امکانات و ویژگی های ساعت هوشمند سامسونگ

ساعت‌های هوشمند کم‌کم دارند جای ساعت‌های کلاسیک را می‌گیرند. البته، با توجه به قابلیت‌های متنوع و امکاناتی که دارند، افزایش روزافزون محبوبیت آن‌ها اصلا جای تعجب ندارد. یکی از برندهایی که اقدام به تولید ساعت‌های هوشمند در اشکال مختلف کرد، سامسونگ است. امکانات و ویژگی های ساعت هوشمند سامسونگ، در کنار قیمت‌های متنوع و شکل‌هایی متناسب با سلایق گوناگون، خیلی زود اسمارت‌واچ‌های سامسونگ را در رده‌ی پرفروش‌ترین‌ها قرار داد. در ادامه، نگاهی به امکانات ساعت هوشمند سامسونگ و قابلیت‌های مختلفشان می‌اندازیم.

مودهای ورزشی زیاد و متنوع

در زندگی ماشینی امروز، ورزش کردن نادیده گرفته می‌شود. اگر شما هم به دلیل شغلتان دائما پشت میز می‌نشینید و تحرک کمی دارید، خوب است روزانه حداقل نیم ساعت پیاده‌روی کنید یا هفته‌ای دو سه بار باشگاه بروید.
ورزش با ساعت هوشمند سامسونگ
یکی از قابلیت‌ های ساعت هوشمند Samsung که بسیار قابل توجه است، مودهای ورزشی فراوان آن است. از این مودها، می‌توان به پیاده‌روی، شنا، فوتبال، والیبال، کاراته، یوگا، اروبیک، رقص و خیلی مودهای دیگر اشاره داشت. با توجه به قیمت ساعت هوشمند، ممکن است تعداد مودها کمتر یا بیشتر باشد. تنها کاری که لازم است انجام دهید، این است که هنگام آغاز ورزش مود مورد نظر را انتخاب کنید تا وضعیت کلی بدنتان کالری‌هایی که سوخت می‌شوند، بررسی شوند.

مقاومت بالا

مورد دیگر در امکانات و ویژگی های ساعت هوشمند سامسونگ، مقاومت آن در برابر آب، ضربه و گردوغبار است. ساعتی که روی دستمان می‌بندیم، مدام به‌ این‌ور و آن‌ور می‌خورد و در معرض آسیب دیدن و خش برداشتن است. خیلی وقت‌ها حتی یادمان نمی‌آید دستمان به کجا خورده که نمایشگرش خش برداشته!

بدنه‌ی اکثر این اسمارت‌واچ‌های سامسونگ، به کورنینگ گوریلا گلس مجهز است که در برابر ضربه های سطحی و گاها عمیق مقاومت بسیار بالایی دارد و از خرابی ساعت پیشگیری می‌کند. همچنین، این ساعت‌ها در مقابل گردوغبار و پاشیده شدن آب به نمایشگرشان مقاوم هستند. البته میزان مقاومت‌ها در ساعت‌های مختلف متفاوت است و قطعا موارد پرچم‌دار و گران‌تر مقاومت بیشتری از خود نشان می‌دهند.

مناسب برای انواع کاربری

از دیگر ویژگی‌های این ساعت‌ها می‌توان به متناسب بودن آن برای موقعیت‌های رسمی، غیررسمی و ورزشی اشاره داشت. بندهای ساعت نیز از تنوع خوبی برخوردارند و با داشتن چندین مدل بند چرمی، سیلیکونی یا فلزی، می‌توانید ساعت را متناسب با نیاز روزمره خود بکنید.

انواع کاربری ساعت هوشمند سامسونگ

همچنین، برند سامسونگ ساعت‌های هوشمند خود را Unisex و متناسب با استفاده‌ی هم آقایان و هم خانم‌ها تولید می‌کند. البته، برای این‌که ساعت‌ها متناسب دست شما باشند، معمولا در دو سایز 44mm و 41mm تولید می‌شوند.

سنسورهای مختلف و کاربردی

از دیگر قابلیت های ساعت هوشمند سامسونگ که در تمامی‌شان هم وجود دارد، می‌توان به سنسورهای مختلف به‌کار رفته در آن‌ها اشاره کرد.

از سنسورهای پراستفاده و مفید آن‌ها، می‌توان به گام شمار، کالری شمار، سنسور بررسی سطح اکسیژن خون، سنسور سنجش وضعیت خواب در طی شبانه‌روز، سنسور سنجش ضربان قلب، یادآور قاعدگی که زمان بعدی پریود خانم‌ها را یادآور می‌شود، حسگر دما و نور، GPS و سنسور ژیروسکوپ اشاره کرد.

وزن کم و سبک

مورد دیگر از امکانات ساعت هوشمند سامسونگ، وزن کم آن است. تقریبا تمامی ساعت‌های هوشمند سامسونگ، علی‌رغم نمایشگر بزرگ خود، بسیار سبک هستند و در صورت استفاده‌ی مداوم و طولانی‌مدت، دست خسته نخواهد شد. همچنین، در هنگام ورزش کردن، قطعا به ساعتی احتیاج دارید که دستتان را خسته نکند و مانعی برای تحرکتان نباشد و بتواند وضعیت بدنتان در حین ورزش را ثبت کند.

حافظه کافی و مناسب

تنوع ظاهر گلکسی واچ

ساعت‌های هوشمند سامسونگ مجهز به حافظه داخلی و رم هستند تا بتوانید برنامه‌های مختلف را روی آن‌ها اجرا کنید. میزان حافظه در آن‌ها متفاوت است. بعضی از ساعت‌های هوشمند یک گیگابایت حافظه داخلی و بعضی شانزده گیگابایت حجم دارند. البته، بعضی‌هایشان هم از قابلیت ارتقا حافظه با کارت حافظه برخوردارند.

باتری باکیفیت

در ساعت‌های هوشمند سامسونگ از باتری لیتیوم یونی با ظرفیت‌های مختلفی استفاده شده که در کم‌ترین حالت و با استفاده‌ از ویژگی‌های مختلف آن، تا ده روز یکسره کار می‌کند. باتری تمامی ساعت‌ها، از قابلیت فست شارژ یا شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و در زمانی کوتاه، کاملا پر می‌شود.

سازگاری با گوشی‌های اندرویدی

تمامی ساعت‌های سامسونگ را می‌توان به موبایل های هوشمند اندرویدی خود وصل کنید و از این طریق، نوتیفیکیشن‌ها و تماس‌ ‌های خود را روی ساعت هوشمندتان مشاهده، یا موسیقی‌ای که با موبایلتان پخش می‌شود را کنترل کنید. این ویژگی برای زمان‌هایی که به موبایل دسترسی ندارید اما می‌خواهید تماس‌ها و پیغام‌هایتان را پاسخ دهید به کارتان می‌آید. همچنین، اکثر ساعت‌های هوشمند سامسونگ از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *