فعالیت های فیزیکی نیز می توان به راحتی از این ساعت استفاده کرد. Gear Fit 2 Pro از یک GPS داخلی که حتی بدون گوشی نیز کار می کند برخوردار است. در حافظه ی داخلی این ساعت می توان موزیک ذخیره کرد و از طریق هدفون بلوتوثی گوش داد.

Gear Fit 2 pro

سامسونگ حتی استاندارد مقاومت IP68 را نیز تقویت کرده است. بدین طریق ساعت در عمق 5ATM  آب نیز آسیبی نمی بیند و در هنگام شنا کردن می توان بدون نگرانی از این ساعت استفاده کرد. یکی از فوق العاده ترین ویژگی های این دستگاه پشتیبانی از برنامه ی Spotify می باشد. کاربران می توانند موزیک ها را در Gear Fit 2 Pro دانلود کنند و حتی در مواقعی که گوشی همراه آن ها نیست موزیک را پخش کنند. استفاده از UI موجود در سیستم عامل Tizen نسبتا ساده است و از تمامی اطلاعات مربوط به آن می توان با یک بار کشیدن انگشت بر روی صفحه آگاه شد.  UI با عملکرد Find my phone نیز همراه شده است.

ویژگی های باتری

شارژ باتری 200mAh این ساعت تا حدود 48 ساعت نیز با هربار استفاده تمام نمی شود حتی این مدت زمان با استفاده ی گاه و بی گاه از حالت GPS افزایش هم می یابد. به طور خلاصه ساعت هوشمند Gear Fit 2 Pro سامسونگ بدون شک، یک دستگاه بسیار فوق العاده برای افرادی است که به طور روزمره کار می کنند. با استفاده از این ساعت دیگر در هنگام ورزش کردن نیازی به تلفن همراه ندارید. به عقیده ی یکی از کاربران این ساعت زمانی ارزشمند است که افراد بتوانند به طور مرتب از قابلیت های آن مانند GPS, Spotify و ضد آب بودن بهره ببرند. اگر به اخبار به روز تکنولوژی علاقمندید این مطلب را مطالعه کنید : آیا سامسونگ در سال ۲۰۱۸ نیز همچنان به قدرت خود ادامه خواهد داد؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *