بهترین بازی ها با گرافیک عالی برای اندروید و iOS

در دوران قرنطینه خانگی قطعا تجربه بازی موبایل نه تنها لذت بخش بوده، بلکه موجب گذر زمان شده و به شدت سرگرم کننده است. بازی های مختلفی تاکنون برای اندروید و iOS منتشر شده که هر یک در سبک خاصی دردسترس قرار گرفتند.

در این بین شاید برای شما سوالی به وجود بیاید که بهترین بازی با گرافیک عالی کدام است تا بتوان آن را روی سیستم عامل اندروید یا iOS تجربه کرد.

ما در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین بازی ها با گرافیک عالی برای اندروید و iOS آشنا کنیم. عناوینی که هر یک در نوع خود برجسته بوده و همچنین لینک دانلود آنها نیز در اختیار قرار می گیرد که می توانید از آن بهره گیرید.

بازی Call of Duty: Mobile

Call of Duty Mobile : کالاف دیوتی موبایل یک بازی زیبای اکشن و بتل رویال جدید اندروید است که تنها اسم بازی کالاف دیوتی میتواند هر بازی رو کنار بگذارد و مثل همیشه این بازی توانست در گوشی های اندروید هم میلیون ها نصب فعال رو بر خود اختصاص دهد. این بازی توسط شرکت بازی سازی معروف Activision Publishing, Inc. عرضه شده است و دارای چندین گیم پلی میباشد. شما در این بازی میتوانید هم با دوستان خود انواع ماموریت هارو انجام دهید و هم میتوانید در بتل رویال کالاف شرکت کرده و هیجان یک بازی جنگی واقعی رو تجربه کنید.

این نسخه جهانی بازی میباشد و کیفیت خیلی بالایی رو دارد. هم اکنون با دانلود و نصب این بازی بدون هیچ ثبت نام و برنامه خاص دیگری میتوانید این بازی رو انجام داده و از ویژگی های این بازی که هر کسی رو میتواند اعتیادآور باشد و شدیدا موجب سرگرمی شما شود.

از ویژگی های کلیدی آن باید به موارد زیر پرداخت:

  • امکان بازی بصورت چند نفره
  • امکان انجام ماموریت با دوستان خود
  • قابلیت افزایش دادن قدرت کاراکتر خود

لینک نسخه اندروید

لینک نسخه iOS

بازی Asphalt 9: Legends

545 بهترین بازی ها با گرافیک عالی برای اندروید و iOS

آسفالت – Asphalt نام یکی از بازی های بسیار محبوب و هیجانی رونمایی شده از طرف کمپانی Gameloft می باشد که در نسخه جدید یعنی آسفالت 9 با عنوان Legends یا اسطوره ها معرفی شده است. با دانلود بازی آسفالت شما یکی از قوی ترین بازی های مسابقه ای ماشین را در اختیار خواهید داشت. در بازی آسفالت اتومبیل های مدرن و روز دنیا به صورت حرفه ای طراحی شده اند و شما می توانید ماشین های دلخواه خود را سفارشی سازی کنید و از رانندگی و برگزاری مسابقات هیجانی آسفالت لذت ببرید.

ویژگی های کلیدی این بازی به شرح زیر است:

  • گرافیک خیره کننده اچ دی با صداگذاری واقعا هیجان اور
  • امکان ارتقاء و شخصی سازی حرفه ای خودروها
  • ماشین سواری در 70 مکان خارق العاده و شگفت آور
  • امکان بازی به دو صورت یک نفره و آنلاین با کاربران سراسر جهان

بازی Metal Madness PvP

امروزه کاربران زیادی هستند که در طول روز با گوشی های هوشمند بازی می کنند و از طرفی شاید شما هم از آن دسته از کاربرانی هستید که دنبال بازی های اکشن و ماشینی هستید ولی بازی مورد نظر خود را پیدا نکرده اید دیگر نگران نباشید چرا که در این پست قصد معرفی بازی METAL MADNESS PvP را به شما کاربران عزیز اندرویدی داریم. بازی METAL MADNESS PvP یا همان دیوانگان فلزی عنوان یک بازی اکشن و ماشین سواری می باشد که توسط استودیوی بازی سازی مشهور و معتبر GDCompany طراحی شده و برای شما کاربران عزیز اندرویدی در گوگل پلی منتشر شده است که مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است و از بازی های پردانلود می باشد. داستان در بازی METAL MADNESS PvP از این جریان می باشد که شما به عنوان یک راننده حرفه ای باید ماشین خود را انتخاب کنید و آن را مسلح کنید و به نبرد با ماشین های دیگر بروید و ساعت ها مشغول بازی کردن شوید.

از ویژگی های کلیدی آن باید به موارد زیر پرداخت:

  •  طراحی گرافیکی سه بعدی و HD
  •  طیف گسترده ای از ماشین ها
  •  امکان ارتقا ماشین ها
  •  طیف گسترده ای از سلاح ها
  • رقابت با کاربران سراسر جهان

بازی Left to Survive

left to survive : pvp zombie shooter – تیرانداز زامبی، نمونه ای موفق در سبک اکشن و زامبی می باشد که توسط استودیو بازی سازی My.com B.V طراحی و به صورت رایگان در مارکت اندروید منتشر شده و موفق به کسب امتیاز بسیار عالی ۴٫۶ از ۵ شده است. یک بازی سرشار از هیجان که شما را به نبرد با زامبی ها فرا می خواند. خطر همه جا سرگردان است و این شما هستید که با استفاده از نارنجک، تفنگ های ساچمه ای و دیگر سلاح ها باید تمام زامبی ها را مورد هدف قرار دهید و با ساخت اردوگاه، خود را در برابر حملاتشان ایمن نگه دارید. سوار بر هلی کوپتر شوید و زباله ها و تجهیزات زامبی ها را به دست بیاورید و با استفاده از تفنگ های آتش زا همه ی آن ها را به نیست و نابودی بکشانید. به هیچ چیز جز کشتن زامبی ها فکر نکنید، از خود و گروهتان محافظت کنید و در نهایت طعم شیرین پیروزی را بچشید.

از دیگر ویژگی های این بازی تمام عیار، می توان به گرافیک عالی و واقع گرایانه، صداگذاری فوق العاده، استفاده از انواع سلاح های کشنده، استفاده از سلاح های آتش زا و غیره اشاره کرد. تمام این امکانات دست به دست هم داده اند تا left to survive : pvp zombie shooter توسط بیش از یک میلیون نفر در سر تا سر دنیا دانلود و نصب شود و از نتایج لذت بخش آن ابراز رضایت کنند. پس وقت را تلف نکنید و همین حالا با لمس لینک دانلود به جمع یک میلیون نفری آن بپیوندید.

از ویژگی های این بازی باید به موارد زیر پرداخت:

  • استفاده از انواع سلاح های کشنده و تفنگ های ساچمه ای
  • استفاده از هلی کوپتر و سلاح های آتش زا
  • گیم پلی عالی و نبرد با زامبی ها
  • گرافیک عالی و واقع گرایانه
  • صداگذاری فوق العاده و دقیق
  • دانلود و نصب رایگان

بازی The Elder Scrolls: Blades

3455 بهترین بازی ها با گرافیک عالی برای اندروید و iOS

در تاریخ بازی‌های ویدیویی عناوین بسیار محدودی وجود دارند که لقب بهترین را می‌توانند برای خود برگزینند و آن را تا ابد حفظ کنند. سری بازی The Elder Scrolls با تمام قدرت یکی از این عناوین محسوب می‌شود. بازی‌های اکشن و نقش آفرینی‌ای که سال های سال است توسط کمپانی Bethesda Softworks توسعه یافته و عرضه شده است.

دنیای خلق شده درون این بازی‌ها را می‌توان از جمله بهترین و مشهورترین دنیاهای ساخته شده در یک بازی ویدیویی نام برد که از شدت وسعت و جزئیات سر ریز شده است. شما می‌توانید ساعت‌های فراوانی را درون دنیای این بازی‌ها راه رفته و باز هم کارهایی برای انجام دادن در گوشه و کنار آن پیدا کنید که آن لحظه نمی‌دانستید که وجود دارند. بازی مذکور به جرئت از مهم‌ترین و بهترین عناوین سبک نقش آفرینی است که تا به امروز ساخته شده‌اند. در The Elder Scrolls: Blades ، راه‌ها و موارد زیادی برای انتخاب وجود دارند. اما قبل از انجام هر کاری، شما باید شخصیت خود را طراحی کنید.

بتسدا قابلیت‌های فوق العاده‌ای برای ساخت شخصیت اصلیمان درون بازی قرار داده است که به شما اجازه می‌دهد تا با دقت هر چه تمام‌تر، تک تک جزئیات شخصیت خود را شخصی سازی کنید. آلبوم موسیقی بازی The Elder Scrolls: Blades شامل ۱۷ قطعه است که می‌توانید در ادامه مطلب با کیفیت عالی ۳۲۰ نمایید. همچنین می‌توانید در ادامه اسامی موسیقی‌های این عنوان را مشاهده نمایید.

بازی Warhammer 40,000: Freeblade

Warhammer 40000: Freebladeیک بازی بسیار پر طرفدار و اکشن می باشد که توسط استودیوی بازیسازی Pixel Toys ساخته شده است و در اختیار شما کاربران اندرویدی قرار گرفته است. داستان بازی Warhammer 40,000 Freeblade در اینده اتفاق می افتد جایی که یک شوالیه جوان خانه خود را در هجوم دشمنان بیگانه می بیند و هرج مرج بزرگ راه افتاده است شما باید کنترل یکی از شوالیه های بزرگ را در دست گرفته و جلوی مهاجمین ایستادگی کنید . این بازی شما را به سفری از اینده می برد شهرها ماشین الات جنگی و سلاح های غول اسا که در نبردی عظیم به نمایش داده می شود . شما باید شوالیه خود را برای مبارزه اماده کنید افتخار کسب کنید خودتان را ارتقا دهید و به یک شوالیه بزرگ در اینده تبدیل شوید که با شنیدن اسمتتان هراس در وجود دشمنانتان موج بزند. محیط سراسر اکشن این بازی را از دست ندهید و وارد دنیایی در اینده شوید.

از ویژگی های کلیدی این بازی باید به موارد زیر پرداخت:

– 170 مرحله چالش بر انگیز
– سفری به اینده و دنیایی جالب
– سلاح های مختلف در بازی و قابلیت ارتقا
– قابلیت سفارشی کردن ربات خود در بازی
– گرافیک بسیار بالا با جزییات فوق العاده
– صداگزاری بسیار عالی

بازی ARK: Survival Evolved

بازی ARK Survival Evolved در سبک اکشن , ماجراجویی , نقش آفرینی می باشد که توسط استودیو مستقل Studio Wildcard ساخته شده است و استودیوی مذکور بازی را برای PC منتشر کرده است. بازی از جایی شروع می شود که شما در نقش یک فرد گرسنه و سرگردان هستید که سر از یک جزیره ی مرموز به نام ARK درآورده اید.

شما برای زنده ماندن باید شکار کرده و از منابع موجود استفاده کنید . ساختن آیتم ها مختلف , تحقیق در مورد تکنولوژی جزیره و ساختن سرپناه دیگر کارهای مهمی است که باید در بازی انجام گیرد . شما باید از سلاح های خود برای کشتن یا رام کردن دایناسورها و دیگر موجودات اون جزیره استفاده کنید. یکی از قابلیت های جذاب بازی ARK Survival Evolved 2015 امکان انجام آن با صدها بازیکن دیگر برای زنده ماندن و فرار از جزیره می باشد.

تمام آیتم های بازی از روی BluePrint هایی ساخته میشود که کیفیت و منابع مختلف را مشخص می کند . امکان Level Up شدن کارکتر شما با به دست آوردن XP وجود دارد . در مجموع ۶۰ نوع دایناسور در بازی وجود دارد . هنگامی که آنها رام شوند شما می توانید از توانایی های آنها استفاده کنید . این توانایی ها شامل پرواز , حرکت زیر آب , سرعت , سلامتی و میزان صدمه دیدن آنها می باشد .

در مجموع بازی ARK Survival Evolved 2015 دارای گیم پلی جذابی می باشد که در کنار گرافیک فوق العاده آن که از Unreal Engine 3 استفاده شده است جذالبت های آن را چندین برابر کرده است . تمام این موارد به راحتی تنها نقطه ضعف بازی که نبود داستان است را پوشش می دهد . این بازی بیشتر جنبه ی چند نفره داشته و خط داستان خاصی را دنبال نمی کند.

بازی Bright Memory

Bright Memory Mobile – کمپانی FYQD Studio نسخه جدید بازی اندروید فوق العاده محبوب خاطرات روشن را مختص تبلت ها و گوشی هایی که دارای سیستم عامل اندروید هستند ، توزیع نمود. سبک این بازی اکشن , جنگی می باشد. Arrayاین بازی فوق گرافیکی و بسیار زیبای اندروید اول برای کامپیوتر عرضه شده است و در استیم قرار گرفت که سازندگان برای جذب مخاطب بیشتر نسخه اندرویدی آن هم در اختیار کاربران جهان قرار دادند. این بازی از لحاظ گیم پلی و و ساختار بسیار عالی کار شده و پلیرها را به وجد می آورد.

در بازی تیراندازی و اکشن اندروید Bright Memory Mobile داستان درباره زنی به نا Sheila است که عضو سازمان تحقیقاتی علوم طبیعی می باشد که گزارشاتی از یک خرابکاری به دستش می رسد که یک گروه ناشناس دارند منابع تحقیقاتی را نابود می سازند او شروع به رفتن به این مکان می کند تا اوضاع را سر و سامان دهد ولی بعد از رسیدن به بخش تحقیقاتی متوجه می شود که یک گروه معمولی باعث بانی این کار نبوده بلکه یک سازمان خصوصی و فوق حرفه ای خطرناک پشت پرده این ماجرا است که به صورت مخفی دارد کار می کند.

حال او عصبانی شده و تصمیم می گیرد وارد دل این ماجرا شده و ماموریتش که نابودی این سازمان است را به اتمام برساند تا دیگر مشکلی برای کارهای تحقیقاتی او تیمش پیش نیاید. با شروع بازی شما متوجه پیشرفت چشمگیر تجیهزات نظامی خواهید شد زیرا بازی در آینده رخ خواهد داد و تکنولوژی بشر بسیار پیشرفت کرده است. حال باید خود را به این تجهیزات مجهز کنید تا دشمنانتان را یکی پس از دیگری نابود سازید. در سر راه شما حیوانات بسیار خطرناکی وجود دارند که به خاطر فعالیت های این سازمان جهش یافتند و بسیار ویرانگر عمل می کنند پس حواستان را جمع کنید تا شکار آنها نشوید.

در ادامه می توانید با ویژگی ای کلیدی این بازی آشنا شوید:

– بازی به صورت اول شخص می باشد
– گرافیک عالی و امکان بازی به صورت 60 فریم بر ثانیه
– قهرمان بازی از قدرت ها و مهارت ویژه ای برخوردار است که در طی مبارزه با دشمنان می توانید از آن بهره ببرید
– وجود دشمنان متفاوت و درگیر شدن با آنها

لینک نسخه اندروید

لینک نسخه iOS

بازی Iron Blade: Medieval Legends RPG

Iron Blade – Medieval Legends بازی جدید و کم نظیر در سبک بازیهای اکشن و نقش آفرینی از استودیوی بازی سازی مطرح و پرآوازه Gameloft برای اندروید است که همین چند ساعت پیش نسخه رسمی و جهانی آن به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم همزمان با انتشار نسخه رسمی و سالم ان را حضور شما علاقه مندان به بازیهای اکشن و جدید معرفی کنیم و برای بار دیگر شما را به وجد بیاوریم! شیطان در حال بازگشت است و می توان نشانه های این بازگشت را همه جا دید، تاریکی دنیا را فرا گرفته است و سحر و جادو در حال فراگیر شدن است.

Templars به یک قهرمان برای سر و سامان دادن به شرایط نیاز دارد؛ میلیون ها بازیکن دیگر در حال مبارزه با تاریکی هستند، آیا موفق می شوند یا به اعماق جهنم می روند!! شما چطور آیا می توانید اوضاع را درست کنید؟! بازی دارای گیم پلی بی نظیری است و دارای نکاتی است که نمی توان آن را در هر بازی دیگه ای یافت، حالت های مختلف کشتن نظیر قطع کردن سر جذابیت را دو چندان کرده است! در نقش شخصیت اصلی بازی شمشیر آهنین خود را در دسترس بگیرید و به نبرد با هیولاهای قدرتمند بروید و یکی از زیباترین بازیهای اکشن را تجربه کنید.

234 1 بهترین بازی ها با گرافیک عالی برای اندروید و iOS

لینک نسخه اندروید

لینک نسخه iOS

بازی Black Desert Mobile

یک بازی عالی و فوق العاده با کیفیت با تحسین منتقدان و بازیکنانی از بیش از 150 کشور در سراسر جهان. یک ماجراجویی شگفت انگیز و نفس گیر را در بازی نقش آفرینی Black Desert که توسط استودیوی بازی سازی PEARL ABYSS ساخته و منتشر شده است در موبایل خود همراه با بهترین کیفیت و گرافیکی خارق العاده تجربه کنید.

دنیایی همه جانبه را با گرافیکی پیشرفته تجربه کنید. در اقدامی نفس گیر ،در  5 سطح و کلاس منحصر به فرد با مهارت های پویا بازی کنید. دست به اقدامات و مبارزاتی بی نظیر، سریع و هیجان انگیز بزنید که فقط در Black Desert Mobile یافت میشود. با گزینه های شخصی سازی که مرزهای بازی را تحت فشار قرار می دهد ، خود واقعی خود شوید و با بدست آوردن امکانات مختلف تمامی بازی را در دستان خود بگیرید و قدرتمند ترین فرد جهانی شوید که پیش رو دارید.

محتوایی بی پایان برای ایجاد جهان. امکان ایجاذ محتوای گسترده ای از جمله ماهیگیری و اهلی کردن حیوانات همراه با تشکیل و ساخت اردوگاه شخصی خود برای مدیریت و گسترش. حیوانات خانگی و اسبهای قابل اعتماد برای نگه داشتن شما در ماجراهای خود.

لینک نسخه اندروید

لینک نسخه iOS

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *