معرفی و دانلود بهترین تم های رایگان سامسونگ

برند سامسونگ به خاطر نوع خاص سخت افزار و نیز سیستم touchwiz صفحه خانه، محبوب است. سامسونگ همچنین سیستمی به نام  SDK دارد که برای طراحی تم ها و آیکون ها و غیره برای touchwiz است. بله همین خاطر، تعداد زیادی از تم های مختلف سامسونگ در بازار وجود دارد. در اینجا ما بهترین تم های رایگان سامسونگ را به شما معرفی می کنیم.

البته که برای شخصی سازی تم گوشی همیشه می توانید از لانچر هایی مانند Nova Launcher  استفاده کنید. هرچند که اجرای تم های آماده توسط لانچر ها بهترین کار است زیرا در این حالت می توانید قابلیت هایی مانند Quick settings، notification panel ، lock screen ،  always on the displayو غیره را نیز شخصی سازی کنید.

ابتدا بخوانید : نحوه تغییر تم در گوشی های Samsung Galaxy

برای پیدا کردن تم گوشی تنظیمات را باز کنید. قسمت Launch Wallpapers and themes انتخاب کنید. در صفحه تم ها دنبال تم های پایین بگردید یا اسم آن ها را سرچ کنید. وقتی که یکی از تم ها را فعال کردید، اگر از ویجت ها، آیکون ها و یا تصویرزمینه ها خوشتان نیامد، می توانید بعدا آن ها را تغییر دهید.

تم گوشی سامسونگ
تم گوشی سامسونگ

Pixelize  یا PixelizeD Samsung Theme

همانطور که شاید از اسم این تم حدس زده باشید، این تم همان تم گوشی Pixel   گوگل است. تنها فرق بین تم های Pixelize با PixelizeD این است که اولی سفید است اما دومی از سایه های تیره نیز استفاده کرده است.

هر دو تم توسط Cameron Bunch طراحی شده اند. این دو تم در جامعه اندرویدی بسیار معروف هستند. و در آخر بدانید که برای تجربه کردن تم گوشی Pixel می توانید از لانچر ها برای تنظیم کردن ویجت ها، تصویر زمینه ها، پک آیکون ها استفاده کرد.

تم گوشی سامسونگ-دانلود تم سامسونگ-تم گوشی
تم گوشی سامسونگ

Oreo  و Oreo Dark Samsung Theme

این تم مانند تم قبلی نیست. این تم ها توسط سازنده تم معروف MINU طراحی شده اند. در این تم ها خبری از آیکون ها و طراحی های رنگی نیست؛ بلکه در این تم ها از طیف ساده خاکستری استفاده شده که آنها را از بقیه تم ها منحصر به فرد می کند. تک رنگی بودن علامت ها و آیکون ها نکته مثبت تم Oreo_Black است زیرا آن را از حالت درخشان خارج کرده است.

هرچند اگر که از طراحی های درخشان و روشن خوشتان می آید، می توانید تم زیر را که توسط Filipe Leite طراحی شده است را دانلود کنید.

تم گوشی سامسونگ-دانلود تم گوشی سامسونگ
تم سامسونگ

High Contrast Theme II

اگر که از تم های تاریک خوشتان می آید، این تم طراحی شده توسطtheme . seller ، همان چیزی است که نیاز دارید. همانطور که از اسمش پیداست، پس زمینه سیاه و نوشته ها سفید هستند. آیکون ها نیز بسیار خلاقانه هستند اما زیاد تیره نیستند. یکی دیگر از این نوع تم ها High Contrast 1 است.

Screenshot 20180406 211709 Samsung Themes معرفی و دانلود بهترین تم های رایگان سامسونگ

Lemon

 این تم، تمی جدید و زیبا طراحی شده توسط aire design است. دو طیف رنگی در آن وجود دراد. رنگ لیمویی که از اسمش پیداست. خوبی این رنگ این است که چشم را اذیت نمی کند. این تم را با حجم 2.2 MG می توانید از Samsung Theme Store  دانلود کنید. طراح این تم برای طراحی تم های منحصر به فردی با عنوان ها Lonely ، Dreamy ، Bridge و The Sea Cliff شناخته شده است.

Screenshot 20180406 211328 Samsung Themes معرفی و دانلود بهترین تم های رایگان سامسونگ

Black Onix

اگر فیلم Tronرا دیده باشید، این تم برای شما آشناست. در طراحی این تم از خط های نورانی استفاده شده است. همچنین نورانی بودن آیکون ها ، علامت ها، صفحه شماره گیر، مخاطبین ، صفحه پیامک و غیره ، قابل توجه است.

Screenshot 20180406 211751 Samsung Themes معرفی و دانلود بهترین تم های رایگان سامسونگ

The White

این تم طراحی شده توسط MINU دقیقا مخالف تم High Contast است که در بالا معرفی کردیم. تصویر زمینه و پس زمینه مانند مروارید سفید هستند؛ در حالی که آیکون ها، علامت ها، متن ها و غیره از طیف رنگی سیاه هستند. پس اگر از تم های سفید و سیاه خوشتان می آید این تم برای شما عالی است.

شاید از تم Dark Mint نیز خوشتان بیاید. این تم نیز توسط همان طراح قبلی طراحی شده است باز هم مانند تم قبلی دارای طیف سفید است. طراحی آیکون های آن منحصر بفرد هستند.

یکی دیگر از این نوع تم ها Cat Theme است که توسط Funi طراحی شده است. در این تم از طیف صورتی برای علامت ها و آیکون ها استفاده شده است.

Screenshot 20180406 211442 Samsung Themes معرفی و دانلود بهترین تم های رایگان سامسونگ

دیگر تم های برتر سامسونگ در سال 2019

تم های رایگان سامسونگ معرفی و دانلود بهترین تم های رایگان سامسونگ

[MINU] تم Rain Drop

2 تم های رایگان سامسونگ 550x978 معرفی و دانلود بهترین تم های رایگان سامسونگ

[bear]  تم s8s9s10s10+ Colorful summer beach

2 تم های رایگان سامسونگ معرفی و دانلود بهترین تم های رایگان سامسونگ

[PAS]  تم Metalpolis Theme

4 تم های رایگان سامسونگ 550x978 معرفی و دانلود بهترین تم های رایگان سامسونگ

[LSA] تم Night of The Star Theme

4 تم های رایگان سامسونگ معرفی و دانلود بهترین تم های رایگان سامسونگ

[TZ] تم TigerYawnUX

6 تم های رایگان سامسونگ 550x978 معرفی و دانلود بهترین تم های رایگان سامسونگ

HiHi Luxurious emerald green s8 s9(Animated)free

لیست تم های سامسونگ که امتحان آن ها پیشنهاد می شود در Galaxy Store

  • Canvas  توسط  ‘Pabodi Upekshala”
  •  Sparklingتوسط  WoOS_Design
  •  sandbeachتوسط  maihe
  •  Dark Mint توسط  MINU
  • EiD – Brown
  • AmyOS
  •  Space V1توسط  THENEW

بهترین تم های سامسونگ برای One UI یا اندروید 9

۱- تم High Contrast

  • توسعه دهنده: theme.seller
  • قیمت: رایگان

تم High Contrast یکی از اولین تم ها سازگار با رابط کاربری گوشی های هوشمند سامسونگ در استور تم این شرکت است. اگرچه به صورت پیش فرض تم One UI ترکیب مشکی و خاکستری است که ما دوست نداریم، از این رو جایگزین بهتری پیدا کردیم. High Contrast یک تم کاملا تاریک بوده و دارای عناصر رنگی زرد است که می توان آن را روی تمامی دستگاه های اندروید جدید سامسونگ اجرا کرد. بنابراین می توان آن را یکی از بهترین تم های تاریک رابط کاربری سامسونگ دانست.

۲-تم Halftone Contrast

  • توسعه دهنده: butterfly-effectedGmbH
  • قیمت: ۱.۵ دلار

Halftone Contrast دیگر تم تاریک مناسب دستگاه های گلکسی سامسونگ است که پیشنهاد می شود. این تم بسیار فوق العاده بوده و پس زمینه زیبایی هم دارد.

۳- تم Blac UI

  • توسعه دهنده: Lucas Kendi
  • قیمت: رایگان

Blac UI یکی از تم های تاریک مورد علاقه ماست. این تم بخش عمده آن تاریک و مشکی بوده اما قسمت فلش مانند هم با رنگ آبی پررنگ برای آن در نظر گرفته شد. این تم شباهتی هم به تم محبوب Substratum نیز دارد. خوشبختانه توسعه دهنده Blac UI هزینه ای برای آن در نظر نگرفته و می توان این تم را رایگان دریافت کرد. متاسفانه در بخش تنظیمات سریع کشویی خبری از تم تاریک نیست و بیشتر شامل بخش اصلی تنظیمات و سایر قسمت های رابط کاربری می شود. ما این تم را یک هفته تست کردیم و بدون شک باید آن را یکی از بهترین تم های تاریک دستگاه های گلکسی به شمار آورد.

۴- تم Purple Gradation

  • توسعه دهنده: aire design
  • قیمت: رایگان

دانلود بهترین تم های سامسونگ

تم بعدی که می خواهیم معرفی کنیم از رنگ پس زمینه بنفش برخوردار است. تمی رایگان که شامل آیکون های جذابی شده و به عنوان Purple Gradation شناخته می شود. این تم را می توان در اندروید نوقا، اوریو و فریم ور پای بدست آورد و تجربه خوبی کسب کرد.

۵- تم Neon Bright Lights

  • توسعه دهنده: Beijing Curious Cat Technology
  • قیمت: ۱.۶ دلار در حال حاضر رایگان

تم Neon Bright Light یکی از ۲۳ تمی بوده که ما سال گذشته خریداری کردیم و هر روز توانستیم انرژی مثبتی از این تم تاریک کسب کنیم. اگرچه این تیم رایگان نیست اما ارزش خرید را دارد. ما انیمیشن رنگارنگ و تم جذاب پس زمینه AOD آن را می پسندیم.

البته توسعه دهنده آن برای مدت محدودی تصمیم گرفت تا این تم را به رایگان ارائه دهد.

۶-تم Mans Power

  • توسعه دهنده: aire design
  • قیمت: ۱.۹۹ دلار

تم بعدی مورد اشاره به عنوان Mans Power شناخته می شود. این تم نیز یکی از گزینه های محبوب ما بوده که آن را مناسب دستگاه های گلکسی سامسونگ می دانیم. البته طراحی این تم به صورتی است که بهتر بوده آن را Spiderman’s Power بدانیم. با ترکیب رنگی قرمز و آبی و منو تاریک جذابیت تم مورد اشاره بسیار بالاست.

۷-Metal Layered

  • توسعه دهنده: aire design
  • قیمت: ۱ دلار

اگر شما به دنبال یک تم با پس زمینه مشکی هستید، بدون شک Metal Layered گزینه مناسب است. این تم شما را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد و نباید ساده از کنار آن عبور کنید. ما واقعا این تم را دوست داشته و همه موارد آن قابل سفارشی سازی است. صفحه نمایش را اگر توجه کنید حقیقتا لذت بخش و زیباست.

۸-Polygon Bird

  • توسعه دهنده: butterfly-effectedGmbH
  • قیمت: ۱.۶ دلار

اگر آبی رنگ مورد علاقه شماست بدون شک این تم را می توانید در دستگاه گلکسی سامسونگ خود تجربه کنید. پک Blue Abyss را در این تم کسب کنید و از رابط کاربری تلفن هوشمند خود لذت ببرید. این تم در فروشگاه سامسونگ با قیمت ۱.۶ دلار قابل دریافت است و رایگان نیست.

دانلود بهترین تم های سامسونگ

۹-Color Neon

  • توسعه دهنده: AIRE DESIGN
  • قیمت: ۲.۵ دلار

دیگر تم تاریک دستگاه های گلکسی سامسونگ که قابل پیشنهاد است، Color Neon نام دارد. تمی که توسعه تیم AIRE DESIGN ساخته شده و البته قیمت کمی هم ندارد و برای دریافت آن باید ۲.۵ دلار هزینه کنید.

این تم را می توان شگفت انگیز دانست و رابط کاربری گوشی هوشمند سامسونگ شما را بی نظیر می سازد. بنابراین توصیه می کنیم آن را از فروشگاه سامسونگ دریافت کنید.

۱۰-Black Edition V2

  • توسعه دهنده: Samsung
  • قیمت: رایگان

تاکنون به تم های متعددی اشاره شد اما یکی از تم های جذاب دستگاه های گلکسی سامسونگ، Black Edition V2 است. این تم توسط سامسونگ ساخته شده و به رایگان دردسترس کاربران دیوایس‌های گلکسی سامسونگ قرار می گیرد. این تم رایگان برجسته مشکی بوده و مناسب افرادی است که به دنبال تم رایگان تیره هستند و علاقه بسیاری به این نوع تم دارند. بنابراین لازم نیست هیچ پرداختی برای آن داشته باشید.

امیدواریم از این لیست لذت برده باشید. 

3 دیدگاه دربارهٔ «معرفی و دانلود بهترین تم های رایگان سامسونگ»

  1. با سلام من معین هستم اولا از سایت عالیتون سپاس گزارم دومون یک شکایت دارم از سامسونگ اینکه اندروید۷ شاید آخرین ورژن بسیاری از گوشی های خود هست سوالم اینه که سامسونگ تو نمی تونی چند گوشی رو مدریت کنی حالا ۱۰۰ مدل شبیه هم زدی که چی بشه وقتی نمی تونی فایل فشردهی اندروید ۸ رو بفرستی الکی گوشی وارد نکن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *