نحوه تغییر تم در گوشی های Samsung Galaxy

سامسونگ برای تغییر در رابط کاربری زشت و تقریبا ضعیف Touchwiz، ویژگی های زیادی از جمله تغییر تم را به گوشی های مدرن خود اضافه کرده است. اما اگر هنوز هم از ویژگی های ظاهری گوشی خود ناراضی هستید، می توانید با کمک تم، آن ها را تغییر دهید.

Touchwiz نسبت به دیگر رابط کاربری ها، راحت تر و ساده تر می باشد. اما از نظر ظاهری کمی ضعیف عمل کرده است. به همین دلیل شرکت سامسونگ همزمان با عرضه گوشی Galaxy S6، تنظیمات Theme Store را هم به آن اضافه کرد و پس از آن، گوشی های مدرن آن، همگی این قابلیت را، پشتیبانی می کردند. اگر از گوشی Galaxy خود خسته شده اید، وقت آن رسیده است که ظاهری جدید به آن اضافه کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که به منوی تنظیمات بروید. برای این کار، نوار اعلانات را پایین بکشید و علامت چرخ دنده را که در بالای آن است، بزنید.

تغییر تم گوشی سامسونگ -تم گوشی سامسونگ

به پایین صفحه بروید تا بخش تم ها (Themes) را ببینید. درست است، این همان چیزی است که دنبالش می گردیم.

تغییر تم گوشی سامسونگ -نحوه تغییر تم در گوشی های Samsung Galaxy

این منو، تم هایی را که نصب کرده اید، به شما نشان می دهد. اگر تم را نصب نکرده اید، بدین معنی است که آن تم پیش فرض می باشد.  در پایین، برخی از تم های پیشنهادی نشان داده شده اند. اما اگر به دنبال تم های بیشتر و محبوب تر می گردید، گزینه تم های بیشتر (More Themes) را بزنید. با این کار، وارد برنامه Theme Store می شوید. در اینجا، دنیایی از تم های سامسونگ، منتظرتان هستند.

تغییر تم

قبل از این که نگاه دقیق تری به نصب تم ها داشته باشیم، لازم به ذکر است که یک دکمه کوچک در زیر تب ها (دسته ها، ویژه و همه) به نام اضافه کردن آیکون فروشگاه تم (Add the Theme store icon) وجود دارد. اگر این گزینه را انتخاب کنید، به سرعت می توانید از منوی برنامه ها، وارد این تنظیمات شوید.

تغییر تم

فروشگاه تم، به 3 بخش تقسیم می شود. تم هایی که سامسونگ فکر میکند بهترین هستند، در بخش ویژه (Featured) وجود دارند. در این بخش می توانید، تم هایی را که مورد نظر و دلخواه شما هستند، انتخاب کنید. بخش ویژه، به طور مداوم تغییر می کند و جدید ترین تم ها وارد این بخش می شوند. می توانید تم های رایگان و یا فروشی را انتخاب کنید. تم های فروشی، معمولا از جذابیت بیشتری برخوردار هستند.

تغییر تم

اگر به دنبال چیز خاصی هستید، مثلا یک طرح رنگی و جدید، باید به بخش دسته ها (Categories) بروید. در اینجا گزینه های مختلفی وجود دارند.

تغییر تم

در نهایت، اگر می خواهید انواع تم ها را به صورت همزمان مشاهده کنید، بخش همه (All) را انتخاب کنید. البته می توانید تم ها را بر اساس محبوبیت، قیمت و زمان انتشار، طبقه بندی کنید.

تغییر تم

وقتی که تم مورد علاقه تان را انتخاب کردید، آن را باز کنید تا منوی جزییات نمایان شود. همچنین می توانید اسکرین شات های هر تم را مشاهده کنید.

تغییر تم

پس از انتخاب تم مورد نظر، گزینه دانلود را بزنید. این تم به صورت خودکار و بلافاصله نصب خواهد شد. پس از اتمام کار، گزینه اعمال (Apply) را بزنید.

چند ثانیه بعد، تم شما راه اندازی خواهد شد. اگر می خواهید تم قبلی خودتان را اعمال کنید، به منوی لیست تم ها بروید و به سادگی آن را انتخاب کنید.

تغییر تم

همچنین بخوانیدمعرفی بهترین تم های رایگان سامسونگ در سال ۲۰۱۸

29 دیدگاه دربارهٔ «نحوه تغییر تم در گوشی های Samsung Galaxy»

  1. من همون دانلود رو که میزنم میزنه (دانلود تم ها در نمایش شکل های دکمه ممکن نیست)چیکار کنم

  2. سلام،من وقتی میخوام تم دانلود کنم مینویسه نمایش شکلهای دکمه رو خاموش کنید
    باید چی ‌کار کنم؟

  3. سلام من گوشی سامسونگ گلکسی جی شیش پلاس خریدم و گوشی رو بروزرسانی کردم بعد از بروزرسانی تم گوشی عوض شود من میخواهم به طرح قبلی بر گردد با ید چه کار کنم

    1. سلام
      آپدیت باعث این تغییر بوده و اگر از تم اصلی گوشی استفاده کرده باشید این کار به راحتی ممکن نیست

  4. سلام من وقتی میخوام تم دانلود کنم مینویسه نمایش شکل های دکمه را خاموش کنید.
    چیکارباید بکنم?
    لطفا راهنماییم کنید.

  5. سلام من چند تا تم از کانال تلگرام دانلود کردم و نصب کردم…میرم توی گلکسی تم و میخام اعمالش کنم ولی هیچ کدوم از تم هایی که نصب کردم نیمدن فقط پیش فرض وجود داشت ..مشکل از چی هست؟؟

    1. سلام
      تم هایی که از تلگرام دانلود می شوند ،مشخص نیست که از چه منبعی منتشر می شوند و قابل اعتماد نیستند

  6. سلام من از تو تلگرم یه تم نصب کردم خیلی قدیمی و مزخرفه الانم میخام برگردونمش به تم اصلیه گوشیم نمیتونم کمکم کنید😭😭😭

  7. سلام من تم پیش فرض گوشیم رو آپ دیت کردم شکل های دکمه ای که پایین نشون میداد رفته و به جاش سه تا خط قرار گرفته که استفاده ازشون خیلی سخته چطور میتونم برگردانم به حالت قبلی؟
    گوشیم مدلش A50 مدل ۲۰۱۹ است

  8. با سلام
    وقتی می خوام تم جدید بگیرم موقع ای که می خوام دانلود بکنم جمله ( برای دانلود این طرح زمینه ، نمایش شکل های دکمه را خاموش بکنید ) می اید از کجا و چوری باید شکل دکمه را خاموش بکنم لطفا راهنمایی بکنید . ممنون میشم ( گوشی سامسونگ j 6)

  9. سلام
    مثل اینکه پیام خاموش کردن شکل های دکمه مشکل خیلی از عزیزان هست خواهشا اگر اطلاعات دارید بفرمایید چون بنده هم همین مشکل رو دارم
    سپاس

    1. سلام
      در نرم افزار تم ، آیکون هارو به حالت اولیه یا پیشفرض تنظیم کنید و نتیجه رو اعلام کنید لطفا

  10. سلام وقت بخير، تم رو عوض كردم اما ميخوام برگرده به حالت قبل كه اوليه ش بود، چكااااار كنم؟😭😭😭😭

  11. سلام من میخوام تم اصلی گوشی را برگردونم ولی نمیشه کمک کنید از گلگسی استور تم گرفتم ازش راضی نیستم میخوام برش گردونم اصلی نمیشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *