نحوه اضافه کردن برنامه به ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4

بر کسی پوشیده نیست که ساعت‌های هوشمند یک مکمل کاربردی برای تلفن‌های هوشمند ما هستند و سامسونگ گلکسی واچ 4 نیز از این قاعده مستثنی نیست. این ساعت‌های هوشمند دارای قابلیت هایی مانند پاسخ‌دادن به پیام‌ها و گوش‌دادن به موسیقی است. همچنین از برنامه‌های جانبی نیز پشتیبانی می‌کند و ازآنجایی‌که آن‌ها دارای سیستم‌عامل WearOS است، این عملیات ساده است. این ساعت ها همچنین از قابلیت ها اضافه کردن برنامه به ساعت هوشمند هم پشتیبانی می کنند. در ادامه با سامسونگ یار همراه باشید.

نحوه اضافه‌کردن برنامه به سامسونگ گلکسی واچ 4

نکته خوب این است که برنامه‌های زیادی برای گلکسی واچ 4 وجود دارد. از برنامه‌های تناسب‌اندام مانند Strava و Adidas Running گرفته تا برنامه‌های صفحه نمایش مانند Facer یا حتی برنامه‌های پخش موسیقی مانند Spotify. نصب این برنامه‌ها در گلکسی واچ 4 بسیار ساده است و بسیار سریع انجام می‌شود.

در ادامه این مقاله قصد داریم نحوه اضافه‌کردن برنامه به ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4 بپردازیم؛ بنابراین اگر به دنبال افزایش عملکرد ساعت هوشمند خود هستید، با ما همراه باشید.

به لطف سیستم‌عامل WearOS بر روی این ساعت‌های هوشمند، نصب این برنامه‌ها بسیار ساده است. در بیشتر موارد نصب برنامه روی گوشی انجام می‌شود و هم‌زمان به‌صورت خودکار روی ساعت نصب می‌شود. البته این روش در همه برنامه‌ها صادق نیست. به‌عنوان‌مثال، برنامه‌هایی مانند Facer برای نصب روی ساعت نیاز به مداخله دستی دارند.

طبیعتاً هم ساعت و هم تلفن شما باید از یک حساب گوگل استفاده کنند تا اطلاعات حساب و اطلاعات برنامه را همگام‌سازی کنند.

مرحله 1: برنامه Galaxy Wearble را در تلفن خود باز کنید، به پایین بروید و دکمه Store را فشار دهید

مرحله 2: در میان‌برنامه‌ها حرکت کنید و سپس بر روی دکمه نصب (Install) در برنامه مورد نظر ضربه بزنید.

اضافه کردن برنامه به ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4

مزیت این روش این است که فروشگاه برنامه‌هایی را مناسب با ساعت شما نمایش می‌دهد. به طور طبیعی این کار جستجوی برنامه‌های سازگار را آسان می‌کند.

برنامه‌ها را مستقیماً به ساعت خود اضافه کنید

هوشمند بودن ساعت شما به این معنی است که می‌توانید برنامه‌ها را مستقیماً روی ساعت خود نصب کنید. پلی‌استور بلافاصله پس از کشیدن انگشت به بالا در صفحه اصلی در دسترس است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک برنامه سازگار با ساعت خود را جستجو کرده و آن را نصب کنید. در ساعت رابط کاربری بسیار کوچک است، این شناخت برنامه‌ها را دشوار می‌کند. درعین‌حال زدن دکمه‌های مناسب نیز می‌تواند کمی چالش‌برانگیز باشد.

اگر این روش برای شما مشکل است، می‌توانید از مسیر آسان استفاده کنید. شما با استفاده از تلفن جفت شده به ساعت خود می‌توانید برنامه‌های موردنظر را نصب کنید.

حذف برنامه‌ها از ساعت گلکسی واچ 4

خوشبختانه حذف کردن برنامه‌ها از گلکسی واچ کار بسیار ساده‌ای است و با چند حرکت انجام می‌شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که انگشت خود را بر روی صفحه به بالا بکشید تا برنامه‌ها باز شود. اکنون به‌سادگی بر روی برنامه‌ای که می‌خواهید حذف کنید ضربه بزنید تا درخواست را مشاهده کنید. حالا فقط دکمه حذف نصب (Unistall) را بزنید.

اضافه کردن برنامه به ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4

بهترین برنامه‌ها برای ساعت سامسونگ واچ 4

همان‌طور که در بالا گفتیم سیستم WearOS در را به روی بسیاری از برنامه‌های سازگار با ساعت باز می‌کند.

  1. برنامه Facer

اگر دوست دارید از صفحه‌های ساعت سفارشی شده امتحان کنید، ممکن است بخواهید به Facer یک عکس بدهید. برنامه Facer دارای یک کتابخانه بزرگ از صفحه‌های ساعت‌های مختلف است.

5 1 نحوه اضافه کردن برنامه به ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4

Facer یک برنامه پریموم است و دارای نسخه رایگان و پولی می‌باشد. به طور طبیعی نمونه‌های رایگان به اندازه نمونه‌های پولی ویژگی‌های خاص ارائه نمی‌دهند. با این وجود این برنامه یک وقفه خوش‌آمد از ساعت‌های موجود در گلکسی واچ است.

  1. برنامه CALM

در این مواقع، یک یا دو دقیقه آرامش یک موهبت است. خیر ما اغراق نمی‌کنیم. اگر می‌خواهید یک برنامه مدیتیشن روی مچ دست خود داشته باشید، برنامه Calm برای شروع عالی است.

اضافه کردن برنامه به ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4

این برنامه طیف وسیعی از عملکردها مانند تمرینات برای کاهش اضطراب و استرس را ارائه می‌دهد. بهترین بخش اضافه‌کردن یک کاشی مرتبط به منوی تنظیمات سریع در بالا است. به طور طبیعی، این به شما امکان می‌دهد به‌راحتی به برنامه دسترسی داشته باشید و شما را از دردسر جستجوی برنامه در صفحه برنامه رها می‌کند.

  1. برنامه Seven Minute Workout

اگر شما اهل ورزش کردن هستید و اغلب به دنبال زمان برای ورزش کردن می‌گردید، برنامه 7 دقیقه تمرین برای شما عالی است. تمرینات به صورت Random workouts یا Full body در دسترس است. اگر می‌خواهید تمرینات سخت‌تری داشته باشید، می‌توانید تعداد مدارها را افزایش دهید.

7 1 نحوه اضافه کردن برنامه به ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4

پس از شروع، تمرین به همراه یک تایمر روی صفحه‌نمایش داده می‌شود و شما به‌راحتی می‌توانید اطلاعات تمرین خود را در صفحه دنبال کنید.

 

2 دیدگاه دربارهٔ «نحوه اضافه کردن برنامه به ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4»

  1. سلام متاسفانه باتحریم شدن گوگل دیگه نمیشه برنامه ای روی ساعت نصب کرد و روشهای مختلفم انجام دادم مثل every proxy یا شیر اینترنت بدون فیلتر ولی بازم نمیشه

  2. اصِل کار مهم که ساعتها انجام میده گرفتن فشارخون و قلب هست که اوتن توی کشور ما کار نمیکنه این برنامه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *