5 تا از بهترین لوازم جانبی سامسونگ گلکسی واچ 4

ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 با ترکیب WearOS با یک رابط کاربری آشنا طراحی شده است. درعین‌حال صفحه نمایش دیجیتال به محبوبیت آن می‌افزاید. این ساعت یک پکیج کاملا است بااین‌حال اگر می‌خواهید از تمام ویژگی‌های این ساعت بهترین استفاده را کنید، بهتر است چند لوازم جانبی بسیار کاربردی به آن اضافه کنید. بنابراین اگر به دنبال لوازم جانبی هستید تا ساعت هوشمند خود را ارتقا بدهید، در اینجا بهترین لوازم جانبی سامسونگ گلکسی واچ 4 آورده شده است. در این مقاله از سامسونگ یار قصد داریم 5 تا از بهترین لوازم جانبی گلکسی واچ 4 را بررسی کنیم. اگر شما هم قصد خرید دارید، با ما همراه باشید.

لوازم جانبی سامسونگ گلکسی واچ 4

  1. بند اسپرت نایلونی نرم Acestar

2 5 تا از بهترین لوازم جانبی سامسونگ گلکسی واچ 4

اگر فردی فعال و پرجنب‌وجوش هستید، بند ساعت نایلونی Acestar برای شما بسیار مناسب است. این بند بسیار راحت و نرم است و حلقه نایلونی آن پوشیدن ساعت را آسان تر می‌کند. شما باید مانند یک دستبند آن را در دست خود قرار دهید و آن را به‌دلخواه خود سفت کنید. این بند قابلیت تهویه خوبی دارد که آن را برای بستن طولانی‌مدت مناسب می‌کند.

همچنین نصب این بند بسیار آسان است. شما باید انتهای این بند پلاستیکی به دو طرف ساعت وصل کنید. برای این کار نیاز به ابزار خاصی ندارید. تا به امروز این بند با استقبال خوبی روبه‌رو بوده است و کاربران این بند را به دلیل تناسب، مواد باکیفیت و نصب آسان تحسین می‌کنند.

  1. بند اسپرت الاستیک ملیا

لوازم جانبی ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4

اگر دوست دارید در بندهای ساعت خود تنوع بدهید و هرازگاهی رنگ‌های مختلف را امتحان کنید، بندهای نایلونی الاستیک ملیا همان چیزی است که به دنبال آن می‌گردید. این بندها بسیار راحت و کاربردی هستند که ظاهر و احساس خوبی دارند. بهترین بخش این بندها بستن راحت و بدون دردسر آن‌ها است.

مانند گزینه قبلی انتهای این بندها از پلاستیک ساخته شده است. خوشبختانه آن‌ها ظاهر بی کیفیتی به ساعت شما نمی‌دهند و مهم‌تر از آن بسیار ایمن هستند. این بند از مواددارای تهویه تولید شده است که بستن آن به مدت طولانی یا روزهای گرم تابستانی بسیار راحت است.

  1. پد شارژ بی‌سیم دوگانه سامسونگ

4 5 تا از بهترین لوازم جانبی سامسونگ گلکسی واچ 4

این پد شارژ بی‌سیم دوگانه یک شارژر دومنظوره بی‌سیمی است که به شما امکان شارژ کردن تلفن و ساعت هوشمند را می‌دهد. این پد به طور هم‌زمان می‌تواند گوشی و ساعت هوشمند شما را شارژ کند. درعین‌حال که این پد شارژ بسیار کاربردی است، طراحی زیبایی نیز دارد که به میز شما جلوه خاصی می‌دهد. همچنین این پد دارای آهن‌ربا است، این آهنربا ساعت و گوشی شما را بر روی پد نگه می‌دارد.

جدای از آن از این پد می‌توانید برای شارژ کردن تمام لوازم الکترونیکی با قابلیت شارژ بی‌سیم استفاده کرد. این شارژر توان تولید برق 9 ولت است. این شاید یک شارژر سریع نباشد، اما می‌تواند شما را از شر سیم‌های پیچیده درهم نجات دهد. این شارژر ابعاد نسبتاً کوچکی دارد و می‌تواند در هرجایی قرار گیرد.

  1. محافظ صفحه گلکسی واچ 4 SPGURD

لوازم جانبی ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4

صفحه نمایش ساعت سامسونگ گلکسی واچ شما احتمالا یکی از اولین نقاط آسیب پذیر ساعت شما است که باید روی آن سرمایه گذاری کنید، زیرا ساعت‌ها در معرض ضربه و خراش قرار دارند. این محافظ‌‌های صفحه دقیقا مانند محافظه صفحه گوشی عمل می‌کنند و صفحه ساعت شما را از ضربات احتمالی محافظت می‌کنند.

محافظ صفحه ساعت گلکسی واچ SPGurd یکی از ارزان‌ترین محصولات موجود در بازار است. درعین‌حال بسیار مقاوم است و از ساعت شما در برابر آسیب‌های خارجی محافظت می‌کند، اما مطمئناً بادوام‌ترین محافظ صفحه ساعت هوشمند نیست.

  1. قاب محافظ Spigen Liquid Air Armor

6 5 تا از بهترین لوازم جانبی سامسونگ گلکسی واچ 4

اگر دارای یک شغل پرحادثه هستید و یا دست شما مداوم با جاهای سخت برخورد دارد، احتمالاً به یک محافظ ساعت فراتر از ضربه‌گیر صفحه نیاز دارید. شما برای مراقبت از ساعت خود نیاز به یک قاب محافظ ساعت دارید. قاب محافظ Spigen Liquid Air Armor یک قاب با مشخصات بسیار عالی است که از ساعت شما در برابر ضربه، سایش و پارگی محافظت می‌کند. این قاب محافظ درعین‌حال که تمام ساعت را می‌پوشاند، دارای برش‌هایی در قسمت‌های مناسب است تا مانع عملکرد ساعت نشود.

اگرچه نصب اولیه این قاب محافظ ممکن است کمی سخت باشد، اما می‌توانید مطمئن باشید که ساعت شما را از هرگونه آسیب خارجی محافظت می‌کند. همچنین کیفیت این قاب محافظ بسیار عالی است و ظاهر زیبایی نیز دارد. این‌ها 5 تا از بهترین لوازم جانبی ساعت‌های هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4 است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

همچنین بخوانید : قاب گوشی A12

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *