انتشار اطلاعاتی از گوشی Galaxy M01s سامسونگ

سامسونگ را از پیشروان صنعت تلفن هوشمند می توان دانست. کمپانی که همیشه سعی داشته محصولاتی متنوع را در سبد محصولاتش قرار دهد و در این بین باید به گوشی هوشمند میان رده و اقتصادی Galaxy M01s اشاره کرد. اسمارتفونی که مشخصاتی فوق العاده پایین داشته و با قیمتی بسیار اقتصادی راهی بازار خواهد شد.

تاکنون Galaxy M01s از سوی آژانس وای فای و BIS مجوزی دریافت کرده که بدان معناست تا رونمایی آن فاصله زمانی زیادی باقی نمانده است. براساس اطلاعات تازه منتشر شده با تاییدیه TUV، این گوشی هوشمند از باتری 3900 میلی آمپرساعتی برخوردار است و پیش از این نیز در گیک بنچ اطلاعات سخت افزاری گوشی فاش شد.

از مشخصات کلیدی Galaxy M01s باید به صفحه نمایش HD+، پردازنده هشت هسته ای Helio P22 مدیاتک، حافظه رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 10 کیو با رابط کاربری One UI و برخی دیگر اشاره کرد. گذشته از آن باید به طراحی ساده و شبیه به گلکسی M01 هم پرداخت.

اطلاعات کافی از این محصول آینده سامسونگ در دست نیست و نمی دانیم در چه تاریخی باید شاهد معرفی محصول جدید شرکت کره ای باشیم. در اخباری مرتبط گوشی هوشمند Galaxy M01 در اوایل سال جاری معرفی شد، مدلی اقتصادی که دوربین عقب دوگانه، صفحه نمایش ناچ و برخی مشخصه های قابل توجه برای آن در نظر گرفته شد.

انتظار داریم در برخی مشخصه ها مدل جدید شبیه به Galaxy M01 باشد. از مشخصات کلیدی Galaxy M01 باید به صفحه نمایش 5.7 اینچی 720×1520 پیکسل PLS TFT، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 439 با تراشه گرافیکی آدرنو 505، حافظه رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، باتری 4000 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 10 واتی، دوربین عقب 13 و 2 مگاپیکسلی دوگانه، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و برخی دیگر اشاره کرد.

همچنین این گوشی هوشمند از طراحی ساده و قابل قبولی هم بهره می برد. در بخش عقب این گوشی سنسور اثرانگشت خازنی تعبیه شده و چهره خوبی به آن بخشیده شده است. این محصول میان رده سامسونگ در حال حاضر برای خرید دردسترس است و پیش بینی شده بزودی شاهد عرضه Galaxy M01s باشیم.

سامسونگ درصدد است تا بر تعداد مدل های اقتصادی خود بیافزاید. Galaxy M01s نیز یک نسخه ارتقایافته نسبت به Galaxy M01 بوده و احتمالا دوربین عقب سه گانه و پردازنده قوی تری خواهد داشت. شایان ذکر بوده که گلکسی ام زیرو 1 اس در بهار امسال معرفی خواهد شد و حداکثر تا اواخر بهار نیز راهی بازار می شود.

مشخصات کلیدی Galaxy M01 سامسونگ

  • صفحه نمایش 5.7 اینچی 720×1520 پیکسل PLS TFT ناچ
  • پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 439 با تراشه گرافیکی آدرنو 505
  • حافظه رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی با قابلیت ارتقا از طریق اسلات کارت میکرو اس دی
  • باتری 4000 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 10 واتی
  • دوربین عقب 13 و 2 مگاپیکسلی دوگانه
  • دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی
  • ابعاد 147*70*9.8 میلیمتری با وزن 168 گرمی

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برند کره ای چه برنامه ای در سر دارد و آیا می توان شاهد این مدل میان رده در آینده نزدیک بود یا خیر.

gsmarena.com/samsung_galaxy_m01s_specs_battery_size-news-43983.php

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *