نحوه استفاده از Good Lock 2018 در گوشی‌های سامسونگ با اندروید 8 و در همه کشورها

شما ممکن است طرفدار رابط کاربری اصلی مبتنی بر گوگل باشید، اما جای هیچ انکاری در واقعیت نیست که سامسونگ یک یا دو چیز جدید در دستگاه های خود ساخته است. در حالی که تاچ ویز از همان سال های ابتدایی عاشقان و البته متنفران مختلفی داشjه است، عناصر طراحی اصلی Samsung Experience UX به طور گسترده ای توسط کاربران مختلف سامسونگ پذیرفته شده اند. علاوه بر این تجربه طراحی، سامسونگ نرم افزار Good Lock را در سال 2016 معرفی کرده است که موجب سفارشی سازی روی صفحه قفل و سایر قسمت های رابط کاربری دستگاه های گلکسی می شود.

دو سال بعد، بر اساس گزارش منتشر شده از یک نشت دهنده اخبار چینی به نام Ice Universe، غول تکنولوژی کره جنوبی در نهایت نسخه نهایی بازبینی شده Good Lock را منتشر می کند. اگرچه Good Lock 2018 به طور رسمی فقط در نسخه کره جنوبی برنامه Galaxy Apps در دسترس است، یکی از افراد XDA توانسته برنامه کاربردی Good Lock را با ویژگی های اضافی که توسط سامسونگ ارائه شده اند، در کشور خودش استفاده کند.

برای شخصی‌سازی کامل لاک‌اسکربین گوشی های گلکسی S7/S8/S9 و Note 8 در این لینک همراه ما باشید.

دور زدن قفل منطقه ای و نصب Good Lock در همه کشورها

همراه با فایل برنامه Good Lock، شما قادر خواهید بود 8 برنامه مختلف دیگر که در سفارشی سازی رابط کاربری و قفل صفحه در گوشی های گلکسی با اندروید 8 به شما کمک می کنند را نصب کنید. همه اینها در یک فایل زیپ گنجانده شده اند که می توانید با استفاده از لینک زیر آن را دانلود کنید.

a نحوه استفاده از Good Lock 2018 در گوشی‌های سامسونگ با اندروید 8 و در همه کشورها

  1. فایل برنامه Good Lock 2018 و سایر برنامه ها را دانلود کنید.
  2. فایل زیپ دانلود شده را به یک پوشه اکسترکت (استخراج) کنید تا فایل های APK را همانطور که در تصویر زیر نمایش داده شده اند دریافت کنید.

b نحوه استفاده از Good Lock 2018 در گوشی‌های سامسونگ با اندروید 8 و در همه کشورها

  1. تمام فایل های APK استخراج شده را به حافظه داخلی دستگاه گلکسی خود منتقل کنید.
  2. با استفاده از یک برنامه مدیریت فایل، به جایی که فایل های APK را در دستگاه خود ذخیره کرده اید بروید.
  3. همه فایل های APK را یک به یک در دستگاه خود نصب کنید. تنها لازم است روی پرونده ضربه بزنید تا نصب شروع شود.

c نحوه استفاده از Good Lock 2018 در گوشی‌های سامسونگ با اندروید 8 و در همه کشورها

نحوه استفاده از Good Lock 2018

  1. شما می توانید آیکون بیشتر برنامه های نصب شده را در کشوی برنامه های خود در صفحه راه اندازی مشاهده کنید.
  2. به سادگی هر یک از برنامه ها را باز کنید. از طریق آموزش ارائه شده در برنامه متوجه خواهید شد که چگونه باید از ویژگی های برنامه خاص استفاده کنید.
  3. اما این همه چیز نیست. برخی از برنامه ها در کشوی برنامه ها قابل مشاهده نیستند و باید ابتدا را اجرا کرده و استفاده کنید. بنابراین، برنامه Quick Shortcut Maker را از فروشگاه گوگل پلی دریافت کنید.
  4. برنامه Quick Shortcut Maker را باز کرده و برنامه ای که اخیرا نصب کرده اید را با استفاده از فایل APK آن جستجو کنید. لیستی از فعالیت های این برنامه به شما نمایش داده می شود. برای اجرای برنامه بر روی اولین فعالیت برنامه ضربه بزنید. بر اساس خواسته های خودتان آن را سفارشی سازی کنید. این روند را برای هر برنامه که در بالا نصب کرده اید انجام دهید.

d نحوه استفاده از Good Lock 2018 در گوشی‌های سامسونگ با اندروید 8 و در همه کشورها

  1. اگر می خواهید سفارشی سازی را حذف کنید، به سادگی می توانید با حذف کردن برنامه ها اینکار را انجام دهید. شما می توانید لیستی از برنامه هایی که نمی خواهید را به راحتی حذف کنید. بنابراین به سادگی به تنظیمات رفته و روی برنامه‌ها ضربه بزنید. اکنون روی برنامه موردنظر ضربه بزنید و حذف را انتخاب کنید.

e نحوه استفاده از Good Lock 2018 در گوشی‌های سامسونگ با اندروید 8 و در همه کشورها

  1. همه اینها وجود دارند! اکنون می توانید بدون انتظار برای عرضه نسخه رسمی، با استفاده از این برنامه ها سفارشی سازی صفحه قفل و رابط کاربری عمومی را روی دستگاه گلکسی خود انجام دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *