10 تا از بهترین اپلیکیشن ها برای سامسونگ گلکسی نوت 9

برخی دوست دارند آن‌ها را Bloatware بنامند، درحالی‌که برخی دیگر ترجیح می‌دهند به آن ها added features بگویند. اگر دقت کرده باشید برنامه‌های پیش‌فرض یا از پیش نصب شده در سال‌های گذشته به‌آرامی در حال افزایش بوده است. مخصوصاً در پرچمدارانی همچون گلکسی نوت 9 و گلکسی‌اس 9 پلاس که این برنامه‌های بیش‌ازپیش زیاد شده است.

اگرچه برنامه‌هایی مانند صفحه‌کلید سامسونگ و پوشه امن در این سال‌ها تغییرات زیادی داشته‌اند و بسیار مفید بوده، اما در برنامه‌هایی مانند پیام‌ها یا یادداشت‌ها هنوز پیشرفت خاصی مشاهده نمی‌شود. نکته اصلی این است که این برنامه‌ها دیگر نیاز کاربران را برای استفاده روزانه برآورده نمی‌کنند.

در ادامه این مقاله از سامسونگ یار قصد داریم به 10 بهترین اپلیکیشن ها برای سامسونگ گلکسی نوت 9 که برای استفاده از حداکثر پتانسیل این گوشی ضروری هستند، اشاره کنیم.

ما برنامه‌های محبوبی مانند Google Docs، Evernote، Spotify، Weather1، Swiftkey و Photos را که معمولا در لیست بیشتر کاربران قرار دارند را اضافه نکردیم. در عوض روی چند برنامه کمتر شناخته شده اما پر قدرت تمرکز کرده ایم که به بهبود تجربه استفاده شما از اندروید کمک می‌کنند.

همان‌طور که می‌دانید گوشی گلکسی نوت 9 در حال حاضر همراه با تعداد زیادی اپلیکیشن توسعه‌یافته داخلی مانند Samsung Health، ٌWeather و Note عرضه می‌شود. پس بیایید به برنامه‌هایی که باید امتحان کنید نگاهی بیندازیم.

بهترین اپلیکیشن ها برای سامسونگ گلکسی نوت 9

  1. پیام‌رسانی: SMS Organizer

صادقانه بگویم که برنامه پیش‌فرض پیام‌ها ویژگی‌های بسیار محدودی دارد. اگر به دنبال یک برنامه پیام‌رسان با قابلیت های بیشتر هستید که با گلکسی نوت 9 مطابقت داشته باشد. برنامه SMS Organizer می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

بهترین اپلیکیشن ها برای سامسونگ گلکسی نوت 9

این برنامه پیام‌رسان که توسط شرکت مایکروسافت توسعه‌یافته است، نه‌تنها پیام‌های دریافتی شما را دسته‌بندی می‌کند، بلکه یادآوری‌هایی را برای پیام‌های مهم تنظیم می‌کند. همچنین این برنامه تمام پیام‌های تبلیغاتی و تراکنش‌های شما را جمع‌آوری می‌کند تا نمای سریع‌تری از صندوق ورودی ارائه دهد. علاوه بر این‌ها شما می‌توانید همه پیام‌های خود را در Google Drive پشتیان گیری کنید.

به طور خلاصه این یک برنامه پیام با ویژگی‌های مدیریت پیام بسیار عالی است.

 

  1. مدیریت کلیپ بورد: Universal Copy

برنامه بعدی لیست ما یک نسخه جهانی است. همان‌طور که از نام آن پیداست، این برنامه می‌تواند متن را از هرجایی کپی کند، خواه توییت یا کپشن اینستاگرام. به‌طورکلی در هرجایی که گزینه کپی‌کردن اندروید شما در دسترس نیست، زمان استفاده از این برنامه است.

راه‌اندازی این برنامه بسیار ساده است، شما فقط باید آن را فعال کنید. برای کپی‌کردن یک قسمت متن نوار اعلان را پایین بکشید و روی گزینه Activate Universal Copy ضربه بزنید. حالا متنی که می‌خواهید آن را کپی کنید انتخاب کرده و سپس روی نماد کپی ضربه بزنید.

  1. هنر و طراحی: ANIMATIC

اگر شما جزو کاربرانی هستید که با قلم اس طراحی می‌کنید، برنامه انیماتیک انتخاب بعدی شما خواهد بود. همان‌طور که از نام آن پیداست، این برنامه به شما این امکان را می‌دهد تا انیمیشن‌هایی شبیه به فیلیپ بوک ایجاد کنید. علاوه بر این، حتی می‌توانید آن‌ها را به‌عنوان تصاویر متحرک GIF یا فایل‌های ویدئویی ذخیره کنید.

20 10 تا از بهترین اپلیکیشن ها برای سامسونگ گلکسی نوت 9

برنامه انیماتیک مانند یک ابزار متحرک معمولی به شما این امکان را می‌دهد تا انیمیشن خود را فریم به فریم طراحی کنید و در انتها آن‌ها را با هم ترکیب کنید.

بااین‌حال اگر طراحی دیجیتالی از علاقه‌مندی شماست، اما از قلم استفاده نمی‌کنید، برنامه Adobe Photoshop Sketch را امتحان کنید. این برنامه با ابزارهایی مانند مداد، خودکار، نشانگر، برس اکریلیک و خودنویس به شما امکان یک طراحی بی‌نظیر را می‌دهد.

برخلاف برنامه داخلی Notes رابط کاربری برنامه Sketch بسیار پیشرفته است و تقریباً می‌تواند تجربه یک طراحی طبیعی را برای شما به ارمغان بیاورد.

 

 

21 10 تا از بهترین اپلیکیشن ها برای سامسونگ گلکسی نوت 9

  1. شبکه و وای‌فای: WIFI PRIORTIZER

همان‌طور که می‌دانید تنظیمات پیشرفته وای‌فای در گلکسی نوت 9 بسیار مفید است. بااین‌حال لزوماً نمی‌تواند تصمیم دقیقی در زمان جابه‌جایی بین دو یا چند شبکه وای‌فای بگیرد. برنامه Wifi Prioritizer با عملکرد منحصربه‌فرد خود شما را از مواجهه با این مشکلات نجات می‌دهد. این برنامه به طور مداوم در حال بررسی شبکه‌های وای‌فای شما است و با هوشیاری همیشه بهترین اتصال را برای شما برقرار می‌کند.

بهترین اپلیکیشن ها برای سامسونگ گلکسی نوت 9

علاوه بر این تنظیم آن بسیار ساده است. فقط کار را فعال کنید و اولویت شبکه‌های وای‌فای را از تلفن خود تغییر دهید.

 

  1. ویرایشگر عکس: SNAPSEED

دوربین گوشی گلکسی نوت 9 دارای ویژگی‌های باورنکردنی مانند دیافراگم دوگانه، بهینه‌ساز صحنه و تشخیص نقص است. بااین‌حال ویژگی منحصربه‌فردی که اغلب موردتوجه قرار نمی‌گیرد، توانایی آن در گرفتن عکس‌های RAW/DNG در حالت Pro است.

23 10 تا از بهترین اپلیکیشن ها برای سامسونگ گلکسی نوت 9

برای کسانی که با این نوع عکس‌برداری آشنا نیستند، عکس‌برداری RAW حاوی جزئیات بسیار زیادی است زیرا حداکثر اطلاعات را از لنزهای دوربین می‌گیرد؛ بنابراین ویرایش عکس‌های RAW نتیج نسبتا بهتری نسبت به تصاویر JPEG استاندارد دارد.

بهترین اپلیکیشن ها برای سامسونگ گلکسی نوت 9

اسنپ سید گوگل یکی از معدود ویرایشگرهای عکس است که می‌تواند به‌راحتی تصاویر RAW را ویرایش کند. این برنامه به طور خودکار تصاویر RAW را تشخیص می‌دهد و ابزارهایی مانند ساختار، های‌لایت، دما، کنترل سایه، نوردهی و را پیشنهاد می‌کند. همچنین پس از ویرایش تصویر می‌توانید آن را به‌صورت فایل JPEG استاندارد ذخیره کنید.

  1. تصاویر اینستاگرام: ADOBE SPARK POST

برنامه Spark Postیک برنامه نسبتا جدید است که به شما این امکان را می‌دهد تا در عرض چند دقیقه تصاویر مناسب برای شیکه‌های اجتماعی را ایجاد کنید. این برنامه دارای ابزارهای تغییر رنگ و فونت است که به‌راحتی می‌تواند افکت‌های جذابی به تصاویر شما قبل از ارسال در شبکه‌های اجتماعی بدهد.

25 10 تا از بهترین اپلیکیشن ها برای سامسونگ گلکسی نوت 9

  1. کاغذ دیواری: WALLPAPERSCRAFT

در طول دوماهه گذشته من کاغذ دیواری‌های زیادی را آزمایش مرده‌ام. درحالی‌که برخی از آن‌ها بسیار لذت‌بخش هستند، پیداکردن تصاویری که مکمل نمایشگر فوق‌العاده Super AMOLED باشند، بسیار دشوار است. ر نهایت بهترین برنامه مناسب برای نمایشگر Super AMOLED پس از آزمایش‌های فراوان Wallpaperscraft انتخاب شده است.

بهترین اپلیکیشن ها برای سامسونگ گلکسی نوت 9

برنامه WallpapersCraft دارای تعداد زیادی کاغذ دیواری 4K است. علاوه بر این، این برنامه دارای دسته‌بندی‌های مختلفی است که پیداکردن کاغذ دیواری مناسب شما را آسان‌تر می‌کند. تنها ایرادی که در این برنامه مشاهده می‌شود، نبود یک دسته جداگانه برای کاغذ دیواری‌های مخصوص نمایشگرهای AMOLED است.

  1. مدیریت رمز عبور: DASHLANE

اگر شما هم مرتباً رمز عبور خود را فراموش می‌کنید، یک برنامه برای مدیریت رمز عبور برای شما بسیار ضروری است. یکی از بهترین برنامه‌های شناخته شده برای این کار، برنامه Dashlane است. رابط کاربری این برنامه بسیار ساده و سرراست است. تنظیم آن آسان و استفاده از رمزهای عبور را به پیاده‌روی در پارک تبدیل می‌کند. این برنامه نیز مانند سایر برنامه‌های مدیریت رمز عبور، تمام رمزهای عبور شما را با یک رمز عبور اصلی قفل می‌کند. این بسیار عالی است، زیرا شما فقط باید یک رمز عبور را به‌خاطر بسپارید و باقی رمز عبور‌ها را این برنامه به عهده خواهد داشت. همچنین این برنامه دارای یک ویژگی داشبورد امنیتی است که وضعیت رمزهای فعلی شما را بر اساس آسان بودن یا سخت بودن آن نشان می‌دهد.

  1. پخش‌کننده موسیقی: VLC Player

همان‌طور که می‌دانید برنامه VLC پادشاه بی‌منازع پخش رسانه در دنیای ویندوز است و اکنون به‌آرامی راه خود را در سیستم‌عامل اندروید باز می‌کند. بهترین بخش این برنامه پخش‌کننده رسانه این است که می‌تواند پخش‌کننده صوتی و تصویری را دوبرابر کند. با پشتیبانی از ژست‌ها، شتاب سخت‌افزاری و ویژگی‌های سفارشی‌سازی فراوان VLC بدون شک بهترین پخش‌کننده رسانه در بین برنامه‌های اندروید می‌باشد.

28 10 تا از بهترین اپلیکیشن ها برای سامسونگ گلکسی نوت 9

البته فقط به همین‌جا ختم نمی‌شود. بر خلاف سایر پخش‌کننده‌های رسانه مانند MX Player یا X Player این برنامه هیچگونه اعلان و پاپ‌آپ آزاردهنده‌ای ندارد که باعث شد من در وهله اول عاشق آن شوم.

  1. اشتراک‌گذاری عکس: Photos Companion

اگر به طور مرتب عکس‌های خود را به رایانه منتقل می‌کنید، این برنامه می‌تواند به شما در این کار کمک کند. Photos Companion یک برنامه اشتراک‌گذاری عکس است که از طریق وای‌فای کار می‌کند و شما را از دردسر سیم‌ها و کانکتورها نجات می‌دهد.

بهترین اپلیکیشن ها برای سامسونگ گلکسی نوت 9

این برنامه یک فرایند بسیار ساده دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کد QR را روی رایانه شخصی خود اسکن کنید و عکس‌ها در یک‌لحظه منتقل می‌شوند. فقط باید مطمئن شوید که تلفن و رایانه شما به یک شبکه وای‌فای متصل هستند.

ازآنجایی‌که در حال حاضر این برنامه به‌صورت آزمایشی در دسترس است، ممکن است یک سری مشکلات داشته باشد. بااین‌حال چند مشکل جزئی را برای یک انتقال امن، یکپارچه و سریع می‌توان نادیده گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *