15 روش صحیح برای افزایش فالوور در اینستاگرام

آیا تا کنون دقت کرده اید که تقریبا 50 میلیون از حساب های کاربری اینستاگرام تقلبی (فیک) هستند؟ این بدین معنی است که بدون توجه به تعداد فالوور شما در اینستاگرام ممکن است بسیاری از آنها نامعتبر باشند و حتی یک بار هم به پیچ شما سر نزنند، از سایت شما دیدن نکنند و از شما خریدی انجام ندهند. به همین دلیل تمرکز روی یافتن افراد معتبر و فعال در این شبکه اجتماعی اهمیت زیادی دارد.

1- ساخت یک پروفایل و بیوگرافی عالی

پروفایل شما در اینستاگرام مانند ستون فقرات در بدن شماست و یک پروفایل خوب می تواند کلیدی برای افزایش فالوور در اینستاگرام باشد. همچنین چه کسی ترغیب می شود تا یک صفحه نامشخص، ناقص و بدون جذابیت را دنبال کند؟

پروفایل شما در اینستاگرام شامل نام، نام کاربری، وب سایت و بیوگرافی شما می شود.

نام باید تا 30 کاراکتر باشد و این نام برای دیگر افراد در جستجوی اینستاگرام گنجانده شده است. نام کاربری درست مثل شبکه های اجتماعی دیگر است. این امر به دیگر دنبال کنندگان شما در برنامه های دیگر کمک می کند تا شما را به راحتی در اینستاگرام پیدا کرده و دنبال کنند.

برای تغییر نام کاربری در اینستاگرام در این لینک همراه ما باشید.

2- تفاوت بین فالوور واقعی و اشتباه را بدانید

یک تفاوت بزرگ بین حساب کاربری اینستاگرام با فالوورهای نادرست وجود دارد. این ممکن است شما را به خرید فالوور برای حساب کاربری وسوسه کند، اما واکنش ها باعث می شوند افزایش معتبر فالوورها چیره شود.

افراد واقعی توانایی اشتراک گذاشتن، کامنت گذاشتن و تعامل پست را در اینستاگرام خود دارند. به علاوه این افراد می توانند با کامنت های محبت آمیز سبب خوشحال شما شوند.

3- اینستاگرام خود را معرفی کنید

خلق قابلیت مشاهده شدن و آگاهی یکی از بهترین راه ها برای ارائه دادن خود است. اگر واقعا می خواهید فالوورهای اینستاگرام خود را با روش صحیح افزایش دهید، می توانید دکمه رسانه های اجتماعی را به وب سایت و وبلاگ خود اضافه کنید تا شبکه های اجتماعی را در شبکه خود ترویج کنید و به دیگران نشان دهید کجا می توانند آنها را در اینستاگرام پیدا کنند.

مطمئن شوید هدف شما فقط افزایش فالوور نیست. در عوض باید سعی کنید محتوایی منحصر بفرد در صفحه خود منتشر کنید تا کاربر دلیلی برای دنبال کردن شما داشته باشد. خوشبختانه از طریق ویدئوهای اینستاگرام یک فرصت عالی دارید تا بتوانید از طریق محتوای خلاقانه فالوورهای خود را افزایش دهید.

4- محتوایی که فالوورها می خواهند منتشر کنید

فیلترها، زیرنویس ها یا دوره های همکاری، همه و همه حتی کوچک ترین جزئیات هم می توانند تفاوت ها را رقم بزنند، اما شما می خواهید به سمت گرایش های جدید در اینستاگرام بروید و محتوایی مورد تحسین به اشتراک بگذارید. برای تقویت تحلیل های خود، نام تجاری شما باید در ابزار تحلیل اینستاگرام رتبه بالایی بیاورد. این مورد نه تنها ردیابی را تسهیل می بخشد بلکه باعث سنجش و تحلیل محتوای اینستاگرام در تمام حساب ها می شود.

5- اشاره به زبانه کاوش اینستاگرام

زبانه اینستاگرام وقتی ظاهر می شود که شما روی نماد ذره بین در پایین صفحه برنامه ضربه بزنید. طبق اینستاگرام، در تب کاوش اینستاگرام، می توانید تصاویر و ویدئوهایی را از پیج هایی که هرگز آنها را نمی شناسید پیدا کنید.

شما همچنین می توانید موضوعات مهمی را که الگوریتم برنامه معتقد است برای جامعه سرگرم اند را ببینید. همچنین زبانه جستجو استوری های اینستاگرام را مستقیما به نمایشگر شما می آورد.

6- فالو کردن سایر کابران مرتبط

اگر یک کاربر را در اینستاگرام فالو کنید به احتمال زیاد او نیز بازخوردهای شما را مشاهده می کند. اگر محتوای شما با علایق او مطابق می باشد، اینگونه می توانید با فالو کردن بقیه برای خود نیز تبلیغ کنید.

7- دائما پست انتشار دهید

فالوورهای فعال و فعلی شما می خواهند محتوای شما را ببینند. اصلا به همین دلیل شما را فالو کرده اند. وقتی محتوایی انتشار می دهید برای فالوور های شما قابل مشاهده است و دایره مخاطبان شما گسترده تر می شود. همچنین آنها می توانند با منشن کردن دوستان خود در بخش کامنت ها محتوای شما را با آنها به اشتراک بگذارند.

هرچند وقت یک بار پست می گذارید؟ یافته ها نشان می دهند انتشار سه پست در هفته می تواند معقولانه باشد.

8- انتشار در زمان مناسب

Hootsuite به همراه Unmetric مشخص کردند بهترین زمان برای انتشار به ابتکار شما بستگی دارد. با این حال در نظر داشته باشید بهترین زمان انتشار برای نام تجاری شما ممکن است متفاوت باشد. برای فهمیدن این موضوع باید فالوورهای خود را در نظر بگیرید. چه زمانی فالوور های شما بیشتر در اینستاگرام فعال هستند؟

از این یافته ها استفاده کرده، زمان های مختلف را امتحان کنید و نتایج را تحلیل کنید. به عنوان مثال اگر شما در حال تبلیغ برای خرده فروشی خود هستید آخرهفته ها، روزهای تعطیل و هنگام سفر به دلیل آزاد بودن مردم یم تواند زمان مناسبی باشد.

9- برنامه ریزی برای انتشار پست

آیا این بهترین زمان برای انتشار پست در زمان مناسب در اینستاگرام نیست؟ شما می توانید از ابزاری مانند Hootsuite برای برنامه ریزی و ارسال مستقیم تصاویر در اینستاگرام استفاده کنید. در حد چند کلیک زمان می برد.

10- نوشتن عنوان فرعی مقدماتی

اگرچه اینستاگرام یک پلتفرم بصری است ولی زیرنویس ها و عناوین فرعی شما می توانند در افزایش فالوور نقش مهمی را ایفا کنند. در اینجا چند استراتژی مهم وجود دارد که لازم است آنها را به خاطر بسپارید:

مهمترین کلمات را در پیش زمینه قرار دهید. عناوین فرعی و زیرنویس ها در منابع کاربر پس از چند خط کوتاه متن نوشته می شوند. سوال بسازید. اینکار به فالوور اجازه می دهد تا به راحتی کامنت بنویسد. این مورد باعث می شود تا حساب شما برای افراد بیشتری قابل رویت باشد.

ایموجی ها را امتحان کنید. ایموجی ها می توانند توجه فالوور های شما را جلب کنند و با اکثر حساب ها در این شبکه اجتماعی بصری سازگار هستند.

11- شناسایی کاربران مرتبط

شما می توانید دیگر کاربران اینستاگرام را مثلا در عنوان عکس های خود برچسب گذاری (تگ) کنید یا از ابزار برچسب گذاری اینستاگرام استفاده کنید. درهر دو مورد، وقتی اینکار را انجام می دهید آنها یک نوتیفیکیشن دریافت می کنند. برچسب گذاری آنها را به اشتراک گذاری و شرکت در نشریات شما تشویق می کند.

12- از فالوورها بخواهید دوستان خود را تگ کنند

شما همچنین می توانید از فالوورهای خود بخواهید دوستان خود را در بخش کامنت ها شما تگ کنند. برای مثال، کسی را که می دانید به یک تعطیلات نیاز دارد تگ کنید! این می تواند حساب کاربری شما را به شبکه ای گسترده تر تبدیل کند.

13- موقعیت مکانی خود را تگ کنید

اگر شرکت شما یک مکان فیزیکی دارد، عکس هایتان را با آن مکان تگ کنید و مشتری ها را هم به همین کار تشویق کنید. کاربران می تواندد روی آن محل کلیک کنند و تمام عکس های موجود از فروشگاه، رستوران یا حتی دفتر شما را مشاهده کنند. این می تواند کمک کند برند تجاری و حساب کاربری اینستاگرام شما برای افراد بیشتر قابل مشاهده باشد.

حتی اگر کسب و کار شما در یک نقطه خاص جغرافیایی نباشد ممکن است بخواهید یک مکان را برچسب گذاری کنید. مثلا ممکن است بخواهید وقتی از درون یک کنفراس پست می گذارید مکان آنجا را تگ کنید. هر وقت شما یک محیط منحصر بفرد را منتشر می کنید کمک می کند تا بهتر یافته شوید و البته این راه ساده تری برای یافتن شما توسط فالوور ها می باشد.

14- از ابزار تحلیل اینستاگرام یاد بگیرید

ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام برای هر نشر و … داده ها را در اختیار شما می گذارد. شما همچنین می توانید اطلاعات دموگرافیک فالوور های خود مانند سن، جنسیت و محل سکونت آنها را بیابید. با مرور دوره ای این داده های می توانید از فالوور های خود اطلاعات بیشتری کسب کرده و اعتبار بیشتری بین آنها پیدا کنید.

15- فالوور های اینستاگرام خود را خوشحال کنید

اگر در زمینه خوشحال کردن فالوورها تلاش کنید در قسمت بیننده ها رشد را خواهید دید. اگر نکات بالا را اعمال کنید می توانید در زمینه خوشحال کردن فالوورهای اینستاگرام خود گام بردارید. استفاده از روش های معتبر برای افزایش فالوور می توانید یکی از راه های خوشحال کردن فالوورها باشد.

سرانجام با نیت های خوب اینستاگرام خود را مدیریت کرده و با بهره گیری از روش های معتبر در زمینه افزایش فالوورها تلاش کنید. شما باید یک گروه بزرگ از فالوورها ایجاد کنید و مطالب خود را در جوامع بزرگتر به اشتراک بگذارید زیرا شبکه های اجتماعی از مهم ترین موتورهای بازاریابی می باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *