آشنایی با بهترین بازی های اندروید در سال 2020

بازی های موبایل شاید سطح گرافیکی یک بازی کنسول یا رایانه شخصی را نداشته باشند، اما در بحث سرگرم شدن یک گزینه فوق العاده محسوب می شوند. بخصوص اینکه به لطف کاربری راحت گوشی های هوشمند، همیشه دردسترس بوده و افراد می توانند هر از گاهی به تجربه یک بازی موبایل مطابق با سلایق خود بپردازند.

قطعا در ایام قرنطینه ممکن است سرگرمی خاصی در خانه نداشته باشید و بخواهید بازی اندرویدی جالبی روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. ما در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین بازی های اندروید در سال 2020 آشنا سازیم.

عناوینی که برای سیستم عامل اندروید هم دردسترس قرار گرفته و بازیکنان موبایل می توانند با پرداخت یا به صورت رایگان آنها را دریافت کنند. به هر حال تجربه هریک از آنها کم نظیر بوده و به شدت شما را سرگرم خود می سازند. با ما همراه باشید.

اگر از علاقمندان بازی های ایرانی هستید و در حال بازی، بازی امیرزا می باشید. ما در لیستی کامل جواب بازی آمیرزا را گرد آوری کرده ایم که در سامسونگ یار قابل مشاهده می باشد .

Monster Legends

Monster Legends عنوانی زیبا و جذاب در سبک شبیه ساز میباشد و به تازگی توسط استودیو Social Point ساخته و پرداخته شده و به صورت رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود 2 میلیون نفر امتیاز فوق العاده 4.5 از 5.0 و بیش از 50 میلیون بار دانلود را تجربه نموده است.

در بازی Monster Legends شما باید هیولاها را رام کنید و با اصلاح نژاد آنها گونه های جدیدی را به وجود آورید. با باز کردن مهارت های جدید و قدرت های شگفت انگیز گروه ها هیولای وحشی خود را بسازید و آن ها را آماده ماجراجویی و نبرد با دشمنان و شکست دادن آنان نمایید. ماجراجویی هیولا های شما از همین حالا آغاز شده است پس شما هم به آنان ملحق شوید و از تجربه این بازی کامل بر روی گوشی و تبلت اندرویدی خود لذت ببرید.

از این عنوان اندرویدی نباید به سادگی گذشت زیرا به شدت شما را سرگرم می کند.

لینک دانلود

Clash Royale

بنابراین در این عنوان می توانید یک تجربه سراسر هیجان را در کنار دوستان خود به صورت آنلاین داشته باشید. گفتنیست کلش رویال را نمی‌توان به صورت آفلاین تجربه کرد و به طور حتم باید از اتصال به شبکه استفاده نمود.

Marvel Strike Force

در بازی نقش‌آفرینی پر از اکشن MARVEL Strike Force که به صورت رایگان برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی ارائه می‌شود برای مبارزه در کنار متحدان و رقبای خود آماده شوید. یک حمله به زمین آغاز شده و ابرقهرمانان و تبهکاران همراه هم در حال دفاع می‌باشند! با ساخت تیم نهایی خود که شامل مرد عنکبوتی، دکتر عجیب، گروت، راکون موشکی، لوکی، الکترا، کاپیتان امریکا و مرد آهنی است، دفاع را رهبری کنید. زمان مبارزه است! تیم خود را آماده کرده و برای نبرد نجات زمین آماده شوید!

تیم حمله خود را تشکیل داده و ارتشی نیرومند از ابرقهرمانان مارول را ایجاد نمایید. می‌توانید لباس ابرقهرمانان و تبهکاران را سفارشی‌سازی کرده تا از همیشه نیرومندتر شوند.

کسی که به مبارزه می‌فرستید مهم است. قهرمانان خاص را با هم جفت کنید تا حرکات ترکیبی را اجرا کرده و دشمنان را پاکسازی کنید. تخصص در نبردهای 5 به 5 به شما قدرت شکست دادن بزرگترین دشمنان جهان مارول را می‌دهد. به نوعی این عنوان را باید یک بازی ابرقهرمانی دانست که بدون شک تجربه خوبی هم رقم می زند.

لینک دانلود

Boris and the Dark Survival 

این بازی داستانی جالب و آمیخته با ماجراهای اسرارآمیز دارد. بوریس یک گرگ است که شرایط زندگی مساعدی ندارد. او برای اینکه مایحتاج زندگی خود را تأمین کند مجبور می شود تا به یک استودیوی کارتون سازی متروکه برود تا بلکه بتواند در آنجا چیزهای به درد بخوری پیدا کند. اما بی خبر از اینکه این استودیو حالا خانه شخصیت منفی داستان یعنی هیولای جوهری یا Ink Demon است. پس از دانلود بازی بوریس و بقا در تاریکی شما باید به آن کمک کنید تا آیتم های مختلفی را پیدا کرده و پازل های بازی را حل کند. شما باید تمام نقاط این استودیو را بگردید تا چیزهایی که بوریس نیاز دارد پیدا و جمع آوری کنید.

با دانلود بازی بوریس و بقا در تاریکی چالش های زیادی در مسیر شما قرار خواهند گرفت که انرژی و استقامت یکی از آن ها است. هر مقدار که راه بروید و انرژی مصرف کنید، مقدار این استقامت نیز کم می شود و شما برای پر کردن مجدد آن باید آیتم های انرژی زا را پیدا کنید که در نقاط مختلفی از بازی قابل پیدا کردن هستند. گرافیک این بازی بسیار عالی و به شکلی هنری انجام شده است. بازی از نمای بالا دنبال می شود و شما می توانید با کمک گیم پد مجازی بوریس را به اطراف حرکت دهید.

لینک دانلود

Game Dev Tycoon

بازی های شبیه سازی اندروید می توانند یک موقعیت در دنیای واقعی را برای شما شبیه سازی نمایند و تجربه ی کامل انجام ان کار در دنیای واقعی را به شما بدهند. در این بازی ها مبنای اصلی شباهت بازی به عملی که در واقعیت انجام می دهید است.

بازی Game Dev Tycoon یک بازی در سبک شبیه سازی است که توسط استودیو Greenheart Games ساخته و منتشر شده است. در این بازی شما به عنوان یک بیزینس من قرار میگیرید و بادی سرمایه گذاری های مختلفی انجام دهید. اما زمینه ی اصلی سرمایه گذاری شما بازی های ویدئویی است و باید با سرمایه گذاری صحیح بهترین ها را به بازار عرضه کنید و بتوانید سود زیادی را کسب کنید.

همان طور که گفته شد بازی Game Dev Tycoon شما را به عنوان یک کمپانی بازی سازی در دهه 80 قرار می دهد و باید بتوانید سرمایه ی خود را به خوبی خرج کرده و پیشرفت نمایید. باید به عنوان یک سازنده ی بازی ظاهر شده و ایده های مختلف را تبدیل به بازی های نمونه ی بازار کنید. با پیشرفت می توانید شرکت و کمپانی خود را به مکان های بزرگ تر و محهز تر منتقل نمایید. همچنین باید در مورد تکنولوژی های جدید به تحقیق بپردازید تا بتوانید بازی هایی بر مبنای استاندارد های روز دنیا منتشر کنید.

Rest in Pieces

داستان بازی Rest in Pieces درباره گروهی از مجسمه های چینی است که در یک لجن عمیق به دام افتاده اند. در حالی که بیشتر آنها باید درمورد افکار دلپذیر آرزو کنند ، این روح های بیچاره و ضعیف کابوس زده شده اند. شما تنها کسی هستید که می توانید آنها را از کابوس خود بیدار کنید. بازیکن باید این آویزهای گرانبهای چینی را هنگام حرکت آنها را از طریق جاده هرج و مرج کنترل کند. در بازی هدف شما پیدا کردن 3 چشم برای بیدار کردن آنها و نجات جان آنها از تاریکی است. عنوان Rest in Pieces یک بازی بسیار منحصر به فرد با یک مفهوم جالب است. باید شخصیت های ساخته شده از پرسلن شکننده را از طریق خطرات متعدد تغییر دهید. شما باید به هر 3 چشم دروازه درخشان برسید تا هر شخصیت را از کابوس خود بیدار کرده و روح آنها را از درک شر نجات دهد.

در بازی Rest in Pieces هر کاراکتر از نظر ظاهری شکل خاص خود را دارد که بر سرعتی که آنها از یک طرف به طرف دیگر می چرخند تأثیر می گذارد. به عنوان مثال فیل است که روی یک توپ قرمز ایستاده است. او در ابتدا کند است ، اما به دلیل اندازه مانع از این کار سخت می شود و باعث می شود که او بتواند نوسانات خود را ادامه دهد.

در بازی Rest in Pieces هیجده شخصیت منحصر به فرد در اشکال مختلفی ارائه می شوند. بعضی از آنها به دلیل طراحی خود به طور مداوم می چرخند در حالی که برخی دیگر برای کنترل غیرقابل پیش بینی هستند. این باعث می شود که هر شخصیت چگونگی کنترل آنها را حس متمایز و سرگرم کننده کند. در هنگام طی کردن یک مسیر از پیش تعیین شده ، هدف اصلی شما این است که موانع موجود در نور را تغییر دهید و در مسیر حرکت کنید. حتی ممکن است برخی از طرف صفحه به شما هجوم بیاورند. همچنین موانع ثابتی در محیط بازی وجود دارد که شما باید به هر قیمتی از آن جلوگیری کنید.

در بازی Rest in Pieces مسیر به رنگ سفید است و به شما فضایی را می دهد که در تاریکی قابل مشاهده است. در طی هر مرحله از سفر به یک دروازه چشم برخورد خواهید کرد و هنگامی که از آن عبور کردید پالس انرژی را ارسال می کند که به نیرویی که به طور مداوم به شما آسیب می رساند ضربه می زند. با این حال ، او با افزایش نیرو های خود تلافی می کند تا شما را متوقف کند.

در بازی Rest in Piecesهر شخصیت دارای 3 چشم دروازه است که باید از آنها عبور کنند تا کابوس خود را تکمیل کنند و از کابوس خود بیدار شوند. مسیرها به صورت متفاوت تولید می شوند بنابراین هیچ دو سفر یکسان نیستند. با پیشرفت دشمنان و موانع بیشتری به نظر می رسد که شما را امتحان کرده و جلوی شما را بگیرند. همچنین برخی از شخصیت ها توانایی ویژه خود را دارند که به آنها امکان می دهد موانع را برای مدت زمان کمی گول بزنند. این توانایی فقط در هر بار ممکن است یک بار استفاده شود ، بنابراین از آن کم استفاده کنید. در هر یک از آنها 6 کابوس و 3 کاراکتر وجود دارد.

برای نجات هر روح ، باید اطمینان حاصل کنید که در آن هیچ آسیبی نبینید و به همه 3 دروازه چشم ضربه بزنید تا نجات پیدا کنند. به طور کلی در گیم پلی بازی 54 چشم برای باز کردن وجود دارد بنابراین برای افرادی که از هدف کامل کردن اتمام کار لذت می برند قابلیت پخش مجدد وجود خواهد داشت. با اتمام رساندن مراحل بازی Rest in Pieces شما به الماس های طلا خواهید رسید. می توانید این الماس ها را برای باز کردن کاراکترهای جدید جمع کنید و در صورت مرگ از الماس نیز می توان برای احیای خود استفاده کرد.

لینک دانلود

123 آشنایی با بهترین بازی های اندروید در سال 2020

Bloons TD 6

با دانلود Bloons TD 5 می توانید چالش های هیجان انگیز بسیاری را به صورت روزانه تجربه کرده و سرگرم شوید. این بازی بخش های متنوعی برای شما خواهد داشت و می توانید در گرافیک ساده بازی برجک های خوبی را ساخته و از انها برای دفاع از قلعه خودتان استفاده نمایید. بازی دارای بخش های زیادی می باشد که اصلی ترین آن دفاع از قلعه در برابر حمله های متعددی است که به شما می شود.

با دانلود این بازی می توانید کارکنان زیادی را استخدام کنید تا کارهای روتین بازی را انجام داده و در این مسیر به شما کمک کنند. بازی دارای بهترین بخش های چالش است و می تواند عمق بی نظیری از رقابت را در شما ایجاد کند. بازی روی سیستم عامل اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

یکی از عناوین اندرویدی که تجربه آن بسیار سرگرم کننده و لذت بخش است.

لینک دانلود

Exploding Kittens 

Exploding Kittens یک بازی کارتی از استودیوی بازیسازی Exploding Kittens می باشد که در مارکت اندروید به قیمت 1.99 دلار منتشر شده است. در این بازی اندروید در ابتدا کارت ها روی میز قرار می گیرند و بازیکنان باید به ترتیب باید کارت ها را بکشند و شما نیز باید کارت‌ها را بکشید و تمام هدفتان این است که کارت گربه انفجاری را نکشید و زمانی که یک نفر کارت بچه‌گربه انفجاری را می‌کشد باعث منفجر شدنش می‌شود و از بازی بیرون می‌رود. همچنین در صورتی می توانید به بازی ادامه دهید که یک کارت خنثی کننده برای کارت مشکی انفجاری داشته باشید و بدین ترتیب کارت انفجاری را با کارت خنثی کننده عوض می کنید و آن را در بین کارتها و در مکان دلخواه قرار می دهید.

بنابراین تجربه این بازی کارتی بسیار مهیج و سرگرم کننده است که نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد.

لینک دانلود

Call of Duty: Mobile

بسیاری از شرکت‎های معروف بازی‎سازی تصمیم گرفتند از صنعت بازی‎های موبایل عقب نمانند. آن‎ها با بازسازی عناوین بسیار محبوب گیمرها از پلت‎فرم‎های دیگر قصد دارند قدرت خود را در دنیای موبایل نیز به رخ سایرین بکشند. در این بین Activision تصمیم گرفته است با ساخت بازی Call of Duty: Mobile  دوباره همان شور و هیجان بازی ندای وظیفه را این دفعه به روی دستگاه‎های موبایل آورد. بازی کال اف دیوتی: موبایل، با همکاری شرکت Tencent Games، سازنده بازی پرطرفدار پابجی موبایل در حال توسعه است تاکنون نسخه اندرویدی این بازی به صورت محدود منتشر شده.

بازی اکشن و تیراندازی که قطعا افراد زیادی با آن خاطرات دارند و آن حرکات آهسته گلوله و طراحی گرافیکی بالای این بازی کامپیوتری را فراموش نمی‎کنند. در این بازی با ورود به عرصه نبرد باید همگام با سایر سربازها بدون وقفه مبارزه کنید. می‎توانید از بین شخصیت‎های گوناگون با ظاهر متنوع یکی را انتخاب کنید. تنوع اسلحه‎های بازی بالا است و می‎توانید آن‎ها را ارتقا دهید یا حتی قطعاتشان را سفارشی کنید.

طراحان بازی برای مبارزه‎های درون زمین حالات مختلفی را در نظر گرفتند و باید چالش‎های جذاب هر حالت را به پایان برسانید. شیوه نمایش بازی به صورت اول شخص است و گیم‎پلی حرفه‎ای بازی به شما اجازه می‎دهد به سادگی جابه‎جا شوید و هدف‎گیری کنید. مبارزه بهتر در زمین نبرد به معنای بالا رفتن رتبه شما در جدول رتبه‎بندی است. یکی از نقاط قوت بازی Call of Duty: Mobile گرافیک بسیار بالا است که در انتقال هیجان مبارزات نقش اساسی را دارد. محیط اطراف بازی تنوع بالایی دارد و با آیتم‎های جذابی پر شده است.

طراحان بازی برای پویاتر کردن بازی و واقعی‎تر نشان دادن آن از گرافیک سه بعدی با کیفیتی استفاده کردند که با بهینه‎سازی‎های لازم روی دستگاه‎های موبایل به خوبی اجرا می‎شود. بنیاد بازی کالاف دیوتی موبایل براساس رقابت شانه به شانه با سایر بازیگران است. شما در این بازی در چندین نقشه کلاسیک و حالات مختلف از سری بازی‎های ندای وظیفه به مبارزه می‎پردازید از جمله Call of Duty: Black Ops و سری ابتدایی Modern Warfare.

لینک دانلود

Tropico 

بازی کامپیوتری تروپیکو 6 یک بازی استراتژیک در سبک Game شبیه سازی ، شهرسازی و مدیریتی می باشد که توسط استودیو لیمبیک (Limbic Entertainment) توسعه یافته و کمپانی کالیپسو مدیا (Kalypso Media) آن را در سال 2019 منتشر نمود.بازی کامپیوتری Tropico 6 اولین نسخه از این مجموعه است که با موتور آنریل (Unreal Engine) ساخته می‌شود.

Tropico 6 نام جدیدترین نسخه از سری بازیهای تروپیکو است که بسیاری از هواداران بازی‌های مدیریتی منتظر آن بودند. از جدیدترین پیشرفت‌ها و قابلیت‌های اضافه شده به این نسخه می‌توان به اضافه شدن قابلیت رهبری یک مجمع‌ الجزایر اشاره کرد. در این حالت می‌توانید جزیره‌های مختلف و متعددی را تحت کنترل و یا برای آسان ‌تر شدن راه‌های ارتباطی آن‌ها را با پل به یکدیگر متصل کنید. از سویی دیگر کاربران می‌توانند بناها و ساختمان‌های تاریخی مختلف که در جهان واقعی وجود دارند را در شهر خود استفاده کنند. این بازی را می توانید بصورت تک نفره ، دو نفره ، چند نفره ، تحت شبکه ، آنلاین یا آفلاین انجام دهید همچنین شما میتوانید از دسته بازی برای کنترل استفاده کنید.

بازی Tropico 6 محصولی از شرکت Kalypso Media می باشد که توسط Limbic Entertainment توسعه داده شده است و دارای سبک شبیه ساز شهر سازی و استراتژیک می باشد این بازی امکان اجرا به صورت تک نفره و یا چند نفره و انلاین را دارد. شما در این بازی رهبر جزیره Tropico می باشید. در زمان بحران های سیاسی و یا ناآرامی های اجتماعی مردم رهبری قاطع میخواهند. شما میتوانید انتخاب کنید که دیکتاتور و یا شهروندی صلح طلب باشید …شما خودتان انتخاب میکنید که چه سرنوشتی داشته باشید.همچنین میتوانید در سطح بین المللی کار کنید و به نیاز های مردمتان رسیدگی کنید.

در Tropico 6 برای اولین بار میتوانید چندین جزیره را اداره کنید و با ساخت پل ، جزایر خود را بهم وصل کنید و سیستم جدید نقل و انتقالات و زیرساخت ها را ایجاد کنید.همچنین میتوانید دزدان خود را به شهرهای مختلف جهان بفرستید و نمادهای مهم و منحصر به فرد دیگر شهر ها را بدزدید مانند مجسمه آزادی و برج ایفل. شما می توانید کاخ محل زندگی خود را شخصی سازی کنید و ایتم های دلخواهی را اضافه کنید.با استفاده از خلاقیت شهر مدرن و رویایی خود را بسازید و بر آنها فرمانروایی کنید.

لینک دانلود

Mini Metro

Mini Metro یکی از بهترین بازی های فکری عرضه شده در سال 2016 می باشد که توجه زیادی را به خود جلب کرد ، این بازی فکری در جشنواره های متعددی موفق به کسب جایزه و همچنین نامزد دریافت جایزه شد و جالب است بدانید تاکنون بیش از 250 هزار نسخه مبتنی بر دسکتاپ فروخته است و علیرغم داشتن قیمتی معادل 5 دلار بین 10 تا 50 هزار بار نیز در پلی استور دانلود گردیده است که خود نشان دهنده  موفقیت بازی است. 

Mini Metro یک بازی در مورد طراحی نقشه ی مترو برای شهری در حال رشد است ، در این بازی بایستی خطوط بین ایستگاهها را رسم نمایید و قطار را در بین این خطوط به حرکت در بیاورید ، در هفته های اولی که خط مترو خود را به کار می اندازید تعداد مسافرین شما کم می باشد ولی با گذشت مدتی به تعداد مسافران افزوده می شود که در اینجا بایستی با افزایش قطارها ، استقرار تراموا و ایستگاه های مترو را مدیریت نمایید. در بازی به شما منابع محدودی تعلق می گیرد که بایستی سعی کنید تا از این منابع به بهترین نحو ممکن استفاده نمایید و خطوط مترو خود را رسم کنید. در بازی مینی مترو بایستی در شهرهای مختلفی از سراسر نقاط دنیا خطوط مترو را ساماندهی کنید و مهارت های برنامه ریزی خود را نشان دهید ، بازی دارای دو حالت نرمال و اکستریم می باشد که با انتخاب اکستریم کار سخت تری را پیش رو دارید.

لینک دانلود

The Room: Old Sins

آنچه در پیش رویتان قرار دارد نسخه چهارم از سری بازی های The Room بوده که توانسته جوایز بسیاری را از آن خود کند. The Room: Old Sins جدیدترین ساخته طراحان استودیوی بازی سازی Fireproof Games می باشد که آن را برای علاقه مندان در مارکت های بزرگ منتشر ساخته اند. پازل های خلاقانه و منحصر به فرد آماده شده اند تا مغز افراد را به چالش کشیده و آن را از خاک خوردن نجات دهند.

وارد اتاق: گناهان قدیمی شوید و به جای اکتشافات لمسی با پازل های چالش انگیز و یک داستان فریبنده همراه شوید که می توانند ساعت ها و حتی روزهای متوالی افراد را درگیر و سرگرم خود کنند. ناپدید شدن ناگهانی یک مهندس بلندپایه در سطح بالا و همسرش، شکار یک مصنوع ارزشمند را تحریک می کند. پیاده روی ها به اتاق زیر شیروانی خانه اش می انجامد و باعث کشف یک خانه ی قدیمی و عجیب و غریب می شود.

کاوش مکان های شگفت انگیز، دنبال کردن سرنخ های مبهم و دستکاری عبارات عجیب و غریب به عنوان یک کاراگاه و پیدا کردن رمز و راز ماجرایی منحصر به فرد از هیجانی ترین بخش های بازی خواهد بود. مراحل در هنگام آغاز کار ساده خواهند بود و به مراتب سختی را بالا می برند.

لینک دانلود

32 آشنایی با بهترین بازی های اندروید در سال 2020

Hades’ Star

یکی از جذاب‌ترین ژانرهای بازی‌های کامپیوتری همیشه بازی‌های فضایی است. این سبک را با بازی‌های همچون Civilization ادغام کنید و کمی بعد ماجرایی به آن دهید، سپس به بازی Hades Star دست پیدا خواهید کرد.

داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که چند سفینه کاوشگر، منظومه‌ای را پیدا می‌کنند که مملو از سیارات آماده برای اقامت است. سیاراتی مملو از منابع برای استخراج و جذب سرمایه و پیشرفت. داستان بازی کاملا کشش یک گشت و گذار میان‌ستاره‌ای را در شما به وجود خواهد آورد و احساس پای گذاشتن به منظومه‌ای جدید و اقامت در آن دلچسب خواهد بود.
گیم‌پلی بازی هم در عین جذابیت و پیچیدگی‌های خاص خودش، کاملا روان و دلچسب خواهد بود. ابتدا با چند بخش کوچک آغاز به کار می‌کنید و سپس به وسیله‌ی سفینه‌هایی که دارید ابتدا سیارات و ماه‌های مختلف را به چنگ آورده شروع به کلونی‌‌سازی می‌کنید و از منابع به دست آمده برای گسترش قلمرو خود بهره می‌برید.

یکی از ویژگی‌های خوب بازی تنوع منابع است. مثلا واحد پولی بازی کریدیت محسوب می‌شود و شما به وسیله آن بخش‌های مختلف سفینه را ارتقا می‌دهید اما برای پیش‌رانه‌ی سفینه‌ها نیاز به هیدروژن دارید که باید آن‌ها را از شهاب‌سنگ‌های منظومه‌ای که درش هستید به دست بیاورید. در واقع کلیت بازی ایجاد بالانس بین اقتصاد و نیروی نظامی است. دقیقا چیزی که در بازی بزرگ Civilization می‌بینید.

در این همه چیز با زور حل نمی‌شود و اگر بی‌مهابا به گشترش قلمرو خود اقدام کنید، در نهایت با مشکلات عدیده‌ای روبرو خواهید شد.گرافیک بازی همانطور که در عکس‌ها مشاهده می‌کنید مینیمالیستی به نظر می‌رسد و سعی شده در کلیت کار ساده باشد اما جزییات خیره کننده است. طراحی بصری بازی بسیار زیباست و موزیک فوق‌العاده‌ای آن را تکمیل می‌کند. گفتن از تمام جزییات بازی به زمان بیشتری نیاز دارد اما پیشنهاد می‌کنیم این بازی زیبا را نصب و از انجام آن لذت ببرید.

لینک دانلود

Madden NFL Mobile Football

Madden NFL Mobile از نمونه های عالی سبک ورزشی می باشد که توسط استودیو بازیسازی معروف ELECTRONIC ARTS و بصورت رایگان برای دستگاههای اندرویدی منتشر شده و با داشتن قابلیت های فراوان و گیم پلی منحصر به فرد خود توانسته امتیاز خوب ۴٫۵ از ۵ را علاقمندان ورزش جذاب راگبی کسب نماید.همانطور که میدانید ورزش مهیج راگبی یکی از پرطرفدارترین رشته ها در میان مردم آمریکاست و هر ساله رقابت ها و تورنمنت های جهانی بسیاری در اروپا و کشورهای آمریکایی برگزار می شود. در ایران این بازی با نام فوتبال آمریکایی شناخته می شود و تاکنون کمتر نمونه ای در این سبک عرضه شده است. این استودیوی توانا با مهارت بالایی به شبیه سازی ورزش راگبی پرداخته و آن را همراه با گرافیک خیره کننده و مثال زدنی طراحی نموده است.

تیم مورد علاقه خود را از میان کاراکترها و ستارگان این عرصه انتخاب کرده و با گردهم آوری بهترین ها به تمرینات سخت بپردازید. با کسب مهارت بیشتر و یک کار گروهی موفق عازم مسابقات راگبی شده و برتیم های دیگر غلبه کنید. با پیروزی های پی در پی و کسب امتیازات بیشتر رکوردهای جدید بزنید و خود را به صدر جدول برسانید. مهارت های جدید بازیکنان را آنلاک کرده و با ترکیب کارت ها و ارتقاء اعضای تیم با آمادگی بیشتری در مسابقات حاضر شوید.

لینک دانلود

Shadowgun Legends

Shadowgun Legends یک بازی اکشن می باشد که به تازگی به صورت کاملا رایگان انتشار یافته است. این بازی توسط استودیو بازی سازی MADFINGER Games طراحی شده است که در همین مدت زمان کم انتشار بازی توانسته امتیاز 4.7 از 5 را در گوگل پلی بدست آورد. داستان بازی افسانه سایه ها در مورد مبارزه با نیرو های بیگانه می باشد که با استفاده از مهارت و سلاح هایی که در اختیار دارید می توانید به مبارزه با نیرو های دشمن بپردازید. برای انجام این کار می توانید سلاح و زره های مختلفی را همراه با خود ببرید. گرافیک و صدا گذاری این بازی به صورت خیره کننده طراحی شده است.

بازی Shadowgun Legends دارای ده ها مرحله سبک و سنگین می باشد که نمونه این بازی کمتر دیده شده است. رده سنی این بازی 16+ تعیین شده که با این حال شما می توانید از یک گیم پلی اعتیاد آور و کاملا سرگرم کننده برخوردار باشید. اجرای این بازی به صورت آنلاین و PVP می باشد که پشتیبانی از HUB نیز از دیگر ویژگی های این بازی اندرویدی می باشد. صدا گذاری این بازی به صورت حرفه ای طراحی و روی بازی اعمال شده است. با استفاده از مهارت های خود در این بازی می توانید بخش هایی که هنوز به تقویت دارند را تکمیل کنید تا در نبرد ها با قدرت بالاتری ظاهر شوید.

لینک دانلود

Stardew Valley

بازی Stardew Valley استاردیو والی یک بازی شبیه ساز کشاورزی و مزرعه داری در سبک نقش آفرینی است. به حومه شهر بروید و یک زندگی جدید را در این بازی برنده جایزه آغاز کنید. این بازی دارای بیش از 50 ساعت از محتوای گیم پلی و ویژگی های مخصوص موبایل جدید، مانند ذخیره خودکار و گزینه های کنترل چندگانه می باشد. زمستان فرا می رسد و این یک زمان زیبا برای یک کشاورز است. حالا زمان آن است که مهارت های ماهیگیری خود را بهبود بخشید، ابزارهای خود را ارتقاء داده و معادن را استخراج کنید.

از ویژگی های کلیدی این بازی باید به موارد زیر پرداخت:

  • تبدیل زمین های فراوان خود به یک مزرعه پر برکت و سرزنده
  • به دنیا اوردن و پرورش حیوانات شاد، پرورش انواع محصولات فصلی و طراحی مزرعه خود به شیوه خود
  • سفارشی کردن روستا و خانه خود با صدها گزینه برای انتخاب
  • شرکت در جشنواره های فصلی و ماموریت های روستاییان
  • کاوش غارهای وسیع و اسرارآمیز، مواجهه با هیولاهای خطرناک و گنجینه ارزشمند

لینک دانلود

Oceanhorn 

Oceanhorn یک بازی نقش آفرینی با المان‌های ماجراجویی است که آنطور که باید و شاید، در جذب کاربر قوی عمل نمی‌کند. سرویس اپل آرکید و ویژگی اشتراکی آن، بستری را برای توسعه‌دهنده‌ها فراهم کرده است تا کاربران بازی‌های رنگارنگی را با کمترین هزینه تجربه کنند. استودیو کورن‌فاکس و برادران (Cornfox and Brothers) در سال ۲۰۱۳ بازی Oceanhorn: Monster of Uncharted Seas را برای iOS عرضه کرد که توانست بازخوردهای خوبی را به‌‌دنبال داشته باشد. در ادامه تیم سازنده این بازی را برای سایر پلتفرم‌ها هم عرضه کرد تا قشر بیشتری از کاربران قادر به‌تجربه‌ی Oceanhorn باشند.

با معرفی سرویس اپل آرکید و در ادامه عرضه‌ی آن برای کاربران آیفون، مک، آیپد و تلویزیون اپل، مشخص شده که استودیو کورن‌فاکس و برادران نسخه دوم Oceanhorn را در اختیار مشترکین این سرویس قرار داده است. بازی Oceanhorn  از نظر داستانی تجربه‌ی خوبی را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد، اما در گیم‌پلی و بخش فنی، مشکلاتی را در خود جای داده که باعث شده Oceanhorn  نتواند آنطور که باید و شاید، خودنمایی کند.

لینک دانلود

Dragon Ball Legends

بازی Dragon Ball Legends که نخستین بار در ماه مارس سال جاری میلادی با انتشار یک تریلر معرفی شد، از امروز برای دستگاه‌های اندرویدی در فروشگاه گوگل پلی در دسترس قرار گرفته است. این در حالی است که نسخه iOS این بازی در تاریخ پنج شنبه ۲۴ خرداد ماه (۱۴ ژوئن ۲۰۱۸ میلادی) منتشر خواهد شد و دارندگان این پلتفرم باید تا آن زمان صبر کنند.

امروز، شرکت باندای نامکو اینترتینمنت (Bandai Namco Entertainment) بازی Dragon Ball Legends را برای دستگاه‌های اندرویدی منتشر کرد. در عین حال، کاربران آیفون و آی‌پد باید تا روز پنج شنبه ۲۴ خرداد (۱۴ ژوئن) برای تجربه این بازی صبر کنند.

این بازی مبارزه‌ای سه بعدی، از گرافیک سل‌شید بهره می‌برد. در Dragon Ball Legends، مبارزات آنلاین به صورت یک در مقابل یک و بلادرنگ بر اساس یک سیستم کارتی دنبال می‌شود. سیستم کنترل این بازی ساده است و مبارزات آن بر اساس داستان‌های واقعی خواهد بود.

شخصیت‌های متعددی در این بازی قابل دسترسی خواهند بود که از جمله آن‌ها می‌توان به گوکو (Goku)، پیکولو (Piccolo)، پن (Pan)، وگتا (Vegeta)، فریزا (Frieza)، ناپا (Nappa)، مستر روشی (Master Roshi)، کریلین (Krillin)، ترانکس دل فوتورو (Trunks del Futuro)، اندروید ۱۸ (Androide 18)، باردوک (Bardock)، کاپیتان گینیو (Capitano Ginyu)، برولی (Broly)، گوهان (Gohan)، سوپرمی کای (Supreme Kai)، سل (Cell) و کید بو (Kid Buu) اشاره داشت.

لینک دانلود

Real Racing 3

Real Racing 3 بهترین و کامل ترین بازی ماشین سواری در کل دنیا می باشد و توسط سازنده بزرگی مثل Ea Games ساخته شده و برای گوشی های اندروید بصورت کاملا رایگان عرضه شده است. این بازی بهترین ماشین های دنیارو به شکل کاملا واقعی در بازی خود قرار داده است و دلیل 500 میلیون دانلود بازی هم بخاطر آفلاین و آنلاین بودن بازی میباشد که هر بازی نمیتواند این چندین قابلیت رو بصورت همزمان در اختیار کاربران خود قرار دهد.

ماشین های خود را با انواع مسابقات و پیروزی در آنها ارتقاء دهید و بصورت آنلاین با رقیب های واقعی دیگر بازی کنید و پول بیشتری هم کسب کنید. پیشنهاد میکنیم حتما این بازی رو تست کنید و همچنین بازی Real Racing 3 با تمامی گوشی های مدل پایین و جدید سازگاری کامل رو دارا است.

لینک دانلود

25 آشنایی با بهترین بازی های اندروید در سال 2020

Horizon Chase

اگر شما هم متولد دهه 80 یا 90 میلادی هستید، حتماً با کنسول های نسل های دوم و سوم آشنا هستید. کنسول هایی که هم اکنون بزرگترین بخش خاطرات ما را به خود اختصاص داده اند. کنسول Mega Drive یا همان Sega احتمالاً محبوب ترین کنسول ساخته شده در اواخر دهه 80 و شاید هم تا پایان دهه 90 به حساب بیاید. سگا صدها بازی جذاب و به یاد ماندنی داشت. اما همیشه تعداد 10 الی 20 بازی اصلی آن بیشتر از بقیه به چشم می خورند. یکی از این بازی ها بازی Chase H.Q می باشد که اگر از دارندگان کنسول سگا بوده باشید، حتماً حداقل برای یک بار هم که شده، این بازی را امتحان کردید.

بازی Horizon Chase  یک بازی جذاب و فانتزی در سبک مسابقات ماشین سواری می باشد که به خاطر الگو برداری از بازی Chase H.Q به محبوبیت زیادی رسیده است. بازی Chase H.Q همان بازی قدیمی سگا می باشد که در آن شما در نقش ماشین پلیسی هستید که می بایست دزدها و مجرمان را تعقیب کرده و با ضربه زدن به آن ها، آنان را متوقف می کردید. در بازی Chase H.Q سه وسیله نقلیه در 3 کلاس مختلف وجود داشتند. یک خودروی سواری فراری اسپرت، یک خودروی شاسی بلند و یک کامیونت. حالا در بازی Horizon Chase – World Tour همان فراری قرمز رنگ و معروف نماد اصلی می باشد.

گرافیک و محتوای بازی Horizon Chase سعی شده است تا شباهت زیادی به بازی Chase H.Q داشته باشد. از این رو، می توان در این بازی یک گرافیک فانتزی و کارتونی را تجربه کرد. به گفته سازندگان، برای ساخت این بازی از نسل گرافیک های 16 بیتی استفاده شده است. اما مسلماً نه با همان کیفیت پایین کنسول های بازی نسل سوم. به هر حال اگر شما بازی های کنسول های قدیمی را تجربه کرده باشید، حتماً با انجام بازی Horizon Chase یاد آن ها می افتید.

جدا از بحث شباهت های ظاهری و گرافیک فانتزی بازی، Horizon Chase دارای یک گیم پلی جذاب و ساده اما در عین حال بسیار سرگرم کننده و چالش برانگیز است. در این بازی می توانید دریفت های بسیار زیبا و حرفه ای بکشید و در 32 شهر مختلف در کشورهای گوناگون به رقابت بپردازید. نکته مهم راجع به گیم پلی بازی این است که درست مثل بازی Chase H.Q که وقتی از جاده منحرف می شدید خودروی شما متوقف می شد، در Horizon Chase نیز همینطور است. پس باید دقت کنید که در مسیر حرکت کرده و در سر پیچ ها به خوبی سرعت خود را کنترل می کنید.

در Horizon Chase می توانید 16 ماشین اسپرت را خریداری کرده و آن ها را ارتقاء دهید. این بازی دارای بیش از 70 ترک مختلف می باشد. در بازی Horizon Chase  به کشورهای مختلف سفر کرده و در رقابت های گوناگون شرکت کنید. این بازی از بزرگترین مجله ها و سایت های بازی مثل Touch Arcade , Vandal , IGN , Appzine نمره 9 به بالا (از 10) گرفته است.

لینک دانلود

inbento 

Inbento عنوان یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده در سبک بازی های پازل و فکری است که توسط استودیو بازی سازی Afterburn با قیمت 2.99 دلار برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. این استودیو بازی سازی پیش از این نیز بازی معروف دیگری به نام Golf Peaks را در کارنامه خود ثبت کرده و اکنون با ارائه یک گیم پلی لذت بخش و دوست داشتنی، بار دیگر توانایی های خود را در عرصه بازی های موبایلی به اثبات رسانده است. طرفدار هر نوع ژانری که باشید، امکان ندارد عاشق Inbento نشوید.

این بازی آنقدر فوق العاده است که به زودی آن را به لیست بازی های مورد علاقه تان اضافه خواهید کرد. نام بازی برگرفته از نوعی بسته بندی در کشور ژاپن که Obento نام دارد اقتباس شده است و از لحاظ گیم پلی معما های بازی هم که به صورت مرحله ای هستند در قالب این نوع بسته بندی ها معرفی می‌ شوند. با ورود به بازی متوجه می شوید باید به عنوان یک گربه مادر نقش آفرینی کنید که انواع غذا ها مثل ماهی، برنج، گوشت، سبزی، و… را برای فرزندش بسته بندی می کند. ساختار بازی سه قسمتی است. در قسمت بالای صفحه نمایش الگویی وجود دارد که باید مشابه آن را در قسمت میانی تکرار کنید. برای اینکار تنها کافی است قطعه هایی که در قسمت پایین صفحه نمایش قرار داده شده اند را بکشید و در قسمت میانی رها کنید.

در ابتدا معما های Inbento ساده هستند و تنها کافی است قطعه ها را در کنار هم یا روی هم قرار دهید اما در ادامه ماجرا جالب تر می شود و لایه ها و مکانیسم های جدیدی به معما ها اضافه شده و سطح دشواری بازی رفته رفته افزایش پیدا می کند. به عنوان مثال با پیش روی در بازی قطعه هایی را مشاهده می کنید که برای حل معما ها باید حرکت کنند و بچرخند. و یا الگو هایی را مشاهده می کنید که برای حل معما ها باید در چند مرحله با یکدیگر ترکیب شوند. اگر برای حل کردن معما ها مرتکب اشتباه شوید می توانید از امکان “بازگشت به یک حرکت قبل” و یا “ریست کردن مجدد مرحله” استفاده کنید.

روی هم رفته این بازی دارای کنترل ها و ساختار بسیار ساده است که باعث می شود مناسب برای همه گیمر ها در تمامی سطوح باشد. مراحل بازی بسیار متنوع هستند و در ۱۲ جهان خارق العاده و بیش از ۱۰۰ مرحله می توانند تجربه بی نظیری را به ارمغان بیاورند و به یک سرگرمی بدون توقف تبدیل شوند. معما ها علاوه بر چالش برانگیز بودن آنچنان پیچیده نیستند و از تعادل خوبی برخوردار هستند. از لحاظ بصری فضای گرافیکی بازی بسیار زیبا و چشم نواز است و طراحی هنری مدرنیته دارد. افزون بر این ویژگی ها صداگذاری ها و کات سین ها در نوع خودشان جالب هستند.

لینک دانلود

PUBG Mobile

بازی PUBG Mobile یکی از قدیمیترین و معروفترین بازی های سبک بتل رویال است و طرفداران بی شماری در جهان دارد و در ایران هم بازیکن های فعال زیادی دارد. یکی از مشکلات اصلی کاربران ایرانی PUGB رایگان نبودن آن برای کامپیوتر است, ولی نسخه موبایل این بازی رایگان بوده و به تازگی به کمک شبیه ساز Gameloop قابل اجرا در کامپیوتر هم می باشد.

به تازگی شرکت Tencent یک Emulator بازی PUBG Mobile برای کامپیوتر آماده کرده است که با آن تمامی دوستداران PUGB امکان اجرای بازی به صورت کاملاً رایگان در کامپیوتر را خواهند داشت. با امولاتور اندروید بازی پابجی را در ویندوز اجرا کرده و از آن لذت ببرید. به دلیل بالا بودن سخت افزار کامپیوتر امکان بالا بردن گرافیک بازی پابجی موبایل وجود خواهد داشت و تجربه گرافیک بالایی در کامپیوتر را خواهید کرد.

لینک دانلود

Fortnite

Fortnite Battle اخیرا به طور قابل ملاحظه ایی منتشر شده و در مدت کوتاهی به یکی از محبوب ترین بازی ها مبدل گشته است. فورتنایت بتل رویال ساخته‌ی محبوب و پرطرفدار استودیوی Epic Games، آن‌ قدر پس از عرضه‌اش روی روی پلتفرم‌های متعددی از جمله پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی، نینتندو سوییچ و iOS منتشر شده است. کمپانی اپیک گیمز قصد ندارد که از رویه مرسوم انتشار بازی‌های پلتفرم Android، یعنی به‌واسطه فروشگاه Google Play بازی مذکور را در دسترس علاقه‌مندان قرار دهد.

کمپانی اپیک گیمز به وب‌سایت گیم اسپات اعلام کرده است که کاربران پلتفرم اندروید از طریق فروشگاه دیجیتال کمپانی گوگل قادر به در‌یافت بازی Fortnite Battle نخواهند بود و برای انجام این امر لازم است از سرویس‌ کمپانی ذکر شده استفاده کنند. عدم عرضه از طریق فروشگاه گوگل پلی، بدان معنا است که کمپانی سازنده بازی فورتنایت می‌تواند از خرید‌های درون برنامه‌ای بازی مذکور در‌آمد بیشتری داشته باشد؛ زیرا در این صورت در‌آمد حاصل از این بازی مشمول ۳۰ درصد مالیات تعلق گرفته به خرید‌های انجام شده از طریق فروشگاه گوگل پلی نمی‌شود.

با این حال، قطعا و یقینا در عین لذت‌بخش بودن نسخه‌ی موبایل بازی، باید بپذیریم که این فورتنایت بتل رویال ابدا بهترین پورتی که می‌شد از روی نسخه‌ی اصلی انجام داد نیست و با این که اثر سرگرم‌کننده‌ای محسوب می‌شود، کیلومترها عقب‌تر از آن جایی ایستاده که می‌توانست قرار گرفته باشد. در این بین، شاید اولین نقطه‌ای از بازی که توجه‌مان را به خودش جلب می‌کند، گرافیک آن و کیفیت بافت‌هایی است که دارد. از منظر گرافیک هنری، باید پذیرفت که Fortnite کم‌اشکال موفق به ارائه‌ی چشم‌اندازهای فانتزی خود به مخاطبان شده و گشت‌وگذار و حرکت در نقشه‌اش، از همان ابتدا تا انتهای بازی، به هیچ عنوان تفاوت محسوسی با نسخه‌های کنسولی ندارد.

لینک دانلود

Into the Dead 2

Into the Dead 2 به روزترین نسخه از بازی اندروید به سوی مردگان بوسیله کمپانی PIKPOK برای دستگاه های اندرویدی منتشر شد. سبک این بازی اکشن , ترسناک است. پس از موفقیت نسخه اول بازی به سوی مردگان شرکت سازنده آن اقدام به انتشار نسخه دوم آن تحت عنوان Into the Dead 2 نمود. زمین  از آن مردگان است. آنها به همه جان نفوذ کرده اند و با کشتن انسانها یکه تاز میدان هستند. با کشته شده روز افزون انسانها بر تعداد زامبی ها افزوده می شود. شما باید بر علیه زامبی ها وارد عمل شده و جان خود و تعداد معدودی را که از معرکه جان سالم به در برده اند نجات دهید. پس معطل نکنید. خود را با انواع سلاح ها مجهز نموده و از جان خود و خانواده اتان تا آخرین نفس دفاع کرده و شر زامبی های خونخوار را برای همیشه از زمین و ساکنین آن کم کنید.

از ویژگی های کلیدی این بازی باید به موارد زیر پرداخت:

– در اختیار داشتن انواع سلاح های مرگبار.
– جهانی پر از زامبی های خونخوار
– تکمیل و به پایان رساندن بازی در 7 فصل مختلف
– دارای بیش از 60 مرحله مهیج و چالش بر انگیز
– صحنه های مهیج آتش سوزی و انفجار
– دارای گیم پلی خوب

لینک دانلود 

Pac-Man

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *