هندزفری بلوتوث ارزان چی بخریم ؟

یافتن کالای ارزان و با کیفیت کار بسیار مشکلی می باشد . با توجه به حجم کالاهای بی کیفیت در بازار و و وجود شرکت های متعدد چینی و کالا های غیر اصل و کپی انتخاب کالا کمی مشکل می باشد . در این مقاله از اروس دیجیتال سعی داریم شما را با هندزرفی های ارزان قیمت موجود در فروشگاه آشنا نماییم.

1.هندزفری بلوتوث حلزونی مدل S530 طرح Jabra Mini ( حدود 49 هزارتومان)

هندزفری بلوتوث مدل S530 طرح Jabra Mini

هندزفری بلوتوث S530 یکی از ارزان ترین هندزفری بلوتوث ها موجود در بازار می باشد . این هندزفری در واقع بر اساس ظراحی جبرا مینی ساخته شده است . دارای کیفیت متوسط و شارژدهی 2 تا سه ساعت می باشد . درون جعبه این هندزفری یک عدد هندزفری و یک کابل شارژ قرار دارد . نسخه بلوتوث آن 4.1 و دارای رنگبندی های مختلف می باشد .

خرید هندزفری بلوتوث S530

هندزفری بلوتوث I11 ( حدود 125 هزارتومان)

هندزفری بلوتوث i11 - TWS طرح ایرپاد

این هندزفری یکی از پرفروش ترین هندزفری های ارزان قیمت در بازار می باشد . متاسفانه کیفیت های مختلفی از این هندزفری در بازار موجود می باشد و قیمت های آنها نیز مختلف می باشد . تشخیص کیفیت بال و خوب این هندزفری کمی مشکل بوده به همین دلیل توصیه ما خرید در صورت تست سلامت این کالا می باشد . این کالا در اروس دیجیتال در صورت سلامت به فروش می رسد و همجنین دارای 24 ساعت ضمانت تست نیز می باشد .

درون جعبه هندزفری بلوتوث ارزان قیمت I11 دو عدد گوشی و یک جعبه هندزفری قرار دارد که می تواند تا 3 بار هندزفری ها را شارژ نماید. هر گوشی به طور میانگین 2 تا 3 ساعت قادر به شارژ دهی خواهد بود.

خرید هندزفری i11

هندزفری بلوتوث koluman مدل KB-T120

KOLUMAN KB-T120 Wireless Headphone

کلومن یک برند خوشنام در زمینه تولید لوازم جانبی می باشد . هندزفری بلوتوث ها این کمپانی دارای کیفیت بسیار بالا در عین حال قیمت بسیار مناسب می باشند . هندزفری بی سیم ارزان قیمت کلومن، مدل T120 یک هندزفری تک گوش می باشد که دارای قدرت شارژ دهی بسیار بالای 5 ساعته می باشد .

این هندزفری بهترین انتخاب در مقایسه با دیگر هندزفری های هم قیمت می باشد که بهترین کیفیت و کارایی را به شما ارائه می دهد.

خرید هندزفری کلومن T120

هندزفری بلوتوث I12

img 5f6b6a6cb44bc هندزفری بلوتوث ارزان چی بخریم ؟

به طور کلی ایرپاد های I12 کیفیت های متفاوتی دارند و در بازار انواع مختلفی از این ایرپاد وجود دارد. عمده ترین تفاوت کالا ها بر روی کیفیت باتری و قطعات به کار رفته در آن می باشد و از لحاظ ظاهر و بسته بندی هیچ تفاوتی ندارند . در اروس دیجیتال هم هر دو کیفیت در یک بسته بندی قرار دارند که در جزییات کمی متفاوت هستند اما در ظاهر ایرپادها هیچ تفاوتی باهم ندارند .

با استفاده از این ایرپاد تا حدود 3 ساعت می توانید موسیقی با صدای مناسب گوش کنید و یا به مکالمه برپدازید برخلاف برخی نسخه های دیگر این ایرپاد، در کیفیت A عمده مشکلات صدا و ضعیف بودن صدای میکروفون حل شده اما در نسخه های ارزان تر این مشکل همچنان پابرجاست.

همچنین این ایرپاد از یک جعبه قابل شارژ بهره می برد که می تواند شما را تا سه بار از شارژ مستقیم ایرپاد  اتصال به برق شهری بی نیاز کند . صدای موسیقی در ایرپاد ها وضوح بالایی داشته و صدای زیر از صدای بم بیشتر است .

خرید هندزفری بی سیم I12

هندزفری بلوتوث JBL مدل TWS4 (های کپی)

img 5f6b6a6dcd97c هندزفری بلوتوث ارزان چی بخریم ؟

هندزفری بلوتوث TWS4 غیر اصل یا کپی نیز یکی از با کیفیت های ارزان قیمت می باشد که در بازار طرفداران بسیاری داشته و از کالاهای پرفروش فروشگاه اروس دیجیتال می باشد . ای هندزفری دارای دو گوشی و یک جعبه قابل شارژ می باشد که می توانید گوشی ها را 2 تا 3 بار شارژ کامل نماید و هر هندزفری 2 تا سه ساعت می توانید به صورت مداوم پخش موسیقی یا مکالمه داشته باشد .

خرید هندزفری TWS4

شما کدام هندزفری را پیشنهاد می کنید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *